Praatgroep - Dol op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Oktober 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat gebeurde bij mij ook maar alleen als je genoeg badges hebt
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Was hier ook het geval. Maar qeust afgerond en nieuwe stal staat op het land.
     
    astrid1960 en Dorette58 vinden dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier is het event ook klaar. Nieuwe stal kan bijna op de velden, want er staat nog een aantal minuten gewas daarop.
     
    astrid1960 en Dorette58 vinden dit leuk.
  4. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    ik heb ook de quest afgerond en ook bij mij werden de badges automatisch ingeleverd.
     
    astrid1960 en Dorette58 vinden dit leuk.
  5. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Bijna klaar
     
    astrid1960 en Dorette58 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja hoor, dat klopt. Ik vind het wel handig, het scheelt toch weer klikken xD

    Edit: zo, ik ben klaar. Het heeft me (inclusief de 132 SV van de fijne kortingsdag) zo'n 350 SV gekost dus dat viel reuze mee. En ik heb nog bijna 600 SV over, dus ik fok nog even vrolijk door zo lang de babyboom nog duurt :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2021
    Dorette58 vindt dit leuk.
  7. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier ook klaar.
     
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb alleen de vissen gedaan.........:music:
     
    kakelot69, janniekwak en Dorette58 vinden dit leuk.
  9. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Dan ga ik de rest ook inleveren ,ik dacht wacht even voor het zelfde was het een startprobleem van het event.
     
  10. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    8 Vissen-badges 45 1 Regenboogforel-bad 1 Kwallenverblijf
    Dit is wat er staat bij de beknopte FAQ voor het event.

    Echter bij het inleveren van BDtegenwaarde en Badges staat alleen de regenboogforel genoemd. Wat is juist??
     
  11. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Als je op het plaatje klikt staat het kwallenverblijf er wel bij, dus ga ervan uit dat hij er wel gewoon bij zit.


    Ik kom erachter dat ik te weinig vissen heb, daardoor kan ik niet genoeg fokken om alle badges binnen te krijgen :eek:
    Hoop dat er dit weekend ook nog babyboom is zodat ik nog een paar vissen kan kweken.

    Al vind ik het fokken nog niet heel erg lekker gaan hier
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit is wat ik zie:
    [​IMG]
     
    #Stoffie78# vindt dit leuk.
  13. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Ik ben nog niet zo ver. Wel gefokt tijdens babyboom, maar heb denk ik al met al veel te weinig dieren van hoge waarde. Ga de komende dagen nog maar eens kijken of ik wat dieren van waarde uit gewone stallen kan krijgen. Hebben jullie standaard dieren van hoge waarde speciaal op voorraad voor dit soort events?
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik koop er speciaal voor in. Dieren met veel tegenwaarde die in verhouding weinig kosten.
     
    goudkevertje vindt dit leuk.
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    Alles gedaan, de forel kan zo op de Q!
    mmmmm
     
    Dorette58 en vinc05 vinden dit leuk.
  16. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    weet niet of je al haaien hebt maar hier kun je ook mee fokken voor de quest
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Vissen zijn heel goedkoop op de markt. Kan je misschien wat duurdere dieren verkopen en er vissen voor terugkopen?

    En om in te leveren bij die vissen, zijn manta's en octopussen hier een goedkope keuze.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  18. Koala46

    Koala46 Forumleerling

    Ik vind dit een leuk event, heb wel commentaar op de badyboom, die werkte maar 4 uren, normaal altijd minimaal een dag. Heb de vissen bijna klaar maar nu kom ik vissen tekort voor derest van de badges, want er is geen babyboom meer en had daarop gerekend toen ik ermee begon. Ik krijg die vissen wel af en dat was mijn hoofddoel. Derest te weinig dieren van dus zit nog te dubben of ik ermee verder ga.
     
  19. cnijwening5353

    cnijwening5353 Forumleerling

    Aankomend weekend ook babyboom?
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Er komt dit weekend ongetwijfeld weer babyboom. Het is nog niet officiëel aangekondigd.
    En wie weet, komt er ook nog een fijne kortingsdag (zodat het fokken maar 1 supervoer kost), maar dit is helemaal onzeker.
     
    Koala46 en Dorette58 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.