Praatgroep Doller op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Weer een super leuk event met mooie nieuwe stallen. Ik ga zo wel hard door mijn sv heen. Panda's genoeg om mee te fokken. De vissen en kikkers zijn wat minder in aantal. Maar even de hut verbouwen en stallen van de vis en kikker plaatsen.

    Nu eerst maar eens bezig houden met het motel om de boel weer vol te krijgen.
     
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK heb morgen een middag/avond dienst. Dus begin later met BBD. Maaar het weekend wel vrij. Al krijg ik zondag bezoek, bijna de hele dag. Maar zaterdag heel de dag vrij. Dus dan het event wel klaar..:music:. Verwacht ik:oops:
    Wel genoeg SV op voorraad
     
    eevee60, hildemarc, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Goed idee. Ik heb er al wel ruim 200, maar voor de zekerheid maak ik er ook nog maar wat bij.
     
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb er bijna 1100
     
    .babouska., eevee60, hildemarc en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. rikmark

    rikmark Forum freak

    Fokhotel vol gestopt met kikkers, vissen en panda's.

    800 Katten in de schuur, maar we kunnen de hele maand nog meer katten erbij maken.
    1 geluk heb ik.... heb geen last meer van loslopende muizen op de farm xD zitten veilig opgeborgen in de schuur.
     
    daisy17858, bepsels, hendrika73 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Buuf, stuur effe een paar mijn kant op voor de muisjes te vangen. xD Na dit event eerst maar eens katten gaan vangen in de omgeving van mijn boerderij om mijn voorraad op te krikken. 8)xD

    Mijn motel zit vol met vissen, kikker, panda's, kameel, aap, varken en schaap. Ben toch zo benieuwd wat hier uit gaan komen. xD
     
  7. rikmark

    rikmark Forum freak

    Helaas gaat dat niet buuf, anders had je er wel een paar mogen hebben :p

    Ga voor je duimen.
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe het gaat wel snel met ons SV de laatste tijd, maar gelukkig heb ik mijn voorraad weer redelijk kunnen opbouwen. Morgen even goed lezen welke dieren er mee doen en mijn schuur goed bekijken. Dan eet ik morgen een roze gelei en gooi ik mijn fokschuur weer helemaal vol met de 132 stallen.

    Het kost veel, maar het is een event wat in korte tijd te halen is. Is wel fijn want volgende week ga ik 1 weekje heerlijk op vakantie. De boerderij komt dan niet aan bod. Maar door dit event mis ik niks :)
     
  9. ndvdschee

    ndvdschee Gelegenheidsauteur

    Molen heeft veel gedraaid, maar dit is te snel! Niet iedereen kan SV kopen! Heb nog niet eens 100 SV. Kan dus niet echt meedoen. Jammer. Baal!
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Sla een keertje over, jammer want vind de stallen weer erg leuk. Maar ga morgen een weekendje weg en heb net iets meer dan 100 SV, dus niet te doen dit keer:cry:
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je moet 85x met vissen fokken en 110x met kikkers, als je voldoende van die dieren hebt, kun je die vast in het fokhotel doen. Dat kan dan zonder roze gelei en om 6 uur wanneer de babyboom start kun je de dubbele dieren vast uit het fokhotel halen en met roze gelei er weer instoppen. Vooral handig als je niet voldoende kikkers en vissen hebt om zo vaak te fokken.

    Daarnaast nog 140x met zoogdieren fokken, daar vallen bijna alle dieren onder waar mee gefokt kan worden.
    M.u.v de vogels, kameleons, vissen, kikkers en bijen.
     
    daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik fok iets minder vaak met de dieren, omdat je ook nog af en toe een badge extra krijgt van een andere diergroep.
    Het vorige event hoefde ik daar ongeveer 10 x minder door te fokken per diersoort.
    Scheelt toch weer supervoer.
     
