Praatgroep - Dol op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    De plaats om elkaar te vertellen hoe dol we wel of niet zijn op dieren en dit event.
     
    schaapje52, jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 5 Mei 2020
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier ga, ik ook over nadenken, maar als er een babyboom komt, ga ik misschien toch nog wel een beetje meedoen.
    Vind rode stallen wel leuk, maar ga daarvoor niet al mijn supervoer in de strijd gooien. dan is het om ook verder te komen met Soep en vrienden
     
    jolanda13, Katinka1700 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Tja, het blijft keuzes maken, voor een nieuwe stal ging ik er direct voor, maar een rode upgrade.
    Ik vermoed dat de mier het nieuwe fokdier word, zou wel fijn zijn, want dat is toch ook een geleedpotige?
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou ik ga het wel proberen. Zijn wel 6 mooie rode stallen die er te halen zijn. Ben heel benieuwd naar de spin rood. :music:
    o_Ok nog een BBD, dus gaat vast goedkomen. 750 bijen op voorraad en we gaan het avontuur aan. 8) Nog even stallen plaatsen van de bijen. ;)
     
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ga in ieder geval mee doen met de babyboom en die zie ik wel hoe ver ik kom
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga zeker meedoen, al is het alleen maar met het oog op Soep en Vrienden :D

    De afgelopen week heb ik wat SV verzameld, daar heb ik nu ruim voldoende van. Op de farm heb ik koeien en bijen staan voor het fokken en op baha libelles voor de inleverwaarde. Bij de zoogdieren ga ik chinchilla's leveren.
     
  8. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    waar vind ik ook alweer de tegenwaarden van de dieren?
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die vindt je in de faq van de desbetreffende dieren of in de schuur bij de fokdieren. Daar staat de waarde achter elk fokdier.
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  10. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    dankjewel Enk
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Ik twijfel nog of ik ga meedoen..spinnen staan nooit op, die komen altijd veel uit de griezelige kisten. Pony en mier ook veel op voorraad..Maar een babyboom is wel erg onweerstaanbaar, en ik heb het fokmotel volgezet met de 1 sv actie
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  12. petragras-1968

    petragras-1968 Forumleerling

    Vind rode upgrades altijd wel makkelijk dus zit eraan te denken dat ik mee zal doen zeker met babyboom
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb de spinnen ook nooit op staan (om dezelfde reden als jij), maar die rooie wil ik toch wel heel erg graag hebben xD

    Bovendien is zo'n fokevent altijd weer een mooie aanleiding om een klein stukje verder te komen met de quests. De tijd dat ik voor de inleverwaarde mijn vers gefokte beesten meteen weer moest dumpen is gelukkig voorbij, dus ik kan nu met de opbrengst doen wat ik wil en dan heb ik er nog wat leuke prijzen bij ook.
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Waar zie je dat staan dan 1 supervoer actie als ik hem aanklik staat gewoon 2 voer hoor
    Gr Tineke
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

    Die actie was vorige week een keer. Ik heb mijn motelletje toen ook volgezet met willekeurige dieren. En zit nu dus al een week op mijn handen om niet te oogsten :)
    De actie zit altijd een beetje verstopt:
    het heette: Fijne Kortingsdag en liep van 25 tot 26 april.
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Tijdens de kortingsactie heb ik mijn fokmotel vol gezet met geleedpotigen en zoogdieren . Ik heb de faq nog niet zo goed gelezen maar ik hoef vast niet zoveel meer te fokken voor de badges .Tegenwaarde kan ook uit niet gefokte dieren komen . De spin heb ik nooit opstaan om redenen die kakelot en reggeafeeks wel begrijpen . Maar ik vind deze rode spinnenstal zo mooi dat ik hem wel wil hebben en hetzelfde geld voor de mier . Dus morgen om 14:00 zit ik klaar om mijn fokmotel te legen.
     
    jolanda13, Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook het motel vol gezet met bijen, vlinders en van alles aan zoogdieren die ik nog nodig heb voor de quests. Maar genoeg voor de rode spin binnen te halen. xDMoet zeggen dat ik de pony ook erg leuk vind. Ben trouwens wel een fan van rode stallen. :music:Her en der nog sv uit de quests gehaald en met de farmmuntjes ook nog 120 sv kunnen kopen. Helemaal goed en leuk. Ik zit er klaar voor.

    Iedereen veel succes hoor.
     
    jolanda13, Katinka1700 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik vind de rode stallen veel mooier dan de roze :inlove:. Als het alleen om uiterlijk ging zette ik alleen rode stallen op8)
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb graag rode stallen staan en ook de neon vind ik super van kleurtjes. Maar de rode zijn wel echt mijn favorieten. :music:Vaak zet ik ook een rode stal neer ipv van roze, dan maar wat langer sparen voor extra dieren. Mijn motto is het oog wil ook wat. :D Veld met mooie schaapitem met rood erbij, en dan ook nog rode stallen dan is het veld een goudpareltje eerste klas. :inlove:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.