Praatgroep Drie Muisketiers

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga m'n farm één keer ombouwen, voor het vermeerderen. Dat wordt dan één keer 20 begingewassen vermeerderen, daar komen er 180 uit en daarvan zet ik er 125 op grote velden met de hele mestmikmak (en stollen&witte onschuld). En daarna ga ik jou naäpen, 300 kleine veldjes met wac en voor de rest bomen en stallen.Dat kunstje hoef ik dan nog maar vier keer uit te halen ook, dus die eventgewassen zijn dan zo binnen.
     
    Borkie en sinkieboy vinden dit leuk.
  2. voesje

    voesje Oudgediende

    Dit lijkt me wel te doen als ik jullie adviezen gewoon opvolg. Hopen dat de drops goed komen dan moet dat makkelijk lukken.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Staan de bomen al?????
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als ik het goed begrijp, kan ik mijn stallen lekker laten staan. Van mijn hoofdakker krijg ik van 44 grote velden op het moment dat ik er kwartveldjes van maak 528 gewas. Dat moet ik dus 9x oogsten in 5 dagen. Dat moet lukken.
     
    Borkie, Daxter1966 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik laat de mammoeten , de menagerie , de fabriek en een aantal bomen staan . De rest gaat eraf . Ik ga alleen het 9 uursgewas zaaien en zie wel of ik door ga na 45 keer . Dat ligt aan de drops
     
    Borkie, rikmark, boermars en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee ik ga dit keer echt niet doorspelen. Met mijn dieren is het nog steeds om te janken, daar moet ik echt wat aan gaan doen. En dan heb ik nog een zooitje quests staan en zo...

    Plus dat ik nog maar moet afwachten of het wel gaat willen met de drops. Ik ben nu level 81, nog steeds tussen hangen en wurgen dus.Ik maak dus 4500 eventgewas en krijg ik ze op dan is dat leuk en anders maar niet of zo, dan heb ik in ieder geval de cadeautjes.

    Plus dat ik eigenlijk meer smoel heb op de rij van de Baha-quest dan op deze.
     
    Laatste bewerkt: 21 Februari 2018
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik denk dat ik net als bij het afgelopen event ook stop als ik genoeg gewassen heb voor de wolkenrij.
    Er staan diverse gewassen nog steeds ver onder niveau (bv netels op 2000, ipv. 8000 wat ik wil). De madeliefjes heb ik al een paar weken geleden vrijgespeeld, maar staan nog steeds op 0 :wuerg:. Daarnaast ben ik ook druk bezig om de dieren- en produktenvoorraad op te hogen. Genoeg dus nog om te doen als ik de eventgewassen binnen heb.:music:
     
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vind het heerlijk dat ik niet hoef om te bouwen voor dit event. Ik weet alleen nog niet waarom ik geen 6 uurs gewas ga zaaien. Die kan ik dan tegelijk oogsten met de Bahamarama gewassen, dat vind ik wel prettig. En dan in de nacht lang gewas. Door de keus om maar op 1 veld te zaaien, kan ik al wel snel over naar halve velden of kwartveldjes. Met maar 1 veld blijf ik die vandaag met de hand doen. Tenzij ik op Bahamarama al zo snel ben dat ik daar veel kwartveldjes met de hand moet doen. Misschien vanavond met een korte coupon nog een keer oogsten.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb gisteravond nog bomen geplant... dacht dat ik pas na mijn avonddienst tijd had om te beginnen met de beide events. Nu zit ik thuis met de griep, maar mijn bomen zijn pas om 17.00 uur klaar:cry:Ga op de farm en op Baha maar een veld bombarderen met turbomest, kan ik iig iets doen als het event begintxD
     
    Reggaefeeks en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik zou op baha de shovel erover gooien
    en op de farm de turbo
     
    Borkie, janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. voesje

    voesje Oudgediende

    ja, die had ik neergezet....vanmorgen express niet online gekomen zodat ik ook niet iets per ongeluk toch zou kunnen oogsten...nu wachten tot 14.00 uur.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    tik tok tik tok
    mogen we al ?????
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    *tromgeroffel*
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. voesje

    voesje Oudgediende

    Wat duurt dat toch altijd lang....dat wachten.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    182 DI incl. 6 toverbomen...veel suc6 allemaal!!
     
    -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  16. voesje

    voesje Oudgediende

    200 potten, geen slecht begin!!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    wat had je staan? Ik had 3 velden met edelweis (20.45 uur) op kwartakkers en bomen op de randjes. en 166 DI's
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 203 di's uit me 3 velden kwartakkers rozenbottels
    (met de 3 wolkenrijen voor extra kans op di's)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    172 potten van 2 ,1/3 velden . De mammoeten zijn vanavond pas klaar .
    Het dropt lekker dat wel
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    115 potten, niet slecht.
     
    voesje en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.