Praatgroep Drie Muisketiers

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    wie nog nodig heeft....stuur even een duifje
     
    LadyFamerieke, jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  2. jolanda13

    jolanda13 Teller

    bedankt voor de drops ik heb het gehaald de wolkenrij is binnen
     
  3. jolanda13

    jolanda13 Teller

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    bedankt voor de DI ik heb het gehaald

    ben erg blij met het forum dankzij de andere spelers die hier altijd komen
    en graag andere helpen heb ik mijn event kunnen afronden
    bedankt daarvoor en veel plezier met het volgende event
     
    Laatst bewerkt door moderator: 28 Februari 2018
    farmermikkie, LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Met de laatste oogst netels heb ik nog 2 kunnen maken en inleveren. Leverde me nog 2 stallen op.
     
    farmermikkie, -mikmak- en Borkie vinden dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb uiteindelijk 10 extra bakjes kunnen draaien en ik kreeg bij de laatste drie die ik aan de muisketiers gaf 2x een valkenmysteriestal en 2x een giraffenmysteriestal:p

    Edit:
    Het Forum is inderdaad geweldig!
    N.B. Let wel op je dubbelposten... is namelijk niet toegestaan. In plaats van telkens een nieuwe post te plaatsen, kun je je vorige post ook bewerken. Tenzij iemand anders natuurlijk alweer gepost heeft, dan kun je gewoon weer posten.;)
     
  6. )helma)

    )helma) Forumbeginner

    Bedankt allemaal, ik heb het gehaald heb maar 5 potje moeten kopen.
     
    farmermikkie, Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Allemaal blije mensen hier helemaal goed . Is ook prachtig zonnig weer dus iedereen goedgehumeurd toch??
     
    farmermikkie, Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  8. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Aan alle lieverds die geprobeerd hebben mij te helpen, ik kwam er 4 te kort! :cry:
    Ik heb nog keihard gewerkt om alles te oogsten wat er te oogsten viel, maar helaas.
    Ik denk er over om maar even level vakantie te nemen, dan hou ik drops over en dan kan ik anderen helpen om het event te halen, ik ben er even klaar mee.
    Misschien is dan de eind conclusie dat ik op de laatste dag om kom in de peddels, want waar je geen interesse in hebt........8)
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  9. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik heb op laatste moment toch nog kunnen inleveren en 46 gehaald. Gelukkig toch gehaald hehe! Had wel veel event gewas over... drops kwamen lastig uit het bevroren grond.
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Inderdaad prachtig weer vinc! Maar die koude wind is verraderlijk... muts op als je naar buiten gaat!:wuerg:
     
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nou net op het fietsje boodschappen gedaan, zit nu nog na te bibberen op de bank xD
     
    boermars, janniekwak en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.