Praatgroep Dol op dieren - fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie79

    jennie79 Forum freak

    ik ga hier ook aan meedoen maar ik ga maar tot fase 7 en laat de rode stallen zitten.
    dan moet het met het sv en de dieren wel lukken. wacht eerst nog of er een bbd komt en anders ga ik in het weekend fokken.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  2. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Als je alleen de bijen (geleedpotige) telt heb je er daar al 440 van nodig en alleen de kameleon (reptielen)340.
    Worden er minder als je al hogere fokdieren op voorraad hebt. Weet nog niet wat ik ga doen want heb van beide niet zoveel aantallen laat staan sv. Vind het wel erg veel.
     
    astrid1960 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je bent 110 badges nodig van het fokken met de bijen, dus dat zijn 440 bijen, en inderdaad heb je aan minder voldoende door met de gefokte bijen verder te fokken. Hetzelfde telt voor de kameleons.
    Het supervoer kun je niet verminderen, het is afwachten hoe vaak je een extra badge krijgt.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  4. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    Het wordt idd een moeilijke deze keer. Ben benieuwd naar die extra badges!!o_O Dit wordt zweten:oops: en hoe lang gaat 't duren voordat de poezelige poes 't nieuwe fokdier is? Mijn supervoervoorraad zal na dit event wel zo'n beetje op zijn.
     
    astrid1960 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Volgens het plaatje is de kameleon een reptiel en de bij een geleedpotige
     
    daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    Daar is er één wakker hoor;)
     
    LadyPig73 vindt dit leuk.
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ziet er goed uit maar er staat moeilijk hoop dat ik het allemaal begrijpt :(
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  8. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    zo de eerste kameleons staan al klaar, nu wachten hopelijk op een bb, zo blij met dat nieuwe fokken;)
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb al mijn bijen- en kameleonstallen op staan, want van beide iets van 100 dieren op voorraad dus zeker niet voldoende. Supervoer ongeveer 1300 dus dat loopt wel los. Vindt de nieuwe stallen erg mooi:inlove:. Nu weer op de handjes zitten tot vrijdag (hopelijk is dan de baby-boom)
     
    astrid1960 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Pittig maar wel erg leuk. Ik ga er zeker aan mee doen en hoop ook op een BBD
     
    astrid1960 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    het ziet er allemaal wel weer leuk uit ook de nieuwe stallen. wel een pittig event.
    we gaan er zeker weer aan mee doen . we zien wel hoever we komen. iedereen in ieder geval succes.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Oeps, was dus even te snel. Ga het meteen aanpassen.
    Dank je wel.
    Kon die groepen met biologie ook nooit uit elkaar houden xD
     
    Jasmijn, voesje, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    leuk een fokevent. Ik heb even gecheckt. Ik heb genoeg van alles. 400 bijen, dus die gaan er straks op om er nog wat bij te maken, ruim 500 kameleons en 2400 sv. Ik ga voor het hele event!:inlove:
     
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dieren genoeg van alle soorten en ca. 600 sv, moet dus een eind kunnen komen, hoop wel op een bbd en het liefst morgen al. ;)
     
    daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Oef wat heeft iedereen veel sv op voorraad :) ik kom tot 46 en heb er nu 14 staan draaien, dus kom nergens :( voor een van mijn 3 boerderijen :) zou graag voor de krab gaan :) eens kijken hoe het gaat lopen :)
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo dit is echt een stevig leuk event.

    Bijen rond de 800
    Kameleon niet veel, dus stallen op het land.
    Vogels, zal ik wel bij elkaar kunnen harken.

    Alleen dat fokken, pfff, in dat nieuwe huisje. Altijd ruzie mee.xD
     
  17. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Moet ik eerlijk zijn? eigenlijk vind ik dit niet zo'n leuk event.:sleepy: Er staat : zeer moeilijk! Dat is natuurlijk niet zo. Wat is er moeilijk aan fokken dan? Er zou gewoon moeten staan: zeer duur! Want dat vind ik het wel. Eventjes 670 (oke minus 30 gratis!!) supervoer gebruiken is een zeer lucratieve bizznizz voor BP. Ik heb ruim 1000 supervoer op voorraad, maar ik weet nog niet zo zeker of ik wel mee ga doen. Die keuze heb ik dan gelukkig weer wel.!:)
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Buuf, je kan het ook anders zien. Al het fokken kost veel sv. Ik fok alleen nog als ik het leuk vind, dus deze is leuk want schaap is gek op verblijven. Als wij neonstallen kunnen bemachtigen kost het ook veel sv. Gewoon fokken kost ook veel sv.
    Maar het kost ook veel dieren die nu verdwijnen van mijn boerderij. :oops:
    Wat ik zeer moeilijk vind is al mijn lieve diertjes met zijn allen op een hoop in dat gigantische fokmotel. Pff ik heb nu 240 bijen in het motel gestopt, ik kom niet meer binnen. xD
     
    timmner60, astrid1960, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Morgenmiddag een mini baby boom!!
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je wordt op je wenken bediend.
    Ik heb vanmiddag het hotel volgegooid met koekoeken, dus die kan ik morgenmiddag legen en dan alle bijen en kameleons erin die ik heb, kan ik die morgenavond legen met de huisdieren.
     
    boemer49, Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.