Praatgroep Drie Muisketiers

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ben niet al te helder... had op Baha geen bomen staan, maar lang gewasxD dus de shovel in de schuur laten staan:music:.
    Nu eerst vijf veldjes ruimte en ben begonnen met de langst durende viooltjes... over een uurtje alle bomen klaar en dan kan ik echt aan de slag:p
     
    rikmark, -Coco1968- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. katbla

    katbla Forum freak

    hier 177 potten, blauwe viooltjes ingezaaid..

    ik kon gelijk 3 cadeaus weggeven aan de muisketier... dus 3 minder te maken, mooi meegenomen....is dat een extraatje of zo?..
    heb wat BD, 1 ster en 7 SM gekregen...
     
    rikmark, boermars, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Beterschap Borkie
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dankjewel Daxter! :inlove: Succes met het event, maar dat gaat je wel lukkenxD
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    @Borkie beterschap!!

    Ja hier ook 3 kunnen geven:
    75.000 BD, 7 SM en 10 SV :D
     
    rikmark, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier geen griep , dus is het wat makkelijker .
    o_Ok hier 3 arrangementen gekregen . 3 SM , 5 SV en 5 gratis draaien
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    121 DI, maar nog niet alle stallen kunnen oogsten omdat ik vannacht en vanmorgen vroeg er een aantal heb geoogst. Heb alle viooltjes ingezaaid. Ga eerst voor de 9uurs gewassen maar die van 6u zijn ook wel fijn omdat die tegelijk met baha kunnen.

    Kreeg van de gratis dingen; x2 5 draaien en turbo mest.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb uiteindelijk 10 keer blauw en 10 keer wit gedaan, dat ik een beetje kan afwisselen al naar gelang ik tijd heb om te spelen.

    Helaas kom ik Susi's tekort om alles mee te bemesten, maar met 7 gewassen per veldje zal ik er uiteindelijk toch ook wel komen :D
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Absoluut. Ik heb op Farmerama ook geen suzi gebruikt. Je krijgt 20 van die 9 uurs viooltjes. Daarnaast nog de e15 viooltjes van 6 uur op het veld, dus de volgende ronde heb ik mijn velden al helemaal vol.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 174 potten. En alles maar gezaaid, nu op 3 velden kwartjes met 3 verschillende viooltjes.
     
    -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  11. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik had 2 velden op kwartjes met gerst staan en de open plek vol met 20 uurs bomen. bekers op 30% in de boom.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Met rozebottel 154 di s opgehaald. Ga voor 6 uurs gewassen zoals op bahama. Da's minder verwarrend, ik vergeet dan wanneer ik moet oogsten...
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    beterschap Borkie ;)
    [​IMG]
     
    rikmark, Borkie, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Je kan met alles planten vb de 's nachts 9-uurs gewassen planten en tijdens de dag 6-uurs gewassen.
    Is dat correct?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat klopt helemaal. Zo ga ik het dus ook doen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Ja, maar je kan s`nachts ook langer gewas of stallen etc zetten voor meer Dropitems/terracottapotjes ;)
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, dat is het uitproberen waard. Maar de 9-uurs gewassen geven meer ep dan de anjers. En daarmee is het twijfelachtig waar de meeste drops uitkomen. Ik heb maar 140 p-uurs gewas en ga niet een 2e ronde met supermest doen. Dus vannacht zet ik die 140 op kwartveldjes met een gewas van 10 uur ernaast. Dat maakt natuurlijk niet zoveel verschil in de drops. Als het erg tegenvalt, zet ik morgenavond langere gewassen. Anders ga ik door met de 9-uurs.
    Maar dag en nacht zaaien is zeker niet nodig. Dan kun je wel heel veel voeren. Dus ik maak niet alle velden vrij.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Bedankt,
    Ga het ook zo aanpakken, uiteindelijk zijn de di's het moeilijkst. Ik zie wel hoe het loopt voor de di's.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Ik zal dadelijk eens opletten, ik had werkstallen, bomen & anjers opstaan toen event begon, ca 166 DI`s.
    Nu staan er 20 Bl.violen op grote akkers.
    Als die vergelijkbaar zijn met een lange stal, zou ik ca 20 potjes moeten krijgen, waarschijnlijk iets minder maar dan kan ik wel een inschatting maken.:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat ga ik van het weekend ook doen, maar morgenochtend moet ik vroeg op (dus toch niet al te veel slaap) en dan zet ik wel even blauwe viooltjes neer, en dan voor tijdens het werk nog een keer. Dan bouw ik morgenavond de boel weer om naar één veld grote akkers voor de dropjes, een veld stallen (beide met bomen op de hoekjes) en zo lang als dat nodig is een veld met kwartakkers om overdag de ontbrekende viooltjes (wit) op te zetten.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.