Praatgroep - Dol op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    En alweer zijn wij dol op dieren, een event geschikt voor wie het leuk vind om te fokken.
    Bespreek hier je tactieken :)
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Eens even kijken hoe ver ik met dit event kan komen. En niet te vergeten een nieuw (Baha) dier.

    Iedereen iig. s6 ermee.
     
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja leuk weer mooie stallen
    S6 iedereen even horen hoeveel we moeten '
    Gr Tineke
     
  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Het lijkt er op dat we me 86 keer fokken voor de badges en niet al te veel tegenwaarde aan zoogdieren een nieuw dier hebben. Terwijl het event op 'moeilijk' staat. Dan zijn er nog twee dieren natuurlijk, maar dan nog.. Ik heb zo'n vermoeden dat er morgen om 14.05u de eerste mensen al klaar zijn met de zoogdieren. Kan met gemak in ene in het fokhotel.
    Nog even kijken naar de andere categorieën...

    Misschien zit het moeilijke erin, dat zowel de middelste opdracht als de rechter opdracht de categorie geleedpotigen is. Daarvoor nog 106 badges (midden) en 64 badges rechts. Uiteraard ook nog wat tegenwaarde aan dieren.

    Ziet er voor mij nog niet uit als 'moeilijk'
     
    Laatste bewerkt: 2 September 2020
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het ziet er inderdaad niet moeilijk uit als je genoeg SV en tegenwaardes in je schuur hebt staan, je hebt ook nog een kleine kans dat je uit een fok ook de badge van de andere categorie krijgt.

    Je krijgt maar liefst totaal 22 SV terug als beloning uit het event :wuerg:xD

    de totalen:

    86 zoogdier badges
    1.110.000 aan tegenwaarde aan zoogdieren (bijvoorbeeld 248 zeehonden)

    170 geleedpotige badges
    944.000 aan tegenwaarde aan geleedpotige ( bijvoorbeeld 96 libellen)
     
    Laatste bewerkt: 3 September 2020
  6. klakje

    klakje Oudgediende

    je moet wel 170 keer geleedpotige kunnen fokken, anders geen badge. dus zullen die dieren wel heel duur worden
     
  7. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik had mazzel en op basis van de geruchten enkele weken geleden al vlinders en bijen in het hotel gezet (gevoerd met 1SV!). Dus ben al aardig op weg met de badges :)
    Wel inmiddels blauwe vingers, het zolang erop zitten heeft ze geen goed gedaan ;)
     
    boermars en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  8. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    [QUOTE

    Je krijgt maar liefst totaal 22 SV terug als beloning uit het event :wuerg:xD

    de totalen:

    86 zoogdier badges
    1.110.0000 aan tegenwaarde aan zoogdieren (bijvoorbeeld 248 zeehonden)

    170 geleedpotige badges
    944.000 aan tegenwaarde aan geleedpotige ( bijvoorbeeld 96 libellen)[/QUOTE]

    Thanx Thea.
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Helemaal leuk weer even wat fokken en mooie stallen te halen.

    Zeehonden heb ik genoeg. Alleen Libellen maar 26 en heel weinig stallen om dit snel bij elkaar te krijgen. Wat kan je/mag je nog meer inleveren naast de libellen.
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bijen, vlinders, vliegende herten, lieveheersbeestjes, spinnen, gloeiwormen, mieren, kreeften, krabben, bidsprinkhanen, wandelende takken en slakken. Die slakken vind ik zelf een beetje mal, want slakken zijn helemaal geen geleedpotigen maar weekdieren. Maar goed, het blijft de gekste boerderij natuurlijk xD

    Bij mij is het trouwens andersom: ik heb libellen genoeg en maar 7 zeehonden xD Maar ik denk dat ik met mijn zebra's en gazellen een heel eind ga komen. Qua fokdieren ga ik voor de bijen en de paarden, in verband met soep en vrienden.
     
    rikmark en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

    zou het griezelige gloeiwormpje ook in te leveren zijn?

    o, dat bestaat helemaal niet zie ik :(
    Hoe kom ik daar dan bij?
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  12. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bestaat wel deze staat onder de Vollemaan producten.
     
  13. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik zou een paar libelle stallen bijkopen. Heb er altijd verschillende staan om bij fok in te leveren
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou dat zijn er genoeg. Dan gaat het vast wel lukken. Ga nu eerst even het motel vol zetten. :music:
     
  15. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik was van plan om niet mee te doen, maar zo ziet het er wel haalbaar uit met deze getallen. Bedankt!
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  16. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hotel helemaal vol, wordt daar een dolle boel.
    Ik laat ze er zitten tot er een babyboom komt. :music:
     
  17. maad

    maad Forum prof

    Maar begrijp ik het nu ook goed, dat je voor dat nieuwe dier alleen de zoogdieren hoeft te doen
     
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    [QUOTE 86 zoogdier badges
    1.110.0000 aan tegenwaarde aan zoogdieren (bijvoorbeeld 248 zeehonden)[/QUOTE]


    Staat hier (aan het eind) niet een nulletje teveel of staan de punten op de verkeerde plaats?
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja dat klopt.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Babyboom begint vrijdagavond. Daar ga ik op wachten.
     
    rikmark vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.