Praatgroep droombestemming

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Eindelijk staat ie dan online en kan ik hem lezen. Het ziet er allemaal erg ingewikkeld uit, terwijl dat met start van het event wel mee zou vallen.
    Eerst 4 huisjes bouwen door van alles in te leveren. Dan komt huisje 5 vrij en kun je die elke 6uur 'oogsten'. Maar deze oogst kun je weer verkorten.

    Het is een zeer moeilijk event o_O en de bomen doen niet mee :cry:. Die gooi ik er vanavond allemaal wel af. Beetje jammer want ik heb op baha veel XXL bomen staan, maar is weer een goede reden om binnenkort mijn bomen uit te zoeken. Kwam er laatst al achter dat ik met het volgende ruilevent op zoek moet naar manderijn XXL want die paar die ik heb, zijn helaas niet voldoende.

    Ben benieuwt naar de regenwonderen van iemand. Want de totalen zijn mij totaal niet duidelijk xD
     
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Lastig event voor mij, heb het al een paar keer gelezen maar ben nog niet echt mee. Zal niet de enige zijn gok ik.
     
    eevee60, Bakkersmurf01 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende


    xD nee hoor...ik snap der geen bal van...vooral niet van die 6 uur wachttijd ...en dan duren die gewassen weer zo lang :wuerg:
    sla denk maar weer eens over-.-
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Als ik goed geteld heb heb je 3000 suikerriet nodig voor de muntcocktail voor huisje 3 en 4 samen en 3000 marokkaanse munt.
    2000 reuzenbamboe
    660 bloemenslingers voor huisje 2 en 4
    300 schelpen voor huisje 4
    Huisje 5 is afhankelijk hoeveel folders je wilt en kunt uitdelen.

    Het is alleen op bahama en ik vind dat wel prettig, ik ga zien hoever ik kom want morgen en zondag ben ik al weinig thuis.8)
    Bahama heb ik van alles veel en daar eens iets anders doen vind ik wel leuk.:)
     
    Laatste bewerkt: 12 Juli 2017
  5. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Ik sluit me hierbij aan ;)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt voor het plaatsen van de link. Ik begrijp waarom de verschillende moderators in gesprek gegaan zijn met het team.
    Er is nu een kleine aanpassing gedaan in het aantal drops wat je nodig bent voor het verkorten van de tijd bij deel 5 (25%)
    Evengoed ben je nog 3000 en 2000 eventgewas nodig op 2 velden. Pas daarna (en het hebben van voldoende drops) ga je aan het laatste deel beginnen. Dat deel kost je zonder tijdverkorting 6x35 uur = 210 uur. Om die tijd helemaal af te kopen ben je nog 210x6 = 1260 drops nodig en 9450 reuzenbamboe.
    Blijkbaar is beslist dat dat haalbaar moet zijn.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik was de marokkaanse munt vergeten maar heb ik even aangepast.:oops:
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  8. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Pff en ik hoopte dit event zaterdagavond voordat ik met vakantie ga af te krijgen..dream on ;)
     
    blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik heb even geteld en ben uitgegaan van 35 keer bezoekersrecentie verkorten met 1 resortfolder.

    Volgens mij dan dit:
    3575 reuzenbamboe
    660 bloemenslingers
    510 gevlekte schelpen
    4000 water
    3000 suikerriet
    3000 Marokkaanse munt

    Ps zag dat je al recentie krijgt na opdracht 4 dus die moet er nog vanaf.
    Ik hoor het wel als dit niet klopt. ;)
    Heeft weinig zin 1 folder zie ik al is de tijd 34 x 5 uur nog steeds te lang gewoon zoveel mogelijk folders gebruiken. Hoop dat de droprate hoog staat anders is het denk ik best wel moeilijk. Zeker met traag camping wifi hahahahaha
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zwaar event dus. Ik had al zo'n voorgevoel.:oops:

    6 en 7 uur gewas. Mijn favoriet, weer dagen in de wachtkamer en dan op het eind tijd te kort komen.

    Daar gaat mijn schaapitem. :oops: Schaap baalt als een stekker. :cry:
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik kom op dezelfde aantallen uit. Alles is aanzienlijk meer dan dat ik vanmorgen uit de 1e faq haalde (anders heb ik darbij wel heel verkeerd gerekend). Dacht door het bericht van Ron dat alles minder zou worden, maar helaas is nu meer, dus kan me voorstellen dat ie op zeer moeilijk staat.
    Ga straks ook veel bomen eraf halen op Baha en vervangen door lange gewassen.Omdat het er zo leuk uitziet en mijn voorraden op Baha flink zijn, ga ik toch kijken hoe ver ik kom.
     
    blackscorpion64, schaapje52 en annigjen vinden dit leuk.
  13. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    hoe kom ik aan die ambach produckt dan?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  14. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Sorry
    In de aanpassing die we 9:55 kregen en niet hebben geplaatst waren de aantallen ca een derde hoger als wat er nu staat.
    GameDesign meent dat deze aantallen haalbaar zijn, we gaan het zien.

    Net als BoerAnnelies heb ik op Bahamarama heel veel bomen staan, het regenwoud is sinds het openging een waar oewoud met tussen de bladerdekken van elke stal 1 exemplaar.
    En op de Plantage is ook de helft van de ruimte gevuld met bomen, wat pakhuizen en een 50-tal kwartjes.

    Dus ik moet stevig ombouwen.
     
    eevee60, BoerAnnelies, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Klopt de beloning in fase 5 van 1 meloenenmagie???
    Was eerst 2
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Moet inderdaad 2 zijn
     
    bepsels en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dus buren, vanaf morgen wil ik graag het DI van baha, want dat is een zeer moeilijk event.

    Ik ga gewoon beginnen en dan hoop ik dat het haalbaar is. Vind de getallen wel veel, maar we gaan zien. De bomen er dus af en de stallen na morgen 'start' er grotendeels af, zodat ik zoveel mogelijk ruimte heb voor de gewassen.

    Morgen maar eens zien of ik alles met de hand ga doen (3 velden dan totaal met volle maan erbij) of dat ik toch maar knechten ga activeren.
     
    blackscorpion64, Reggaefeeks en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De EP-booster zit alleen in de grootste mand.

    Als je de resortfolder bedoelt, die maak je in de molen.
     
    blackscorpion64 en **BOERIN** vinden dit leuk.
  19. voesje

    voesje Oudgediende

    Nou. ik snap er nog niet vel van maar het zal wel weer vanzelfsprekend zijn als we onderweg zijn.
    Zet hem op allemaal
     
    bepsels, blackscorpion64, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    alweer een event pffffffffff sla mij maar over bijna bij level 100 en dat is mijn doel dan is het game over
     
    blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.