Praatgroep Drie Muisketiers

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Was ik ook van plan een keer zonder en dan met wolkenrijen en dan kijken. Zonder geeft 3 velden rozen ( plus nog een aantal bomen in verschillende staat normaal, xl en xxl) bij mij +/- 90 drops. Laat alles hetzelde.
    Dit dan liefst 2 of 3 keer liefst meer, omdat ik niet kan vergelijken met jullie ivm andere indeling akkers. ;)


    Oeps deze eikel heeft gisterennacht na uitgaan per ongeluk die wolkenrijen geoogst (duuuhhhhh eikel) Helaas 39 uur wachten.:cry::cry:
     
    Laatste bewerkt: 24 Februari 2018
    Katinka1700, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 22 keer geleverd......:p
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat doe je beter dan ik, ik zit nu op 17 xD
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    wauw wat veel al.....ik zit op 15....komt vast goed als de kraan maar open blijft voor de dropjes....
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik zit op 36, door 5 velden veredelde anjers. Gaat relaxed lukken.
     
    BoerAnnelies, Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier op 23, heb al genoeg in de schuur voor de volgende 22 die ik nodig heb en nog viooltjes op het land staan. Ga vanavond of morgenvroeg ombouwen, dan kan ik nog even mijn voorraad lange gewassen en netel aanvullen.
    Event heeft mij tot nu toe geen kc gekost, alles met de hand gedaan.
     
    Katinka1700, Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb al omgebouwd, ik hoefde alleen nog maar twee hele akkers blauwe viooltjes neerzetten om genoeg gewas te hebben voor 45 arrangementen. Hoewel ik niet denk dat ik dat ga halen, want het is echt vreselijk met de drops. Vorig event had ik met drie velden rogge rond de 120 drops, en nu blijf ik met exact diezelfde rogge hangen op 85. Maar alle hoop is nog niet verloren, want ik ben zojuist geleveld dus vanavond kan ik over op de spelt xD
     
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier 20 x gevoerd . Nu heb ik gewas op staan voor de hoge level questen en vanavond bouw ik wel om .
     
    Katinka1700, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier voor het eerst na donderdagavond weer op de boerderij. Dit event laat ik maar even gaan voor wat het is. Door omstandigheden in RL erg druk en weinig of geen tijd voor de boerderij.

    Buurtjes geeft mijn di maar aan andere buurtjes die het kunnen gebruiken.
     
    Katinka1700, wima3102, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hoi buurtje schaapje. je kan toch nog enkele prijsjes van de muisketiers krijgen als je wat tijd hebt om te zaaien.
     
    schaapje52, Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  11. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    3 velden anjers zonder wolkenrijen gaf bij mij 137 drops (totaal 504 kwartjes)
    Hoop dat ik ook nog een keer kan oogsten met die 3 wolkenrijen en zien wat er gebeurd.

    Hou jullie op de hoogte.
     
    DarkDevilDude, Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb spelt neergezet, maar ik denk niet dat het hem nog gaat worden. Maar de cadeautjes zijn ook leuk en je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt toch? Ik zit nu op 19.
     
    Katinka1700, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Valt wel mee toch .Ik zit op 24 en denk ook nog steeds dat ik het ga halen . Net omgebouwd tot een mengelmoes van bomen ,stallen en gewas
     
    Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  14. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Bij opa schieten de drops ook niet op.
    27x geoogst maar ik denk dat ik straks met de kastanjerij ook maar eens veredelde anjers opzet want volgens mij heb ik al gewas genoeg.
    Baha event zojuist afgerond :)
     
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier ook gewas genoeg en het wachten is op de drops, geen supermest meer en zal het moeten hebben van de lange gewassen e.d., ik moet nog 13 pakjes maken maar het is nog niet afgelopen dus komt vast goed.
     
    snietje1, Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als de molen klaar is heb ik 29 pakjes gemaakt. nog 16 te gaan met nog 3 dagen op de teller.
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik sta nu op 31/45 gewas compleet wachten op de drops. Maar dat gaat wel goed komen nog tijd genoeg.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Vanmorgen 5 potten kunnen draaien, en moet er nog 15. Komt goed uit ivm de tijd die er nog rest. Heb er ook een mengelmoes van stallen, werkstallen bomen en maar een paar grote velden.
     
    Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  19. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hier nu 30/45...nog 445 DI nodig...komt goed hoor...hoop ik ;)
     
    snietje1, Borkie, Katinka1700 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Klaar met wolkenrij, die is binnen, nu gaan voor de extra cadeautjes, maar eerst weer even terugbouwen.
    succes voor iedereen die nog bezig is.
     
    BoerAnnelies, Borkie, Reggaefeeks en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.