Praatgroep Doller op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het kattenverblijf is op dit moment nog niet te koop. Hij komt/kwam uit mysterieuze stallen.
    Maar tot nu toe zijn alle dieren, die fokdier werden, veranderd van mysterieus dier naar gewoon dier.
    Ik verwacht dat de kattenverblijven voor het fokevent gewone stallen zullen worden, en dan aangeschaft kunnen worden voor boerenduiten. Maar op dit moment is dat nog niet zo.

    Haha @miekje9 , ook al zo vroeg op :p
     
    daisy17858, eevee60 en voesje vinden dit leuk.
  2. voesje

    voesje Oudgediende

    Bedankt voor het antwoord, snapte het al niet. Nou dan maar gewoon door sparen met die ene en wachten op de verkoop
     
    daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Het is al bijna 8:00 dus zo vroeg is dat nou ook weer niet
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Uit de stekjes en de stallen niets bijzonders allemaal maar weer in de schuur:sleepy:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Uit de stallen geen hert en nijlpaard gekregen, maar wel weer mooie andere stallen.xD

    Op Baha:
    Anagonda classic XXL
    Luiaard classic XXL
    Bikinifabriek oranje
    Kameel oranje
    Deze 4 zijn voor mij zeer welkom

    Op de farm:
    Adelaar
    Kleurmengerij geel
    2x Das :inlove:

    Bomen:
    2x Kornoelje :inlove: Maar 1 van, dus zeer welkom
    1x Bougainvillea :inlove: Deze had ik nog niet
    Kersenboom XXL
    Eik XXL
    Loquat XXL, deze had ik ook niet :inlove:
    Sakura XXL
    Kowhai xl deze had ik ook niet :inlove:
    Alle XXL bomen ook weer blij mee.
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier het event ook klaar. Iedereen die nog bezig is succes. Voor de rest een fijne BBD. Ik wacht op de volgende en hoop dan de katten
     
    hildemarc en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Er is ook een wolkenrij die een kat geeft de naam van de wolk is Poezenbende. Weet niet of de wolkennr. op elke farm hetzelfde is maar hij heeft bij mij nr. 31.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  8. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Met nog 2 supervoer op de teller kan ik het kattenevent op mijn buik schrijven. En dit event ook trouwens.
     
  9. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ik heb gekozen om alleen voor het haaienverblijf te gaan. De basis dan, want verder is geen optie.
    Het supervoer is terug tot 74 en dat is nooit genoeg om iets van waarde te halen uit een van de andere fokopties.
    Ik ga er van uit dat die salamander en hangmattenfabriek toch nog wel een keer in het spel komen op een andere manier.
    Zeker omdat er nu de keuze is gemaakt om 2 hele zware fokevents achter elkaar te zetten. En er dus heel veel spelers dit event niet uit kunnen spelen.
    Supervoer bijkopen ga ik echt niet doen. Ik heb te weinig tulpguldens op voorraad om daar iets mee te kunnen.
    Mijn molen draait nu alleen maar supervoer om nog een beetje op pijl te komen voor de kattenfok er komt.
    Hopelijk genoeg om dat event dan weer te halen.
    De mysterystallen staan op baha.. even afwachten wat daar uitkomt :)
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  10. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ik hoop dat we bij de volgende events een heleboel SV kunnen verdienen, want dit event is zo kort na het vorige fokevent dat het niet mogelijk was om voldoende voer zelf te maken. En geld gebruik ik alleen voor de knechten, extra SV kopen doe ik niet. Kan de Baha molen niet ook SV gaan maken? Zou veel schelen.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe wat zijn die kikkers duur zeg :( Ik heb nu 46 van die dingen en heb er 110 nodig. Helaas zijn mijn kikkers op. Heb nog wel kikker fokdieren maar moet ook nog gaan inleveren. Die andere heb ik die dingen van binnen. Moet nog wel gaan inleveren, maar dat moet goed komen.
    Iemand tips voor mij???
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  12. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    ik stop ook, eerst maar weer supervoer sparen. heb de vissen helemaal klaar, bij de andere twee laat ik de laatste zitten, zeer tevreden dat ik zo ver ben nu.
    succes voor iedereen
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik fok meer met de zoogdieren in de hoop ook badges te krijgen voor de vis/kikker. Fok in kleine beetjes met de kikker. En niet te gaan voor de upgrade maar voor de basis scheelt ook weer in fokken.
     
    Laatste bewerkt: 8 Oktober 2016
  14. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    kikkerstallen kopen? Die zijn 2500 per stuk.
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. joy1978

    joy1978 Gelegenheidsauteur

    Helaas na het vorige fokevent, maar 75 SV op voorraad. o_Ok uit de quest is niet veel meer te halen voor mij. Ben toch begonnen met de zoogdieren, omdat ik er daarvan heel veel op voorraad heb. Ondertussen probeer ik nog wat supervoer bij elkaar te sprokkelen. Ik had gehoopt op de basisstallen, maar dat wordt echt lastig.
     
    Farmer121965 vindt dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb voor 25.000 per stuk kikkers kunnen kopen op de markt. Nu kosten ze weer 35.000, dus het was een koopje o_O. Ben door gaan fokken met de gekochte basis dieren en mijn eigen fokdieren, inmiddels is het klaar. Heb zelfs 4 van die dingen over omdat ik niet goed telde :(. Maar ook een glaskikker en een zebra kikker gekregen. Ben inmiddels wel 2 miljoen en meer dan 500SV lichter.
    Heb 550 SV minder en heb nog 42 van de buren gekregen en uit het event. Dus eh bijna 600SV gebruikt.

    Nu weer bezig met andere zaken :)
     
    farmermikkie, hendrika73 en .babouska. vinden dit leuk.
  17. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Helaas geen nijlpaard of hert uit de stallen, maar wel nog een rode panda, een tijger en een oranje aap erbij. :inlove:Op de farm helaas niets bijzonders bij de stallen. Wel een kornoelje en de andere bomen staan alweer in de schuur.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  18. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier helaas ook geen hertje of nijlpaard misschien de volgende keer meer geluk. wel een uil oranje en geel, een kikker oranje en schildpad. bomen veel XXL en kornoeltje en loquat XXL 2x( had ik nog niet).
    en bij de bahama panda oranje stokjes oranje en geel en een miereneter. iedereen nog veel succes.
     
  19. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Hier op Bahama: Nijlpaard, Oranje Aap, Flamingo en een Olifant++.

    Op de fam: Gordeldier, Bij Rood, Ijsvogel en Schaap Oranje.
    Kornoelje, Elsbes, Rode-anjou, Bougainvillea, Sakura xl en xxl, kowhai xxl en sleedoorn xl.

    Ben best tevreden met de nieuwe bomen en stal.
     
    Sanham, schaapje52, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Met maar 357 SV en 30 kikkers en 82 vissen heb ik donderdag toch maar wat fokmotels gevuld.
    Aanvankelijk ging ik alleen voor de sterren en bij veel extra badges ook voor de basisstallen.
    Dankzij sv kopende buren daar ook nog 42 van gekregen en nog 10 sv uit de coop kunnen halen.
    Om van alle drie tot en met fase 7 te halen moest ik nog 20 kikkers en 2 pijlgifkikkers en 1 vliegende kikker kopen .
    Uiteindelijk nog 45 Sv over dat is inclusief de SV uit de quest. De molen moet nog flink draaien om aan de kattenfik mee te kunnen doen
     
    eevee60, schaapje52, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.