Praatgroep - Dol op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Veel rode stallen zijn heel mooi inderdaad, maar er zitten er ook tussen die zo verschrikkelijk rood zijn dat ze pijn aan mijn ogen doen xD

    Het rode vliegend hert bijvoorbeeld, en de rode salamander. Toevallig heb ik er van beide een behoorlijk aantal dus als ik ineens dringend verlegen zit om vliegend herten of salamanders zet ik ze wel eens op maar het is nou niet dat ik dan denk van goh, wat een mooi veld.

    Maar de stallen die in dit event te verdienen zijn vind ik wel mooi.
     
    jolanda13, Katinka1700 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Helaas ben ik meer van het rendement :oops:. Ik zet alleen rood op als ik geen roze heb of dat het qua tijd beter uitkomt :music:. De rode mier en spin zijn wel van het kaliber het oog wil ook wat . Dat zijn echt mooie stallen om te zien
     
    jolanda13, Katinka1700 en kakelot69 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wat ik de 2 lelijkste stallen vind is Vliegend Hert rood en de Anaconda roze. :oops:

    Ik ga even een rondje lopen op de boerderij, even de beentjes wat strekken. Tot straks. :music:
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het voordeel van rood is dat ze vaak gemakkelijker te bemachtigen zijn. In het kader van de verzameldrift heb ik van elk regulier beest wel een roze stal, maar van de meeste ook niet meer dan die ene. En met één roze stal kom je niet erg ver als je van een bepaald beest veel nodig hebt, dan heb je meer aan 10 (of 44 xD) rooie.

    Van de bahastallen heb ik trouwens wel meer roze exemplaren per dier en die heb ik ook regelmatig opstaan, omdat het voer voor die beesten zo gruwelijk lang duurt om te maken.
     
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb meestal gebrek aan alles , dus ook van alles opstaan . En idd als je maar lang genoeg speelt heb je meer dan genoeg rode stallen in je bezit . Zelfs als je zoals ik ze niet probeert te krijgen met een ruilevent :)
    Die anaconda roze , daar ben ik nog steeds niet uit of ik die nou heel mooi of heel lelijk moet vinden :DxD
     
    jolanda13, Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind ze leuk, maar ze passen totaal niet bij de andere roze baha-stallen. Ik heb er drie en die zet ik meestal apart in een hoekje of zelfs op een ander veld, en dan vind ik dat best een heel vrolijk gezicht.
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb effe gerekend
    Je hebt ongeveer
    125 zeehonden
    en 55 libelles nodig aan tegenwaarde
    Dus bij genoeg dieren om te fokken
    Hoef je geen gefokte dieren in te leveren in het event
     
    jolanda13, vinc05, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Van die twee heb ik er meer dan 1000 , ben ik snel klaar.
    En fokdieren over houden.
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou dat gaat hier niet lukken met die aantallen. xD Maar eens kijken wat ik kan inleveren voor de spin.
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Libelles heb ik meer dan genoeg.

    Zeehonden heb ik nauwelijks, want die zijn allemaal verdampt in de stomende sauna's xD

    Maar chinchilla's leveren ook best lekker BD en die heb ik wel voldoende.
     
    jolanda13, Katinka1700, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Vrolijk zijn ze zeker en kleurrijk ook:D . Helaas heb ik er maar 1 . Waarschijnlijk omdat ik er zo lang tussen uit ben geweest .


    Na een inspectie in de schuur heb ik tegenwaarde genoeg voor het fokevent . Ik moet alleen nog 106 x het fokmotel vullen met geleedpotigen en 14 x voor de zoogdieren . Hopelijk hebben we af en toe dubbele badges .
    Dit vind ik fijne events . Heb nog genoeg fokquesten openstaan om aan te werken tijdens dit event:p
     
    jolanda13, -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  12. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    ik speel al bijna vanaf het begin mee en heb niet van alle dieren een rode stal en een roze heb ik van best veel dieren niet eens dus het maakt niet altijd uit hoe lang je speelt. Je hebt gewoon wat meer geluk dan sommigen.
    (in het rad komen de rode/roze stallen wel alleen draai ik die meestal niet en bijna alle events speel ik mee en heb al veel questen af) Ik ga dus zeker proberen aan de rode stallen te komen want ik vind het leuk om van elk dier elke kleur tenminste 1 hok te verzamelen. succes iedereen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    waar vind ik de lijst van geleedpotigen en zoogdieren.
    ik heb het al gevonden
     
    Laatste bewerkt: 6 Mei 2020
    Boeretrien1 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Alles weer ingeleverd , rode stallen zijn weer op het land beland.
    Kijken of ik me laatste fokqeust ook nog afkrijg.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Event alweer afgerond . Toch een stukje verder met de vaste fokquesten gekomen. De rode stallen binnen :inlove:Ik ga nog effe door omdat het zo leuk gaat :music:
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    zo fokken afgerond stal schoonmaken,
    en de jongen in de wei gezet:p
     
    jolanda13, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    hier het fokken ook klaar
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie het kriebelt overal waar hij/zij maar lopen kan........... xD
    Rode stal van Spin is binnen. :inlove:

    Ben nu aan het stoeien met de pony. Die ga ik ook nog halen, maar de mierenhoop heb ik mijn twijfels. Kan nog misschien wachten op weekend met nog BBD en wat andere dieren ophoog schroeven om in te leveren.
     
    jolanda13 en venus261256 vinden dit leuk.
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    de spin en pony zijn binnen......:p
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het hele event is klaar. Dieren weer veilig weggezet, dan kan ik met mijn bijltje gaan gooien. :music:
     
    jolanda13, venus261256 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.