Praatgroep Dol op dieren september 2018

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 11 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikmark

    rikmark Forum freak

    :wuerg: jammer.....gister niets kunnen doen ivm werk en druk thuis :cry:..... fokhotel maar vol laten staan.

    Heeft iemand al in de glazenbol gekeken of we van het weekend nog een babyboom krijgen.... dan ga ik daar maar voor.

    Zo niet dan moet ik mijn voorraden zeehondjes, axelotjes en kikkers maar laten slinken :p
     
    Borkie, LadyFamerieke, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Succes hoor. Hier ook geen octopus en cavia gekregen. Wel andere mooie oranje stallen waar ik blij mee ben.
     
    Borkie, LadyFamerieke, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier was ik gisteren ook klaar, alles maar gedaan en alleen maar normale dieren ingeleverd :)
     
    Borkie, LadyFamerieke en boermars vinden dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Was ook gisteren klaar. Ben nu eerst kikkertjes en axolotls aan het aanvullen. Daarna eens kijken of er nog wat leuke mysterieuze stallen of stekjes in mijn inventaris staan. Al een tijdje niet meer op het veld gehad.
     
    Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    LucieSchreurs, -Coco1968-, rikmark en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. twinkelbel

    twinkelbel Forumleerling

    Jeetje....ik doe toch erg iets verkeerds......als ik lees hoeveel bd, sv, bananen, dieren en gewassen iedereen heeft. Bij wie kan ik ik de leer. Dacht het toch altijd wel aardig te doen
     
    jolanda13, boermars, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb nu pas de stallen en stekjes opgezet... morgenochtend maar kijken wat het oplevert:music:
    Ik hoop nog een tweede cavia te krijgen:p
     
    boermars en rikmark vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier net zo, het zou wel fijn zijn als er wat dagen in de maand zitten waarop we geen events hebben, het fokevent is net 2 dagen bezig of het volgende event begint morgen weer, misschien moeten ze bij BP maar 2 velden erbij doen waar we de mysterieuze stallen en stekjes kunnen neerzetten van de farm en baha staan er hier nog een paar 100 in me inventaris :pxD
     
    Borkie, boermars en Batsheba vinden dit leuk.
  9. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Bij mij niet. Ik ben al dolgelukkig als er twee kamelen en een aap in de schuur te vinden zijn.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Begin eens met iedere dag de gewassen in het rode mandje te kopen. Dan heb je nooit meer een tekort aan gewassen.
     
    jolanda13, Borkie, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zeker doen, maar ga niet te ver, allen de eerste 2 tabbladen om te beginnen. als je meer BD hebt, dan kan je verder gaan. ik doe nu alleen de gewassen erbij voor de queesten die miljoenen EP geven. ben dan ook level 144 intussen. minstens 1 x per wek een level erbij)
     
    Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  12. rikmark

    rikmark Forum freak

    Borkie vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Zolang de gewassen minimaal 10% duurder op de markt zijn dan in het rode mandje, kan je ze allemaal gerust kopen. Ik koop iedere dag het hele rode mandje leeg, tot aan de gewassen rond level 200. Alleen anjers zijn op de markt niet altijd duurder, maar de rest van de gewassen wel. Dat verschilt natuurlijk wel per markt.
    Juist door het rode mandje leeg te kopen, en die gewassen te verkopen, verdien je bd. En niet alleen op de eerste 2 pagina's.

    En zo kom je ook nooit gewas tekort, als er bij een event iets van gevraagd wordt.
     
    jolanda13, -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Op die manier doe ik het ook zo'n beetje, mikkie... maar ik koop ze niet allemaal want dat kost toch behoorlijk veel BD en ik probeer ook miljardair te worden! :pxD
    Voorlopig koop ik vaak 300 gewassen bij het rode mandje die ik nodig heb voor questen en voer draaien... je kunt namelijk in de quest of molen zo makkelijk op het plusje drukken en bijkopen;)
    Als ik uit een kistje met BD een miljoen BD krijg dan gaan die allemaal op in de winkel... dat dan weer wel:music: Mijn doel is om voorlopig minimaal 100 miljoen op de bank te hebben staan, maar ben er laatst toch onder terecht gekomen dus nu weer wat zuiniger aan...
     
  15. rikmark

    rikmark Forum freak

    Zo event ook klaar.

    Nu alle stallen maar eens op het land plaatsen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb toch mazzel nu met de BBD. Een Cybervlinder en een goudenkip.
     
    hwjstolwijk, vinc05, Sanham en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. piet196464

    piet196464 Forumbeginner

    Ik heb het nog steeds niet gevonden. Kun je mij vertellen waar het zit?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In de farmmolen en dan het tabje even op allemaal of op mysterieuze stallen zetten
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    In de faq staat dat je bij elke fok een badge krijgt. Awel ik niet!!!!!!
    Ik erger me dood omdat ik de amfibien niet afkrijg. Heb al 20 extra oogsten gedaan en steeds maar 1 badge gekregen. Heb haast geen kikkers en kameleons meer...
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    je krijgt alleen badges bij de fok met amfibieen , vogels en zoogdieren dus niet als je fokt met de kameleon die groep doet niet mee.
    dit staat er in de faq

    Elke fok met zoogdieren, amfibieën of vogels die je doet geeft gegarandeerd een badge van desbetreffende dierencategorie. Bovendien heb je dan telkens een kleine kans op een badge van een van de twee andere categorieën als extra.
    NB Bij andere categorieën krijg je dus nooit een badge.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.