Praatgroep Drie Muisketiers

Discussion in 'Overig archief' started by RonSchoof, Feb 21, 2018.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. katbla

    katbla Forum freak

    sterkte schaapje

    hier moet ik nog 2 cadeaus maken, het is wachten op de potten...
     
    Borkie likes this.
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sterkte schaapje52.....
     
    Borkie likes this.
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik heb pas 32 keer kunnen doen...

    Zonder supermest toe te passen ga ik het niet halen lijkt mij. Ik zie wel even wat ik nog binnen kan halen zonder dan besluit ik wat ik doe.
     
    Borkie likes this.
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik dacht dat februari druk was.....moet je de kalender van maart es kijken.......:wuerg:
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier gaat het ook lastig worden, ik zit pas op 29. Ik kijk het nog even aan en als het helemaal niet wil ga ik woensdagochtend met supermest gooien. Niet eerder, want de laatste keer dat ik met supermest gegooid heb bleek achteraf dat ik het zonder ook best had kunnen halen, dat was dus zonde van de supermest.
     
    DarkDevilDude, Borkie and Reggaefeeks like this.
  6. sky57

    sky57 Forum prof

    Nog 6 muisketiers te gaan. Ik heb er vertrouwen in dat ik het nog haal.
     
    Huhmmie38 and Borkie like this.
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Nou we hebben nog tot overmorgen(woensdagmiddag 14.00 uur).
    Dus ik denk dat ik het hier wel ga halen.
    Vanavond anjers of uien of rozen erop even als morgenavond dan komt het helemaal goed.
    Zelfs orchidee of braam geven drops dus niets te klagen
     
    DarkDevilDude, Huhmmie38 and Borkie like this.
  8. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier ook nog 6 musketiers te gaan. Nu anjers gezaaid dus hoop morgenvroeg klaar te zijn
     
    Borkie likes this.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Kon vanmorgen met de drie bijna volle velden met blauwe viooltjes weer drie bakjes maken en in de loop van de dag nog een paar, dus dik tevreden. Sta nu op 40 x gespeeld en heb er nu mijn langste gewassen op gezet voor morgenochtend. Ik verwacht dan de laatste 5 te kunnen draaien en alles wat ik die dag nog extra kan maken is mooi meegenomen. Ik heb genoeg eventgewas voor nog eens tien extra bakjes...:p Heb vandaag weer lekker gezaaid en geoogst voor een quest en voorraad:music: en de dropjes gebruikt voor het eventxD
     
    missy-m85 likes this.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Nog 2x een muisketiers voeren en de wolk is binnen. Dit moet morgenvroeg wel gaan lukken.
     
    Borkie and DarkDevilDude like this.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier is de stand 42/45 en over een uurtje kan ik 3 velden blauwe bessen oogsten en daarna weer anjers erop voor de nacht.
     
    Borkie and missy-m85 like this.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Zo te zien zal ik vanavond met afsluiten op 39 of misschien zelfs wel 40/45 zitten. Moet ik dus wel halen. Ga morgen wanneer ik tijd heb vast inleveren wat ik al heb staan. Nog geen tijd voor gehad. o_O
     
    Borkie, hendrika73 and DarkDevilDude like this.
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    nog 11 te gaan, zal er toch nog even aan moeten trekken, eventgewas is wel binnen maar de di schieten niet op :(
     
    Borkie likes this.
  14. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Nog eentje... maar nog veel viooltjes over, dus ik ga toch extra arrangementen maken als de potten komen.
     
    Borkie likes this.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik zit nu op 39 en heb voor de nacht trosgierst gezet....ben benieuwd.......:p
     
    Borkie and boermars like this.
  16. boermars

    boermars Forum-hertog

    Heb mijzelf verrekend, hierdoor iets teveel paarse viooltjes.
    moet nog 6 x muisketieren . Gaat wel lukken denk ik zo.

    @schaapje52:sterkte hoor
     
    farmermikkie and Borkie like this.
  17. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Het event is afgerond, heb zelfs al 3 extra potten kunnen maken. Nu nog 1813 blauwe violen op voorraad, ruim 1000 teveel helaas.
     
    farmermikkie and Borkie like this.
  18. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    o_Ok hier het event afgerond.
    De potten die ik nu nog vind tijdens oogsten zet ik in een krat naast de waterput voor de liefhebber. ;)
     
    farmermikkie and Borkie like this.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Een veld met rogge, spelt en gerst leverden totaal 160 dropjes op... 5 bakjes gedraaid en de wolkenrij is binnen!:inlove:
    Vandaag weer verder zaaien en oogsten voor Sleekampioenschap en de resterende viooltjes opmaken:p voor wat extra prijsjes... kan nog 10 extra bakjes maken.
     
  20. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier ook het event afgerond:)
     
Thread Status:
Not open for further replies.