Praatgroep Dol op dieren - fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Yes dat vind in nu goed nieuwsxD
     
    daisy17858, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja en het duurt tot 10 uur. xD Heb ik er ook nog wat aan als ik thuis kom uit het werk. :music:
     
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Zal je zien. Word een appeltje eitje danxD
     
    daisy17858, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  5. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Vogels heb ik genoeg, kameleons ongeveer de helft van wat nodig is, bijen maar een kleine hoeveelheid. Dus ik zie wel hoever ik raak, event uitspelen zal niet lukken.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Misschien lukt het je wel...stalletjes erop ..het event duurt 6 dagen...dus je hebt nog even tijd...en misschien komt er dit weekeinde wel ook een Baby-Boom...
    Niet vergeten...tijdens de Baby-Boom krijg je vaak zoveel basisdieren weer terug dat je , toch verder kan..

    Succes hoor...:)
     
    daisy17858, astrid1960, -Coco1968- en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kunt ook nog verder fokken met de fokdieren die je hebt gekregen. Dus nog minder dieren nodig dan.
     
    daisy17858, hildemarc en astrid1960 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Waar ik bij het lezen van de faq dacht hier ga ik niet aan meedoen ,dit is niet moeilijk maar kostbaar. Heb ik gister toch 130 fokmotels gevuld .Vanmiddag na tweeen doe ik er dan nog 90 en klaar .Fase 8 sla ik wel over zo houd ik nog wat SV over voor een volgend fokevent. De stallen zijn wel leuk maar ik vrees dat ze net als de textielmolen,camouflagewinkel en de hitsingle nooit op komen te staan
     
    daisy17858, farmermikkie en astrid1960 vinden dit leuk.
  9. geeske56

    geeske56 Forumbeginner

    super mooi event vind het alleen jammer dat de fokhokken al tijden handmatig niet of zeer te oogsten zijn
     
  10. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    ik weet nog niet wat ik met dit event ga doen, ik heb van de dieren tot 100 op voorraad heb alles in de menagerie etc gegooid om die vrij te spelen, wel ga ik gebruik maken van de babyboom, in ieder geval succces allemaal
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  11. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Uiteindelijk heb ik ook besloten om mee te gaan doen. Maar ook maar tot en met fase 7. Scheelt toch weer 210 supervoer. Voor mij zijn de rode stallen dit inderdaad ook niet echt waard. Misschien krijg ik er later reuze spijt van, maar dat is dan maar zo.:oops:
    Trouwens wel 2 meevallers:
    1. Ik heb ruim 1200 supervoer (200 meer dan ik dacht)
    2. Ik heb van alle gevraagde (fok)dieren nu al ruim genoeg aan tegenwaarde, dus dat kan niet meer mis gaanxD
     
    schaapje52, astrid1960, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    Ik ga het volledige event wel doen :)
    van elk soort product probeer ik minimaal 200 stuks op voorraad te krijgen. je weet nooit wanneer ze gevraagd worden, maar ik lever liever direct uit de schuur dan dat ik er nog moet maken of moet kopen.
    en wat ben ik blij dat ik lang geleden besloten heb om al mijn dieren naar minimaal 1000 stuks op voorraad te krijgen. xD
     
    schaapje52, astrid1960, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik denk dat ik geen spijt krijg dat ik de rode stallen niet heb maar wel spijt als ik de stal zelf niet heb.
    Met ruim 600 sv zou ik het supervoer uit het event ook moeten gebruiken om dit event te voltooien en ik houd graag wat achter de hand voor je weet maar nooit . Daarom tot en met fase 7 de GB uit fase 7 wil ik ook niet laten liggen daar moet ik normaal 18 miljoen TEP voor wegwerken8).Ik ga wel vandaag alles afwerken .Mijn ervaringen met de korte babyboom zijn altijd gunstiger dan met de langere hoewel dat toeval moet zijn.
    Ik blijf het vreemd vinden dat dit een zeer moeilijk event genoemd word want het draait alleen om je voorraad SV :wuerg:en dieren .Het event zelf kun je binnen een kwartier afwerken
     
    Gert-Jannetje, schaapje52 en popje4 vinden dit leuk.
  14. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Even een vraagje! Ik heb de toekan nog niet vrij gespeeld in de tempel. Kan ik dan wel de werkstal totem krijgen of is dat niet zo?
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan hem wel krijgen, alleen niet gebruiken omdat je nog geen toekans hebt.
     
  16. jolars

    jolars Gevorderde

    Ik heb net mijn baby's uit de fokstal opgehaald. Hij zat helemaal vol (132) en ik kreeg 15 extra badges! Dus 15 keer minder fokken en 30sv overhouden.:)
    Ik dacht ik meld het even voor diegene die twijfelt over deelname aan dit event.
    Succes allemaal!

    Edit: o_Ok ben ik blij/tevreden met de opbrengst van de dieren.
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2016
  17. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Yes... het eerste krabje is aan het produceren. Leuk hoor.
     
    farmermikkie, hendrika73 en annigjen vinden dit leuk.
  18. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Dank je wel voor je snelle reactie! In iedergeval fijn dat ik het wel kan krijgen
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had er 7 extra bij de 132 stallen.
     
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook begonnen. Als wat bij de eerste ingeleverd. Mag niet mopperen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.