  13. micchel

    micchel Gevorderde

    gisteravond de questen nog eens overlopen en heb zo toch nog 200 SV binnengehaald. En met de voorraad die ik nog had kan ik toch voor de basisstallen gaan
     
    daisy17858, .babouska. en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, dat helpt nog wel een beetje. Ik heb geen idee hoe vaak ik vorige keer precies gefokt heb. En nu heb ik ook alle verschillende soorten in de fokstal staan en heb ik voor de 2e ronde vermoedelijk nog niet voldoende kikkers. Ik hoop 8 dansende panda's bijelkaar te krijgen, dus gaan er vanavond weer ongeveer 50 fokstallen gevuld met panda's. De kikkers en vissen ga ik eerst zo ver mogelijk inleveren en daarna weer verder met fokken. Als het allemaal een beetje vlot lukt, kan ik de stallen vanavond ook nog een keer legen. Maar ik denk dat ik morgenvroeg de 2e ronde pas binnen haal en morgenavond de 3e ronde. Volgens mij ben ik dan klaar, en dan lukt het steeds met de draakjes.
     
    daisy17858, omahenny en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Van de panda's zul je ook nog een hoop extra badges krijgen voor de vissen en amfibieën. Succes!
    Ik ga eerst alle 3 de groepen fokken t/m het 1 na laatste level van het event, zodat ik dan kan zien hoeveel badges er nog nodig zijn voor het laatste level.
    Met de hoeveelheid supervoer die we nodig hebben de laatste tijd, zit ik er bovenop, en speel ik alleen met het hoogstnodige.
     
    hildemarc en omahenny vinden dit leuk.
  16. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Goeiesmorgens...
    Gelukkig genoeg SV op voorraad...met m'n snelle molen draait hij meestal 24/7 SV en dat is toch 37 SV/per week...maar met deze rigoureuze aantallen gaat het wel heel hard!!
    Kikkers heb ik net als meerdere van jullie niet zoveel op voorraad...aangezien er veel kikkers in de ladders kruipen.
    Ik heb dus besloten om eerst te gaan voor de categorieën zoogdieren en vissen, net als bij het vorige event komen hier ook af en toe badges uit voor de categorie amfibieën zodat ik dan op het laatst kan bekijken hoeveel badges/fokken ik nodig heb voor de amfibieëncategorie.
     
    rikmark, daisy17858, katbla en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Je hebt ruim de tijd om te fokken, doe elke keer van elk soort wat. Als er dan extra badges uitkomen kan ik het bekijken wat er nog moet. Zo voorkom je dat je van een soort overhoud. Dat is jammer van het supervoer, bewaar ik liever voor de volgende keer.
     
    daisy17858, eevee60, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. vutter

    vutter Junior expert

    Compensatie voor al dat supervoer zou leuk zijn b.v supervoerboom of een huisdier
     
    Laatste bewerkt: 7 Oktober 2016
    daisy17858 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. bart127

    bart127 Gelegenheidsauteur

    nu ik zeur bijna niet, nooit eigenlijk, maar dit vind ik niet grappig meer. Zo kort na een fokevent dat ook al bijna niet te doen was en waar denk ik veel spelers al bijna al hun supervoer uit de questen in de stad hebben binnengesprokkeld komt er direct weer zo'n event.
    De stallen zijn wel erg leuk, dus ik ga er maar eentje misschien halen. Sta nu op 67 sv. Alles gegeven voor het vorige event, dus misschien nog buurtjes die gaan kopen, maar ik heb er een zwaar hoofd in. Daar sta je dan met je jarenlange (gratis) spelen en je hoge level. Bleh.
     
    keukendeur64, daisy17858, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Beiden super bedankt voor het reageren, scheelt weer zoek werk haha. Ik was net van plan om op het forum te zoeken waar iemand iets had uitgerekend.
    Met de kikkers word het erg krap hier, gezien ik er maar 100 op voorraad heb. Ga dus zo maar even kikkerstallen neerzetten en de ladder er af halen. Gelukkig met laatste event de kikker laten staan en de ladder had ik er al een poosje af.
    Van de vissen heb ik er ruim 600 dus dat gaat goed komen en de andere dieren word ook geen probleem. Ga nu eerst mijn kikkers er allemaal maar ingooien en verder vullen met vissen. Vanavond na werk er even voor gaan zitten, roze gelei, staak en parfum er op en dan maar oogsten en oogsten. Misschien dat ik er zelf een KC bij gebruik, dat scheelt veel tijd :) (Soms mag je wat verwend doen).
     
    daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.