Praatgroep - Dol op dieren fokevent maart 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ja, die werkwijze zou ik me ook eens aan moeten leren xD

Maar ik ben niet zo marktgericht geloof ik. Ik heb altijd wel genoeg BD (tegenwoordig 100 miljoen +), maar ik zoek het meer in de voorspelbare grote klappers. Daarom doe ik ook lang niet aan ieder fokevent mee, maar dan maak ik wel een heleboel van de gevraagde dieren voor de markt en daar verdien ik dan een flinke boerenduit mee waar ik weer even mee voort kan tot de volgende grote klapper. Maar echt duizenden zeehonden kopen of zo, dat zit er bij mij niet in want ik heb gewoon het geduld niet om de hele dag maar worteltjes te verkopen zeg maar xD

Margreeth, schaapje52 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

stom, stom stom. had het fokhotel met alle categorieen gedaan omdat ik te snel gelezen had ipv alleen
    de drie gelezen categorieen. dacht handig te zijn en extra veel panda fok klaar staan voor ook een quest.
    ben ik helemaal de babyboom vergeten en de laatste paar minuten pas denk ik eraan en heb alles geoogst.
    maar snik snik, heb nu geen babyboom tijd meer vandaag voor het event. Ik hoop dat er vrijdag of in het
    weekend nog een x babyboom komt.

boermars vindt dit leuk.
  3. boermars

boermars Forum-hertog

Heb het niet gered, hoop ook op tweede BB van het weekend.
    geleedpotige en de vogels is gelukt, reptielen zit ik voor de laatste 10 badges, dus geen probleem.
    Griezelige menagerie ook nog niet gehaald, maar die ben ik halverwege met inleveren in de quest.

schaapje52 vindt dit leuk.
  4. bepsels

bepsels Forummeester

ik ga er van uit dat er van het weekend nog wel een extra babyboom komt, ik wacht het in ieder geval even af.

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

bepsels vindt dit leuk.
  6. Sidonia99

Sidonia99 Regelmatige auteur

boermars, farmermikkie en bepsels vinden dit leuk.
  7. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

nu nog wachten op de laatste fok ronde met babyboom voor de badges hoop dat ik nog voldoend SV bij elkaar scharrel anders van de farmmunten kopen.

schaapje52 vindt dit leuk.
  8. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

gelukkig dan red ik het wel. ik heb tussen door nog wel de een na laatste deel van de badgets
    gewoon gefokt (was overal ongeveer halverwege qua badgets) en hoef dus overal alleen nog
    maar de laatste 35 badgets van te verkrijgen bij de fok. Ze staan alvast te draaien voor vrijdagavond en
    het voer voor de nieuwe dierenstallen heb ik al in mijn inventaris.

astrid1960 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. -Pillow_

-Pillow_ Forumkoning

Ik ben er klaar voor.
    Fokhotel zit vol. Schuur met genoeg kreeften, pinguins, kolibri en krokodillen.
    Dat moet vanavond wel helemaal kunnen lukken, hooguit nog de laatste fok morgen in de ochtend.

En nu geduld hebben, het is zo verleidelijk om nu al te kijken wat er uit de fok komt.

farmermikkie vindt dit leuk.
  10. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

Ik ben klaar met dit fokevent, mijn nieuwe hokken staan op het veld:inlove:

boermars vindt dit leuk.
  11. boermars

boermars Forum-hertog

Gelukt in etappes, maar niet te klagen hoor, maar wel dat de
    Smaragdvaraan vlinders eet, pfffff

astrid1960 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.