Praatgroep - Dol op dieren versie augustus 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik kan me niks herinneren van dubbele badges. Was ook nergens voor nodig, want zo gruwelijk veel SV kost dit event niet. Zeker niet als je alle dieren maar tot en met opdracht zeven doet.

    Ik heb toch alles maar gedaan, ik had toch genoeg SV. Voor het eerst in mijn farmleven kon ik vrijwel alles leveren uit mijn voorraad gewone dieren, alleen de laatste levering van de reptielen moest uit versgefokte slangen. Naast de beloningen uit het event heb ik er dus een leuke hoeveelheid fokdieren aan overgehouden, en zo'n 130 muntjes. Uit de kisten kwam een rode kreeft en een smaragdvaraan waar ik ook heel erg blij mee ben, dus al met al een bijzonder geslaagd event!
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    tja, ik en andere spelers hebben het gisterenmorgen toch zien staan, anders had ik het ook niet bij me totalen gezet
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Helaas geen dubbele badges maar ach ik ben alweer klaar. Ik heb bij de dieren vooral het volgende ingeleverd: zeehond, kreeft, smaragdvaren. Geen fokdieren ingeleverd en het hele fokevent uitgespeeld. Mooie een aantal nieuwe stallen :).
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier ook klaar...alleen de zoogdieren helemaal gedaan voor de roze beer.....:music:...nu de nieuwe beesjes laten kennismaken
    met het vreemde boererijtje waar ze nu beland zijn.........:)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Nu pas klaar omdat ik vanmiddag een ijsje "moest" gaan eten. Uit de kisten kwam een rode krab en een smaragdvaraan.
     
    BoerAnnelies, jolanda13 en snietje1 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook net voor de klok van 8 klaar. Mooie nieuwe stallen er weer bij. Zelfs de roze beer gehaald. :inlove: De andere 2 heb ik de laatste fase laten zitten. De wandelende tak vind ik super leuk. :music:
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    jolanda13 en hendrika73 vinden dit leuk.
  8. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb vrijdagavond voor 20:00 uur het dol op dieren event afgerond en de nieuwe stallen er op gezet :music::inlove:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Wat een leuk event :inlove: Na heel wat rekenwerk en een aanslag op m'n voorraad gewone beestjes alles afgerond. Heb dit keer maar een paar fokbeestjes hoeven in te leveren en niet bij hoeven fokken voor de badges :)
    Die wandelende tak gaat nog wat duiten kosten. Kan het voer nog niet zelf maken, maar dat komt wel...
    Had met de babyboom ook nog 2 keer een ninjabij en een suikergeit, dus ben zeer tevreden :pxD
     
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Geen tijd gehad... ik wacht wel ff tot morgenavond:music:fokmotel staat vol:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Je hebt gelijk Thea, het heeft echt in de FAQ gestaan. Omdat ik niet zoveel kameleons had, heb ik er expres naar gezocht in de FAQ en omdat er stond dat er een kleine kans was op een extra andere badge bij het fokken, heb ik bewust minder kameleons in de fokstal gestopt.
    Vandaar dat ik zeker weet dat het erin heeft gestaan.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Bijzonder.
    Ik heb onze faq gezien voordat ie geplaatst werd en toen stond het er niet in.
    Zou dus daarna er even in gestaan hebben en toen subiet weer verdwenen zijn.

    Ik zou niet weten hoe of waarom. Tijdens de plaatsing om half elf was ik er niet, maar een uur later wel en toen stond het er niet in. En ik zie nu wel in deze praatgroep dat iemand toen riep dat er kleine kans op badges bij de andere foks was.
    Had ik dat toen gezien had ik het direct gecorrigeerd want dat was onjuiste informatie.
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  13. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ik heb het niet zien staan en ik heb er wel op gelet, maar ik heb pas paar uur later gekeken, dus kan er gestaan hebben in de eerste uurtjes.
    Maar hoe dan ook, fouten maken is menselijk en het is niet ineens alsof je een lading voer kwijt bent. Als je tot opdracht 7 inlevert valt het allemaal reuze mee. Lijkt me dan ook wel logisch dat er geen dubbele bijkomen. ;)

    Ik heb in ieder geval tot en met 7 gedaan en de mooie stallen en werkplaats binnen. Wel een foutje gemaakt met de laatste badges. Had reptielen nodig en ging voor zoogdieren. Maar extra mooie dieren zijn alweer ingeleverd bij de questes. En ook dit keer geen enkel fokdier ingeleverd, had nog ladingen kreeften, en zeehonden gelukkig.Libelles niet eens hoeven gebruiken en die ingeleverd voor de upgrades van menagerie etc. Nu wel weer snel de stallen erop.
     
    Laatste bewerkt: 9 Augustus 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    spel ververst en fokstallen geoogst. :mad: ik had beter het klokje bezocht. gelukkig slechts een stuk of 20 in het motel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. .buster.

    .buster. Forumleerling

    klopt het dat je uit de kikkers geen badges krijgt ...... zie het nu pas goed hoor bij een andere dier groep
     
    Laatste bewerkt: 10 Augustus 2019
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ja, want de kikker is een amfibie en geen reptiel. Je kan bij de plaatjes in de fokstal zien welke dieren tot welke categorie behoren. Je moet diegeen hebben, waar een schildpad in het gele rondje staat.
     
  18. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.