Praatgroep - Dol op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Dank je Hofje

HofvanDromen vindt dit leuk.
  2. katbla

katbla Forum freak

Bedankt voor de tip :), heb er gelijk twee gemaakt...

vinc051 en Wulkje12! vinden dit leuk.
  3. thea1963

thea1963 Forum freak

Dank je wel voor de tip, denk alleen dat die werkplaats te vroeg in het spel is gekomen :oops:xD

Hier ga ik ook bij de zombieschaap alleen de eerste 3 stappen doen of misschien laat ik ze nog wel even staan in het fokhotel

Wulkje12! vindt dit leuk.
  4. goudkevertje

goudkevertje Gevorderde

Hoe kan dat nou? Ik ben dol op roze stallen. Jij gaat alleen voor de neons? Ik vind zelfs de oranje stallen fantastisch. xD
    Heb er weer zin in in dit event. Fokevents vind ik vaak de leukste. En yihaa 't is weer volle maan!!!

.Fisherman., Wulkje12! en janniekwak vinden dit leuk.
  5. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Nee ik heb echt niets met roze stallen , ik geef ze vaak weg met de ruil , en heb ik wat nodig dan koop ik het op de markt (dieren) ook de neon stallen geef ik weg .

6. goudkevertje

goudkevertje Gevorderde

Aaah ja dat is natuurlijk ook een manier! Ik fok de dieren meestal zelf. Koop zelden dieren op de markt. Wel weer gewas en boomvruchten.

.Fisherman. vindt dit leuk.
  7. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Hier zijn de vogel- en de reptiel opdracht afgerond, of dat ook met de VM opdracht gaat lukken is de vraag. Ik heb te weinig Zombieschapen namelijk. Maar goed er is nog genoeg tijd om het in ieder geval te proberen.

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hier is het volledig af.........spijtig dat je dieren van volle maan niet kan verkopen op de markt........

Heb nog zo een 2631 zombieschapen over.....zijn er ook veel uit kisten gekomen....maar ook veel terug uit de fok.....soms 6 stuks per fok gezien de babyboom........

schaapje52 en annigjen vinden dit leuk.
  9. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ga nu ook beginnen.
    Ik heb 3 zombieschaapstallen en krijg nu 10 uit elke stal. :music:

Maar eens kijken wat er gaat lukken.

vinc051, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik heb hier nu 5 Zombieschapenkooien (met oranje upgrade) en vanmorgen een stallen oogstbonus gestart. Dus het zal wel sneller gaan (denk ik.):eek:;)

In eerste instantie had ik alleen 5 gele upgrade over de zombie's heen staan, maar bij het fokken kwamen er genoeg voor de 5 oranje upgrades binnen.

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dat vind ik ook. Je kan bijna alles verkopen. Zou ook leuk zijn om de volle maan dieren te kunnen verkopen. I.V.B met de fok.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. schaapje52

Ik had genoeg voor 3 x fokken met de zombie en krijg 6 helderziende zombie terug. xD

-matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  13. -freedom5555-

En geen gewone dieren??

Je kan die helderziende gevalletjes er ook terug in stoppen hé.......

Ik kreeg ook badges van de voll maane bij andere catergorien.....of heb verkeerd gezien, kan ook hoor.......
    Vind ik ook maar tja wie zijn wij hé.........8)

annigjen en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. aubry47

aubry47 Forumkoning

Waarom kan ik niet met het radioactief zombieschaap fokken? Ik heb er voldoende. Het vakje is ook niet groen zoals bij de andere opties

15. schaapje52

Ik geen gewone zombie en nog geen extra badges.

16. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan nooit met hoogste dieren fokken

17. schaapje52

O o wat ik helemaal vergeet is dat ik ook nog andere dingen moet leveren van Volle Maan. :wuerg: Dit wordt op alle onderdelen ben ik bang een hopeloos drama. Ga eerst maar eens rekenen of ik genoeg spullen heb om te leveren naast dat zombieschaap met de badges. Wat kan ik beste zaaien om in te leveren?

Maar goed nieuws is de mooie roze Haan is binnen. :music:

annigjen, vinc051 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. -freedom5555-

Juist een test gedaan, met 2 x pauwen erin en kreeg vogelbadge en reptiel-badge, van eentje......is niet altijd hoor......maar kan...

schaapje52 vindt dit leuk.
  19. schaapje52

Ik kreeg nu ook badges voor de reptielen. Heb de laatste van vogels niet gedaan. Kan ik die 37 badges die daar nodig zijn dus bedoel dat supervoer gebruiken voor de reptielen. De gewoon hanenstal had ik gelukkig. Toch een rijke boerin. :music:

annigjen vindt dit leuk.
  20. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier het event ook klaar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.