Praatgroep Dol op dieren - fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Vraagje? Maakt het nog uit welke vogelpotigen je in het fokgebeuren stopt? Ik heb 1500 kippen, moet ik dan vaker fokken vanwege de tegenwaarde of is deze dan bij allemaal gelijk.
     
    Daxter1966, Farmer121965 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Morgen al Babyboom Paddington;)
     
    astrid1960, Paddington28b en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je moet fokken om aan de badges te komen. Dat kan en mag gewoon door 140x een fokstal te vullen met gewone kippen.
    Wanneer je nog andere vogels moet fokken voor blijvende questen, dan mag je daar ook mee fokken.
    En de tegenwaarde kun je uitrekenen met wat je in de schuur hebt. Daar mag je bijvoorbeeld ook allemaal papegaaien ingooien. Daar ben je dan 572 van nodig. Van alle vogels wat kan ook, en als je er fokdieren in wilt stoppen, zijn struisvogels meer waard dan kippen, maar met 140 x fokken heb je vermoedelijk de tegenwaarde van 151.000 wel.
     
    Daxter1966, daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel Coco. Dan stop ik er nog wat struisvogeltjes in, daar heb ik er rond 500 van. Alles wat over is kan ik dan weer gebruiken voor de vaste quests.
     
    Daxter1966, Farmer121965 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    morgen baby boom jammer dat ik er niks aan heb, werk van 12-9 dus rond 10 uur ben ik thuis
    en ik gok dat je zonder baby boom het nog heel erg moeilijk ga krijgen
     
    Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb maar even 30 verblijven gekocht van de Kameleon. Nu 50 op staan.xD

    Op de mart 10 stuks bijna 90.000 BD. Kan ik beter investeren in mijn boerderij met verblijven, die kan ik altijd weer gebruiken. :music:
     
    Daxter1966, Farmer121965 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Jammer van de reptielen je kan de schildpad, en de anaconda niet inzetten helaas ?
    Is nog geen fokdier
    Gr Tineke.
    Of snap ik het niet
     
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Je kan er niet mee fokken nee dat klopt, maar je kan ze wel inleveren...
    Bijv..om overwaarde van te inleveren fokdieren te verhelpen..

    Ben heel blij dat er morgen al een Baby-Boom is....maarrrreeeehhhh Hofje aan Hamburgcity...Hallo Hallooo..
    Mag die niet wat langer of in het weekeinde nog een keer...
    Met zo.n Moeilijk event...al lees ik het als DUUR event...maar dat kennen hunnie niet zeggenxD:oops:
    Mag er wel wat meer Baby-boom tijd zijn8)
     
  9. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Het zijn inderdaad wel leuke verblijven, maar weet je wat het is? Ik zou het eigenlijk veel leuker vinden als ik een verblijf kon winnen van bestaande stallen die ik dan nog niet heb, maar waar wel al dieren van worden gevraagd in de quests. Zoals bijvoorbeeld het hert, of het nijlpaard of de miereneter. En ja ik weet dat er ook mysteriestallen zijn te winnen, maar dat is dan altijd nog een KANS op, geen zekerheidje. En tot nu toe heb ik daar niet zo veel geluk mee.
    En met deze nieuwe verblijven valt verder (nog) niet zo veel te doen.
    Maar begrijp me goed, ik ben niet boos of verdrietig of teleurgesteld....;) Ik kies er misschien alleen voor om dit event aan me voorbij te laten gaan. (misschien ook wel niet, ik heb nog wel even bedenktijd, dus...)
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik begrijp je ook wel hoor. Was van mij ook niet verkeerd bedoeld hoor. Als je inderdaad sv moet kopen, kost dat geld. Ik kan dat niet missen, dus ik heb er voor gekozen om alleen met dit soort events mee te doen. De rest laat ik aan mij voorbij gaan en spaar de sv op. Ik heb van al die stallen alleen de Flamingo en meer niet. Het zou inderdaad erg leuk zijn als je die stallen bijv uit de trein kan krijgen o.i.d.
     
    Daxter1966, Farmer121965 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Er komt vast van het weekend weer een baby boom. We hebben wel meer zo'n minibaby boom gehad en dan later een normale.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  12. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    Ik ga niet mee doen ik heb geen sv genoeg ik zit nu aan 235. Jammer:cry:
     
    maad en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt ook kijken welke van de nieuwe bijzondere stallen je het liefst zou willen hebben. Bijvoorbeeld de krab of de schildpadwerkplaats. Dan hoef je alleen dat deel van de quest te doen en heb je wel genoeg aan de 235 supervoer.
    Het is ook een leuke manier om aan bijzondere stallen of stekjes te komen. Natuurlijk blijft het een kans op, net als bij het kopen van de mysterieuze stallen en stekjes, maar het zijn wel weer extra kansen op een ontbrekende stal of een stal die je nog niet zoveel hebt.
    Het is dus zeker niet alles of niets.
     
    daisy17858 en hildemarc vinden dit leuk.
  14. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Bij gebrek aan geleedpotigen (ben ook nog bang van spinnenxD) sla ik maar een keertje over. Met mysterieuze stallen en raadselbomen heb ik nooit geluk en die krab komt vast nog wel eens. Ik ga verder met de kalkoenenquest met een koetje tussendoor voor de broodnodige variatie. Iedereen veel succes en plezier.
     
    boemer49 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nou zeg, BP heeft zich weer iets bedacht.:eek:
    Ik moet nog maar eens de faq rustig doorlezen.
    Ik begrijp tot nu toe alleen héél veul dieren en heel veul supervoer:wuerg:
    Supervoer genoeg als ik de getallen hier lees.
    Dieren ook redelijk op voorraad, ik zie wel waar ik strand.
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als je 140 fokstallen vult met kalkoenen en verder genoeg papegaaien (572) hebt, kun je toch de toekan werkplaats binnen halen, en de gefokte kalkoenen gewoon voor de quest gebruiken die je in gedachten hebt.
     
    detje81 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Zo, net even ouderwets pen en papier erbij gepakt.
    Inmiddels het hotel volgepropt.8)
    70x bijen, 50x kameleon, 10x eend.
    Morgen na het werk gelijk de diertjes uit het hotelletje halen
    en kijken welke verrassingen het heeft opgeleverd.:inlove:
     
  18. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Ja bij de vogels hebben we genoeg keus bij de geleeddpotigen en de reptielen hebben we die keus niet als je van die beesten weinig voorraad hebt is dat pech.
     
    daisy17858, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    nee hoor, dan kun je nu bijen en kameleonhokken kopen en tot het weekend nog zoveel mogelijk dieren bijmaken. En dan toch prijzen proberen te halen die je mooi vind
     
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik ga wel meedoen, meer dan 4000 SV (en nooit gekocht, alles zelf gemaakt of gewonnen), maar vraag me ook wel af wat we met de stallen en werkplaatsen moeten. Ik heb Hitsingels, glanspoeder, picknickdekens enz. Maar waarvoor? Nu weer Skatwborden. Ik ga de stallen en werkplaatsen wel opzetten, maar vraag me toch af wanneer ik ze nodig heb.
     
    daisy17858, Daxter1966 en Farmer121965 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.