Praatgroep Doller op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Waar haal je de badgets?
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    alles ingeleverd behalve de laatste ronde badges.
    Sparen voor kattenevent.
     
  4. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ben ook klaar, alles gedaan. Ik heb 3 badges over. Nu nog ongeveer 900 parfum en 1500 sv over. Weer hard gaan sparen dus. over een kwartiertje zijn de koekoeken klaar, dan kunnen de mysteriestallen, bomen en de gewonnen stal en werkplaats erop. Was weer leuk.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo heb ik het ook gedaan.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Had ook graag 'rust'gehad op de boerderie om SV voorraad weer op een beetje peil te brengen...... Nu 101 SV en kan daarmee niet eens basisstallen halen.... Dus lang wachten tot die ooit op een andere manier te bemachtigen zijn..... Verder moet ik ook nog het nijlpaard, de das en hert hopelijk ooit eens verwelkomen. Met de laatste 4 jade-stallen ook weer niet het geluk gehad.
    Succes voor iedereen die wel mee kan doen!
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Alles klaar. Had gelukkig veel op voorraad. Ga zo de stallen en bomen plaatsen.
    p.s. het hert heb ik nog niet, hoop nu wel? Bij de vorige stallen kreeg ik zomaar een 2de nijlpaard, dus wie weet.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier alles gehaald. xD Zeer goed opgelet dat ik zoveel mogelijk badges kon gebruiken.

    Ik heb alle badges in kunnen leveren door in de laatste fase steeds per 5 te fokken en zo echt alles benut.
    Ik kreeg:
    10 x groen
    8 x blauw
    8 x paars
    totaal aan sv gebruikt 582.

    Nu alles op het land gezet en hopen op een hert :inlove: en nijlpaard:inlove:
     
    daisy17858, eevee60, voesje en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    Yes hier de basisstal binnen. Dit keer ga ik niet door voor de rode upgrade, te veel supervoer nodig.
    Wel het geluk gehad dat ik zeker 30 keer een dubbele badges kreeg. En een paar keer mooie overslagen uit gewone kikkers bijv. de regenboogkikker. Nu alle nieuwe stallen erop en kijken wat daar uit komt, iedereen die nog bezig is veel succes.
     
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het event reeds afgerond Alle oranje kikker vijvers op de hoofd akker gezet.
     
  11. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    1 basisstal binnen nu nog salamander en haai als goed is komen die morgen wel binnen en jawel hoooooor heb een hertenverblijf erbij gekregen pfffft nu nog wachten op een nijlpaardverblijf gooi zo meteen die 4 stallen op de baha. Nu maar afwachten of er een nijlpaard baby erbij zit ( grinnik jullie kunnen zien dat ik niet zo graperig ben vraag om een baby hippo en geen volwassen exemplaar) Dit event kost weer bakken vol sv en voor velen ook nog eens wat eurootjes door sv gebrek deze keer heb ik gelukkig wel genoeg sv dr staan maar na dit event is alles praktisch op en over 2 a 3 weken alweer een event met katten zijn we daar ook weer sv bij nodig?
     
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum


    De bedoeling was dat dit event eind volgende maand pas zou komen. Ik verwacht dan eigenlijk dat het kattenevent dan pas komt en niet over 2 a 3 weken. Als dit wel zo vroeg zou komen dan kan ik in elk geval niet meedoen.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  13. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Volgens mij las ik ergens in deze topic dat het event met de katten eind deze maand zal komen. Dan heb je dus maar 2 a 3 weken de tijd om sv aan te maken mochten we dat nodig hebben voor dat event.

    En jip heb ook de haai te pakken nu nog de salamander moet me wel lukken alleen eventjes een zooitje kikkers kweken.
     
  14. yvonnetje

    yvonnetje Forumleerling

    ne blijf niet kopen dus red het niet
     
  15. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb nog wat supervoer kunnen bijeenschrapen uit openstaande producten-questen (tegen een hele hoop boerenduiten) maar ik zal tegen vanmiddag wel de drie basisstallen hebben. Supervoer volledig op en parfum ook dus hopelijk krijgen we wat tijd eer de katten komen.
     
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier is een deel van de reactie van de moderator over het wisselen van 2 fokevents, waarin staat dit event voor eind volgende maand gepland stond, zoals fairie ook al zei. Ik verwacht dan ook dat het kattenfokevent naar eind volgende maand verschoven is.

    "Het is zeker niet de bedoeling om voortdurend zulke zware fok-events te houden.
    Doller op Dieren was origineel gedacht voor einde volgende maand.
    Eigenlijk had deze week het fokken met katten en bijbehorende eenvoudige event moeten starten, maar helaas konden de katten niet op tijd klaar zijn.
    En om toch een fok-event te houden heeft men besloten om Doller op Dieren naar voren te halen, waardoor er twee zware fok-events achtereen zitten."

    En hier was het event gisteravond klaar. Ik heb wel de gekleurde stallen ook binnengehaald. Ik verbruik supervoer uitsluitend met dit soort events, omdat ik anders niet genoeg heb.
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    heb ook alles binnen

    trouwens grappig de haai en de tijger eten geen vlees, de anaconda wel vegetarische haaien en tijgers dus:music:
     
    daisy17858, hendrika73 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik moet het wel effe kwijt :wuerg:
    Ik heb mijn nijlpaard binnen gesleept met dit eventxD
    Ik had 27 extra badges dus ik ben zeer tevreden:p
     
    m.kreuning, daisy17858, hendrika73 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik ga alleen fokken met koeien want ik heb geen vissen en kikkers op voorraad en geen SV genoeg.
    Even een andere stomme vraag.....Is een kattenverblijf niet te koop? Ik heb er 1 maar daar kan je niet echt voorraad mee maken en ik zie hem niet in de winkel
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De verwachting is dat die straks wel te koop komt in de winkel
    Dat was de vorige keren ook ongeveer 1 week voor fokevent:music:
     
    daisy17858 en voesje vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.