Praatgroep Doller op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    HIer het fokhotel vol staan met panda's, vissen en kikkers
     
    rikmark en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. Tisi74

    Tisi74 Forumleerling

    Heb er geen zin in dit keer,veel supervoer steeds, ben niet gek blijf niet kopen.
     
    omahenny vindt dit leuk.
  3. bepsels

    bepsels Forummeester

    Ik lees hierboven al enige malen dat er volop gefokt wordt met de panda. Is daar een speciale reden voor? Je kunt toch met alle zoogdieren fokken voor het event? Of mis ik iets.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Die willen vast de quest kastelen in het zand af maken.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    ja hoor je kan met alle zoogdieren fokken voor het event. o_Ok ik fok met panda's reden kan ik tegelijk iets voor een andere quest halen (dansende panda s) Bovendien is van de zoogdieren de panda het meest waard qua dierpuntwaarde dus ga ik daar ook aantal van inleveren bij deze quest

    edit: inderdaad thea die quest bedoel ik hahahaha
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Prachtige prijzen weer.
    Maar ik ga alleen voor de basis stallen , nu nog zat supervoer maar ik wil het katten event helemaal doen.
    o_Ok ik vind het erg veel supervoer voor een event.Zeker als je zo weinig terug krijgt.

    De vorige keer had ik erg veel badges over daar ga ik beter op letten.
     
    bepsels, rikmark, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. polkey

    polkey Oudgediende

    En zo gaat bij iedereen de voorraad sv er door heen, nergens meer gaatjes om te verdienen en komt er binnenkort een leuke van de kattenfok die we ook wel willen doen. ( komt er daarna dan eens een vlinder of gekleurde weideworm willen we ook )
    Ik heb op dit moment genoeg sv om deze te doen, toch laat ik het voorbij gaan.
    Bp had iets anders kunnen bedenken om het gat op te vullen, nu moet hun gat gevuld = kopen sv omdat veel de dwang tot 'willen hebben' voelen en tekst als 'speciaal en komt niet snel' en zal BP dit iedere keer doen zolang er kopers blijven.
    Deze bijzondere stal is net weer zo leuk als de vorige, alleen vraagt het nog meer ruimte die er niet is als de werkstal ook zijn prooi geleverd moet hebben.
    Ik ga nu zorgen dat ik beter word ( erg ziek en beroerd ) , zelfs de farm is me te veel en beperk ik me maar tot de buren cadeau's geven.
    Ieder die meedoet veel succes, en wie het niet kan denk maar sv sparen voor de leuke die nog komen.;)
     
    daisy17858, lovely, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Waarom niet? Een paar weken rust op de boerderij en voorraden aanvullen zou voor veel boeren en boerinnen wel prettig zijn denk ik. o_Ok meer gelegenheid om het supervoer weer aan te vullen middels de molen.
     
    bepsels, m.kreuning, knoepertje en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Daar sluit ik me bij aan. Een paar weken geen events is ook wel prettig om de boel weer wat op orde te brengen. En voorraden weer aan te vullen. En dan kun je ook werken aan de questen in de coöperatie. Kan me nog herinneren dat toen ik begon het lang zo druk niet was met events. Oké ik weet je hoeft niet mee te doen maar vaak zijn de prijzen zo dat ik toch besluit om mee te doen.
     
    bepsels, Gert-Jannetje, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Beterschap.
     
    boemer49 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    heb maar 155 supervoer dus ik ga eerst alleen voor de haai. Andere questen waarbij je
    supervoer kan halen heb ik bijna allemaal af (op fokquesten na dan) dus ik kan niet zo
    snel extra halen dan ik uit de molen haal. Dus niet op tijd voor alles dus dan maar een
    moeilijke keuze maken.
     
    farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier nu 77x panda's in het fokhotel gestopt, maakt samen met de eerste lichting 100. Ik had er bij de eerste ronde van 132 stallen 6 extra badges.
    Bij de 72 vissen had ik er ook 2 extra, daar hoef ik nu maar 11 meer van, dus die laat ik even zitten.
    Bij de kikkers had ik bij 27 stallen ook 2 extra. Alles wat kikker is gauw weer in het fokhotel gestopt. Daar zit ik totaal nu op 50x.
    Hopen dat dat gaat lukken.
     
  13. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Hier doe ik maar een deel van de quest. Maar ik kwam er wel achter dat ik vleermuizen mag inleveren terwijl ik de vleermuizenfok niet heb vrijgespeeld.
    Door de wolkenrij heb ik een grote hoeveelheid albino vleermuizen dus de gewenste punten bij de zoogdieren zijn zo voor elkaar.
    (vroeger spaarde ik ze op de vleermuizen voor de trein met de stallen. De trein is echter een Fyra, die doet het niet meer.)
     
  14. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever


    Als je de betreffende wolkenrij hebt krijg je ook vissen , bruine schapen en bruine varkens.
    Hier had ik nog een heleboel van op voorraad, nu dus niet meer.
     
  15. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier alles binnen nu nog lekker fokken om te verkopen op de markt
     
    farmermikkie, daisy17858 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  16. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Hier het event afgerond.
    Jammer dat bij events als deze zelden een overslag is.

    Groetjes en succes iedereen.
     
    farmermikkie, catootje65 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Klopt maar met de varkens en schapen kan ik wel fokken
    En ik heb ook nog een kat uit de wolkenrij (ik spaar ze voor het volgende event)
     
    farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb deze keer bijgehouden hoe vaak ik met elke soort heb gefokt.
    uitkomst:
    138 x zoogdieren ; 90 x amfibie ; 73 x vis = 301 x 2 sv = 602 sv
    Dit is voor het hele event.
     
    hildemarc, annigjen, farmermikkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het event afgerond, de stallen rood heb ik niet gedaan d.i.v.m het supervoer.
     
    hildemarc, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik had geluk om een regenboogkikker te scoren voor 14 miljoen verkocht op de markt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.