Praatgroep Drie Muisketiers

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat zijn:

    Wolkenrij Strip#8
    Wolkenrij Nieuwjaar 2015 (Baha)
    Wolkenrij Snake Eyes 2
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Helaas geven die wolkenrijen niet meer kans op dropjes... :oops:
    Nieuwjaar 2015 geeft meer kans op grondstoffen op Baha en de beide andere wolkenrijen geven meer dropkans op gereedschap.
    Bij mijn weten vergroten alleen de Howies en de bekers bovenin de boom de kans op dropjes voor een event.:music:

    Ben met mijn grieperig hoofd maar wat aan 't klooien met dit event... heb redelijk wat witte viooltjes gezaaid en 's nachts de blauwe. Vandaag ook een paar velden oranje, maar de dropjes blijven achter. Ga er straks denk ik het langste gewas op gooien wat ik heb en hopen dat de dropjes weer wat bijtrekken:p Heb tot nu toe 11 bakjes violen gemaakt, dus totaal nu 14 klaar staan.
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik krijg er in ieder geval meer di's mee tijdens een event :music:
     
    -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik heb hetzelfde probleem. Best irritant. Zeker wanneer je hoofd vol snot zit en de tranen spontaan over je wangen biggelen. Hier ook geveld door de griep...
    Maar ik ga ervoor!
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  5. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    IK heb ook alvast het langste gewas gezaaid, voor de drops. Lijken niet helemaal mee te lopen met het eventgewas.
     
    kakelot69, farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  6. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Net 12 keer bloempot aan musketier gegeven... Enkel ep en bd gekregen...Heb ik al met hopen...
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik krijg er ook meer drops door, dus denk toch dat ze wel helpen.
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het maar een moeizaam gedoe, dit event. Vanavond de rogge er maar weer op en dan maar hopen op Heel Veel drops morgenochtend :music:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Over 2,5 uur heb ik de gewassen bij elkaar...zonder m'n farm te verbouwen en dankzij een 100% oogstbonus...ik heb nu 17x een cadeautje kunnen doen...in totaal nog 812 DI nodig...nog genoeg tijd op de klok dus dat gaat wel goed komen!!
     
  10. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Gewassen genoeg nu wachten op de D.I.
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Inmiddels 18 kleine cadeautjes mogen ontvangen, kan er niet meer maken omdat mijn DI op is (netzo als bij de rest zo te lezen). Van de gewassen die ik nog in de schuur heb staan kan ik 15 van die bloempotjes maken. Dan kom ik totaal op 33, gaan de goede kant op dus. Vannacht toch echt weer de blauwe er op. Als ik ze allemaal bij elkaar heb bouw ik om en dan komen de DI vanzelf wel uit de grond. Mijn stallen en bomen op de hoekjes staan nog gewoon, een prima event tot nu toe!
     
    farmermikkie, DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  12. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    16 kadootjes gegeven, en genoeg viooltjes (maar geen DI) voor 15 extra. Nog even verder doen dus, zowel viooltjes als DI.
     
    Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    18 keer gevoerd, de drops komen maar moeizaam uit de grond. Ben benieuwd wat morgen een veld bomen oplevert aan drops, en nog genoeg tijd op de klok gelukkig.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    20 van de 45 gedaan...nog voor 28x blauwe viooltjes op voorraad maar de DI staan momenteel op 10 st.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Hier nu 27 musketiers weggespeeld, Drops komen maar matig. Maar we hebben nog 110 uur te gaan.:p
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Die dacht ik al zal het eens proberen en laten weten met rozen. Als de wolkenrijen klaar zijn.
    THX. ;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    22 cadeaux gegeven, hieperdepiep hoera xD Ik kon vanmorgen 4 maken.
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  18. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    23 cadeau's gegeven...jippie...ik is over de helft xD...nog 648 DI te gaan :p
     
    farmermikkie, Borkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ben benieuwd... :music:Als je dit echt wetenschappelijk wilt aanpakken, dan is helaas 1x vergelijken niet voldoende omdat de dropjes toch random vallen. o_O
    Ik zet ze ook altijd wel aan voor de andere dropjes, maar heb nog nooit vergeleken wat het verschil is in resultaat eventdropjes met of zonder deze wolkenrijen. xD
     
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb nu 20x geleverd. Ruim genoeg viooltjes op voorraad.
    Voor het Baha-event loopt de WAC nog en knechten zijn nog tot vanavond aanwezig. Ik ga nu eerst even de netels aanvullen, die staan maar op 1000. Daarna ombouwen en met lange gewassen, bomen en stallen de drops binnen halen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.