Praatgroep Dol op dieren - fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Voor je de toekan vrijspeelt heb je de gewassen/vruchten al voor het voer? Hij eet Macadaminoot en Goudbes.
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    ik helaas niet ik heb aleen de toekan sv op tg op helaas helaas.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  3. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    yahoe 2x event gehaald heb zelfs nog sv over ben weer helemaal blij.
     
  4. voesje

    voesje Oudgediende

    Hmmm, nee ook nog niet....Banaantjes(nog 45 extra) sparen denk ik. (kan altijd beetje voer kopen)
     
  5. joy1978

    joy1978 Gelegenheidsauteur

    Alle basis stallen heb ik binnen kunnen halen. Met veel dank aan mijn buurtjes, die me bij elkaar 50 sv hebben bezorgd. De rest laat is voor wat het is.
     
    astrid1960, farmermikkie en Farmer121965 vinden dit leuk.
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    event uitgespeeld, kostte wel veel supervoer:(, maar ja keuze gemaakt. Nu de molen maar overuren laten draaien om mijn voorraad weer op peil te krijgen...
     
    astrid1960 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Net de quest van de kikkers ook afgerond. Die is ook weer klaar. Voor de eerste keer serieus met de kikkers aan het fokken geweest. Vorige keren kwam er niet veel van. En dus veel mazel gehad. IK ben helemaal happy. Geweldige BBD gehad dit weekend. :music:xD
     
    Laatste bewerkt: 25 September 2016
  8. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ik stop voor nu met het event ik ben toch bij alledrie tot en met level 7-7-7 gekomen, ik heb alle BD uitgegeven en veel SV bij partydraaien gehaald, ook erg druk gehad met het fabriceren van ladders. de Skateboard, Tiki-Totem werkplaats en krabbebad binnen, ook de bananen binnengehaald, erg tevreden.
    level 8 laat ik zitten.
     
    annigjen, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. Saskia66

    Saskia66 Gelegenheidsauteur

    Hoe maak je een krab? Ik heb wel het krabbenbad, maar die verscheen niet in de schuur
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  10. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    al in de schuur op baharama gekeken ??
     
    astrid1960 en annigjen vinden dit leuk.
  11. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    De drie basis stallen heb ik binnen. Hoewel het mij veel te veel SV heeft gekost ben ik er toch heel blij mee. Uit de stallen kwam niet zoveel bijzonders , geen enkele bijzondere stal, wel 2 oranje kamelen en daar ben ik wel blij mee
     
    astrid1960, annigjen en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Ik heb zelfs een roze kamelenstal:D Dit is de 2e roze stal die ik in totaal bezit. Verder heb ik ook geen van de nieuwe stallen gekregen.
    Ik vond het een leuk event hoewel de enorme hoeveelheden SV wel pijn deden :wuerg: Mijn molen draait altijd continu SV maar deze aderlating haal ik niet zomaar in. :( Ik ben altijd heel blij met de extra SV die we krijgen bij bijvoorbeeld de cadeaukalenders. Ik hoop stiekem al op een herfstkalender:music:
     
  13. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Dat event met die Pinjata (ik weet niet hoe je dat schrijft) dat gaf toen ook zo'n leuk aantal SV.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.