Praatgroep droombestemming

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppeltje

moppeltje Forummeester

Begrijp ik nu dat je de folders niet in een keer moet inleveren?.......graag en beetje uitleg wat het beste is . Maar ik denk dat het niet meer haalbaar voor mij is ..omdat ik al 50 folders in een keer heb ingeleverd.

2. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Je kunt geen 50 folders in 1 keer inleveren, max 6 achter elkaar, dus weet niet wat je gedaan hebt???

Maak anders even een print-screen van je event-screen zodat we kunnen kijken wat je gedaan hebt.

daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat is helemaal goed. Het is handig om te bedenken hoe laat je vanavond naar bed wilt. Als je nog een uur wacht kun je 5 folders inleveren, als je nog 2 uur opblijft kun je er nog 4 inleveren. Alles wat je meer hebt kun je allemaal inleveren.
    Het is alleen jammer om nu 2 in te leveren na het oogsten en dan niet meer te hebben terwijl je geen 4 uur meer opblijft.
    Vervolgens kun je morgenvroeg misschien nog meer maken en inleveren. Ik hoop dat je nog ruim 100 op voorraad hebt, anders kon het wel eens heel moeilijk worden.

daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  4. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

gefeliciteerd met iedereen die het event haalt ik kan niet eens in het event komen om in te leveren

annigjen vindt dit leuk.
  5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Als ie het echt niet doet kan je een ticket naar support sturen. Heb je wel al geprobeerd opnieuw in te loggen?

daisy17858 vindt dit leuk.
  6. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Ik kan het zelf bijna niet geloven, maar ondanks dat ik het grootste gedeelte van de dag niet thuis was (was ergens langs de route van de 4daagse), heb ik net het event kunnen afronden. En dat terwijl ik eerst dacht alleen de eerste 4 te kunnen doen, zo zie je maar weer, je kan vaak meer dan je denkt :p

BoerAnnelies, herma1234, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

ik heb maar met 1 akker op de bahamarama gespeeld...het regenwoud heb ik laten staan zoals het stond....alleen maar bomen en stallen...heb alles gehaald.....

BoerAnnelies en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. .pluisje2010.

.pluisje2010. Forumleerling

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Ik heb al 36 recensies vervult maar niet de beloning gekregen. o_Ok al opnieuw ingelogd.

Sorry foutje van mij. Zie nu pas dat je ze moet inleveren :)

Laatst bewerkt door moderator: 19 Juli 2017
    daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hoera, gehaald! Zelfs nog wat extra recensies gemaakt voordat ik ze inleverde (met dank aan de berichtjes op dit forum ;))

Voor wie het er vandaag nog om gaat spannen of je het haalt: Stuur maar een berichtje als je nog een schelpje nodig hebt.

10. Moossie

Moossie Forumleerling

Ik vind het knap. Ik haal normaal elk event, maar deze is echt onmogelijk. Heb zelfs mijn man nog zo gek gekregen om te helpen met oogsten toen ik op mijn werk was. Moet nog 20 recensies:(:(

11. .corrie.

.corrie. Teller

Nou dat is dan vandaag.
    Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.
    Ik hoop dat je nog lang actief blijft.

Vindt dit wel echt een moeilijk event, maar het gaat goed komen

daisy17858 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  12. [vonne]

[vonne] Forumleerling

ik red onmogelijk die 35 recenties heb er nu 12 , nou ja jammer dan maar geen wolkenrij erbij :)

LadyFamerieke vindt dit leuk.
  13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedankt. Vanmorgen nog net een keer eventgewas met supermest kunnen doen. De laatste folders staan nu in de molen. Het gaat me lukken het event op beide accounts afgerond te krijgen voordat er bezoek is.
    De was hangt en het huis is netjes. Dat wordt de rest van de dag ontspannen genieten van het mooie weer en het gezelschap.
    De FAQ voor het nieuwe event zal ik wel niet meer kunnen lezen.

14. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

event gehaald, zonder de velden leeg te halen of s,mest te gebruiken, dus zo moeilijk was het ook weer niet, heb wel met kleine velden gespeelt

15. liaab

liaab Regelmatige auteur

Nog 5 recen. Ik kan over 30min. oogsten kwart veldjes en dan nog 1 keer met alles er op. Ik hoop dat het lukt, maar ik ben bang dat ik toch schelpjes te kort komt. Dus wie helpt me met schelpjes te zoeken?

farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

stuur maar even een berichtje, dan komt er 1 je kant op.

Als er nog andere een di nodig hebben, heb er nog 4 te vergeven.

Laatste bewerkt: 19 Juli 2017
    farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nog 1 recensie te gaan en ik heb het event gehaald.
    Dankzij supermest van het carnavalsevent.
    Dankzij deze reserve was dit event haalbaar.
    @-Coco1968- van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    @Moossie ik merk het ook dat je events niet altijd op de gewone manier kunt
    halen als je werkt. Veel succes met de laatste loodjes

farmermikkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Zijn er nog die een schelpje kunnen missen? Plzz :oops:

19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hoeveel recensies heb je nog nodig?

20. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Ik moet nog 5 recencies maken. Qua gewassen zal het wel gaan lukken, maar schelpjes wordt krap (heb er nu nog 46 en over half uurtje kan ik nog oogsten)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.