Praatgroep Drie Muisketiers

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. john-j

    john-j Forum-hertog

    is het ook mogelijk om bij de qwesten 3 verschillende gewassen in te leveren?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, je mag elke keer weer helemaal zelf weten met welk kleurtje je je molenproduct maakt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Ik ga zoveel mogelijk viooltjes kweken, vind het altijd wel leuke prijsjes en qua voorraad in mijn schuur mag ik niet klagen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Zonet 20 grote akkers blauwe violen geoogst, die gaven 9 terracotta.
    Dat is dus zeker niet vergelijkbaar met langere stallen welke meestal 1 drop geven p/st.
    In vergelijking met daarstraks 3 velden oogsten met werkstallen, ca 20 bomen en rest anjers / 166 terracotta, dan ligt de terracotta drop met bl. violen ca 52% lager dan met anjers.;)
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo 12 gedaan
    gewas op en drops op 8)
     
    Borkie, BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. boermars

    boermars Forum-hertog

    Het ziet er leuk uit en niet zo moeilijk, ik ga wel kleine veldjes doen als ik genoeg gewas heb.
    Ben te laat gestart met lezen, dus nu flinke mengelmoes van 3 kleueren violen.
    straks maar over op blauw en 1 veld met werkstallen, want ik kom flink tekort door die quests.

    suc6 allemaal
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De tijd ook. Je kunt ook 2x eventgewas zaaien voor 1x anjers. Niet helemaal, het is ook ruim de helft van de drops zoals je dat zegt.
    Rozen zijn voor mij de ideale tijd, maar daar heb ik wel even genoeg van. Het is zo wel duidelijk dat de tijd harder telt dan de ep.
    Morgenavond dus een lang gewas erop.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. rikmark

    rikmark Forum freak

    Beterschap buuf.
    Gebeurd de laatste tijd steeds vaker dat ik achter iedereen aan hobbel :oops:

    Gistermiddag alles vol gezet met rozenbottels, stallen, bomen en mammoeten, nu twee keer blauwe viooltjes geoogst en 274 terracottapotjes in de schuur.
    Laat alle stallen en bomen staan ipv 3 x oogsten ga ik wel 5 of 6 x oogsten:p ga het ook niet uit rekenen...laat mijn hoofd momenteel niet toe :sleepy: RL gaat voor........

    Iedereen heel veel succes.
     
    Borkie, leni1955, Reggaefeeks en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ga nu pas beginnen. Heb alle kleuren maar op grote velden gezet en zie het morgen wel weer. Helaas geen tijd om eerder te beginnen. Leuk event en zie wel waar het stopt.

    Iedereen veel succes en speelplezier.
     
    boermars, Borkie, Reggaefeeks en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Jij ook heel veel plezier :music:
     
    schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  11. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik heb nu 13x gegeven, alle kleuren violen een beetje omdat ik gisteren vrij was heb ik de 3 uur viooltjes het meest gedaan en nu heb ik die ook weer opgezet tot vanmiddag want we gaan een weekendje weg dus kan wel oogsten maar zal de wekker er voor moeten zetten om er aan te denken:D. Dus wordt het vooral blauwe violen straks....
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    14 x gevoerd en nu zijn de drops op . Ik verwacht vandaag nog 1 x te kunnen oogsten en heb morgen genoeg gewas binnen . Dan weer ombouwen en verder met de normale questen
     
    BoerAnnelies, boermars, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Net even geteld en heb er nu 15 gevoerd, en heb voor nog 35 keer voeren violen in de schuur. Om één uur zijn de oranje klaar, dus denk dat ik toch maar ga ombouwen en op een veld violen blijf zaaien en op de rest werkstallen en bomen ga zetten. Angorawol is ook weer nodig
     
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    14x gegeven...helaas zijn de DI op...ik ga op m'n gemakje verder met m'n 300 kwartakkertjes :)
     
    Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  15. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    ik heb 26 keer gevoerd, komt door 2x 100% voor 24 uur aan rad, dus mazel, zelfs 22 uur overlap :inlove: dat is 8 per kwart veldje. xD
    Nog 2 x witte violen oogsten op 3 velden en dan zijn de event gewassen voor wolkenrij binnen. Dan ga ik weer terugbouwen en stallen erop zetten.

    Dit event is goed te doen nog tijd zat, iedereen veel succes :D
     
    BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 14 keer gevoerd, ik denk nog 2 x oogsten met de blauwe violen en dan is het nog wachten op de di's.:)
    Nou ja wachten op de di's die komen niet vanzelf binnen dus maar weer snel naar het land voor dat de vorst in de grond zit dan kan ik niets beginnen;)
     
  17. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hoi thea1963, welke wolkenrijen zijn dat dan, ben ze allemaal langs gelopen zag er 1 met extra kans op gereedschap en 2 met extra kans op grondstoffen zijn dat die 3 wolkenrijen die je bedoeld?? Heb je anders de namen voor mij. En weet je zeker dat die ook voor de dropitems gelden?? Dan zet ik ze niet in mijn favorieten, maar oogst ik ze ook los :p

    Alvast bedankt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    telkens als ik wissel van akker, komt dat drie muisketiers tablad in beeld.
    Hoe krijg je dat weg, zonder steeds op kruisje te moeten klikken?
    Gisteren had ik er geen last van.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij algemene vragen en bij technische vragen over dit event vind je de uitleg.
     
    boermars en Borkie vinden dit leuk.
  20. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    :DDie viooltjes zijn het probleem niet... nu vooral di's bij elkaar sprokkelen
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.