Praatgroep droombestemming

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Morgen maar gewoon beginnen dan zal het wel duidelijker worden. Suikerriet is op voorraad.
    Maar wat moeten we met Spa punten als deze ambacht al in 5 zit?
     
    blackscorpion64 en leni1955 vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Natuurlijk heb ik liever dat je je suikerriet bij mijn marktkraam komt kopen, maar als je het dan perse zelf wil maken nu je veel akkerruimte hebt op je eiland... een ananas-mango-masker geeft +1 oogst op suikerriet.
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Met alles van het land kun je 1128 gewas per keer krijgen. Dat zijn dus na het maken van voldoende zaaigoed nog 5x zaaien.
    Beide nachten 7 uurs gewas en de dag ertussen 3x 6-uurs gewas.
    Dan kun je na ongeveer 44 uur beginnen met de laatste fase. Dus moet de laatste fase in ongeveer 100 uur. Met nog 4 nachten van 9 uur moet je 30x dat ding oogsten van de laatste fase in 64 uur. Dat is ongeveer 2 uur per keer, dus 30x4 versnellers nodig, is 120 versnellers is 5400 gewas en 720 drops.
    Natuurlijk is dit een inschatting hoe het er voor mij uitziet om de eindstreep te halen. Spelers met kortere nachten of met gebroken nachten komen gunstiger uit. Spelers die werkdagen hebben van langer dan 6 uur komen ongunstiger uit.
    Het is natuurlijk niet zo dat je om de 2 uur moet spelen om met bovenstaand voorbeeld uit te komen. Als je om 8 uur kunt oogsten en dan om 12 uur lunchpauze hebt, kun je 2 versnellers gebruiken, dan tot s'avonds 6 uur bijvoorbeeld geen en dan een keer 3 om rustig te kunnen eten en daarna juist extra veel om een paar gelijk te kunnen leveren.
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als ik bovenstaande zo lees van Coco, dan krijg ik zoiets van pfff dit is echt een moeilijk event. xD Moet er zelfs om lachen als ik dit denk. Ik haak af en doe niet mee. De 6, 7 8 en 10 uur gewassen zijn aan mij niet besteed. Bij het schoonmaken van het huis met 10 uur was ik een twijfel en heb het nog 1 keer geprobeerd. Op de laatste ochtend uit de wachtkamer gesprongen en toch het event gehaald, wel met extra middelen. Aan dit event ga ik dus echt niet meer aan beginnen. Dus buurtjes geef mijn di aan iemand die het heel hard nodig heeft. Het event van Volle Maan ga ik ook niet halen, dus stop daar ook mee. Straks de laatste gewassen eraf halen en dan is die ook klaar. Gaat lekker snel zo. xD

    De komende uren en morgen ga ik alles van de velden halen en in de schuur stoppen. Ik heb namelijk besloten om te gaan stoppen met de farm. Ik zal de buurtjes even persoonlijk een mail sturen zodat zij op zoek kunnen gaan naar een nieuwe buur.

    Iedereen heel erg bedankt voor de hulp en gezellig tijd!

    Voor de laatste keer zeg ik: Succes met het event en veel speelplezier. Jullie kunnen het. xD
     
    voesje, rikmark, Reggaefeeks en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    @schaapje52 , ik schrik een beetje van je post. Geniet altijd enorm van je verhalen en optimisme. Wat heeft nu de doorslag gegeven om te stoppen als ik mag vragen?
     
    blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    :eek: Schaapje wat laat jij mij schrikken. Farm zonder schaapje? Hoe moet dat nou? :cry: Ik kan alleen vanuit mezelf spreken maar ik ga jou ontzettend missen en ik denk dat dit ook voor meerdere spelers geldt. Ik hoop dat je toch blijft maar als je echt weggaat dan wens ik jou het allerbeste toe.
     
    blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Schaapje, wat is dat naar om te horen, heb je geen zin om gewoon lekker op je eigen manier te spelen en de events te laten voor wat het is? Ik vind het heel erg jammer.
     
    rikmark, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Lieve buuf ik vind dit zo ontzettend jammer:cry:.
    Maar ik denk dat ik je toch wel begrijp .Veel succes voor de toekomst .En mocht je ooit weer willen spelen ik heb altijd een burenplekje vrij voor jou
     
  9. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Ik sluit me aan bij de rest. Ontzettend jammer dat je stopt schaapje! Kon enorm lachen om je berichtjes vooral tijdens het schoonmaak event en nog heel erg bedankt voor boompjes tijdens het laatste ruil event.
     
    leni1955 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Jullie zien me weinig hier, maar lees wel mee.....en schrik ook enorm van je beslissing schaapje........je was steeds enthousiast, steeds optimist, nooit was iets teveel...en plots stop je......zelfs zonder de gewone quests voort te doen.....wil zeggen de quests van de coöperatie.
     
    leni1955 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    OMG, wat doe je nu.:(
    Bij wie moet ik nu op rooftocht gaan of samen de BBQ aansteken of een trui gaan breien.
    Opa zal je heel erg missen hoor :inlove:
     
    eevee60, voesje, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    potver .. zit ik net heel veel bomen op baha te zetten krijg je er geen di uit.l Heel jammer dat de uitleg zo laat over moet komen >:( bedankt hoor .

    jeetje dat is schrikken . Ik las wel al je verhalen hihhhiihi ,. Want een babbel ben je wel I Love it . Lief mens ik vind dat je er goed aan doet om te stoppen . Klaar is Klaar !!!
     
    Laatste bewerkt: 12 Juli 2017
    blackscorpion64 en leni1955 vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    game over??? Dat meen je toch niet?

    En wat is dit? Meen je dit? Dat kan niet hoor. Wij vechten altijd allemaal voor de schaapitems, naar wie moeten die nu gestuurd worden o_O en zoals de rest al gaat, ook ik schrik van je bericht. Zo maar uit het niets er mee stoppen. Je past juist altijd zo lekker de events aan op je eigen ritme en zorgt dat er veel gelachen word op het forum.

    Mocht je toch bij je beslissing blijven, ik ga je missen!
     
    Laatste bewerkt: 12 Juli 2017
    eevee60, blackscorpion64 en leni1955 vinden dit leuk.
  14. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    droombestemming het lijkt eerder op een nachtmerrie.:wuerg:
     
    lonnie57, rikmark, blackscorpion64 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Buuf...:cry:..hopelijk tot ooit weer...je plekje blijft vrij
     
    Laatste bewerkt: 12 Juli 2017
    lonnie57 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Schaapje wat is dit? Dit meen je toch niet serieus? Je bent altijd zo positief. Ik heb vaak om je kunnen lachen. :cry:
    En ook Sanne stopt ermee. :wuerg:
    Dit vind ik naar om te lezen. Wat jammer. Hoop dat dit een hele late 1 april grap is:oops:
     
    eevee60, rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    misschien moeten we maar een handtekening aktie houden voor behoud schaapje
     
  18. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    :eek: Zo jammer....
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  19. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    schaapje.....wat jammer! ik ga je positiviteit missen :inlove:

    jouw beslissing, dus het ga je goed!( is het vandaag trouwens knoopdoorhakdag ofzo? al meer van dit soort beslissingen gelezen...)

    wel zin in het event, maar kon wel eens een flinke dobber worden, ga gewoon mijn best doen....
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Lieve Schaapje
    Heel eerlijk ....
    Ik zal je missen op het forum. Mega knuf .

    PS de tip is aangepast op de fansite en er is ook een .xls om in te vullen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.