Praatgroep - Dol op dieren en fokken met het zombieschaap

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Oktober 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    Leuk evenement, maar met bescheiden voorraad SV en zombieschapen begin ik er maar niet aan. Hopen dat die wendigo nog een andere keer langskomt!!
    Veel plezier!
     
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    je zou het eventueel toch kunnen proberen : met de rune uit de boom der wijsheid, krijg je ook nog is 20 schaapjes en een beetje SV.
    SV kun je ook kopen voor farmmuntjes bij het rode mandje.
    Tijdens een Babyboom, krijg je ook weer veel basis dieren terug...

    Weet natuurlijk niet, hoeveel SV je hebt en aan verdere inleverwaarde ...Tis ook maar een tip:)
     
    LucieSchreurs en LdVL vinden dit leuk.
  3. hettie

    hettie Junior expert

    is de wendigo stal ook te maken of te kopen??
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Helaas, geen van beide voor dit moment. Alleen te winnen bij het (huidige) fok event en dan de zombie (de meest rechter) variant aanhouden.

    S6.
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Helaas afgelopen donderdag niet kunnen fokken, we waren een dagje weg met de kids.
    Dat was wel een mooie dag met maar fokken voor 1SV en de BBB die er was.

    Vandaag maar even fokken. Het nieuwe volle maan dier staat al op het land, nu nog even de rest binnen halen.
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende


    BBB is (als het goed is) vanaf vanmorgen 10:00 t/m morgen avond 22:00 ook actief.
     
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ach ja ik maak wel meer domme fouten. Ik moest bij de vogels nog een paar, fok ik met de zoogdieren...
    Maar dat de BBB nu is wist ik, daarom ben ik nu ook gaan fokken. Ik gaf alleen aan dat donderdag beter was geweest. Fokken voor 1 SV, dat is toch geweldig!

    Maar ach het event is klaar en ik heb nog zombieschapen over ;).
     
    Laatste bewerkt: 22 Oktober 2022
  8. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    zou je na de uitbreiding na het fokevent ook de oranje en rode stallen van het zombieschaap kunnen bouwen? Nu is alleen de gele stal beschikbaar.
     
  9. woeffie71

    woeffie71 Actieve auteur

    Vandaag het laatste stukje van het event afgerond en ik kreeg een lynx neon verblijf
     
    -matthias1952- en hendrika73 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oh mooi een neon lynx, daar ben ik erg blij mee!
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik kreeg btw een Neon Kraai. Altijd wel welkom de Neon stallen, of ze nauw mooi of lelijk zijn.
     
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Zijn er misschien spelers die wel een volle maan badges hebben gekregen bij het fokken in de andere 2 categorieën. Met wat ik al heb binnengehaald met de andere 2 categorieën heb ik nog niets gehad.
     
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik volgens mij niet... was dat mogelijk dan? Ik lees het dat je een kleine kans op een extra badge hebt van de categorie waarmee je fokt... dus bij een fok van vogels een gegarandeerde badge én een kleine kans op een extra vogelbadge:)

    Uit de FAQ:
    Elke fok met bovengenoemde categorieën die je doet geeft badges, 1 gegarandeerd behorende bij die categorie en kleine kans op 1 extra (ook van de categorie waarmee je fokt).
     
  14. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Door wat er tussen haakjes staat ben ik er van uit gegaan dat die kleine kans op 1 extra uit 1 v an de 2 andere categorieën is. Als ik zoogdieren fok krijg ik wel extra van de vogels en als ik vogel fok dan krijg ik wel extra van de zoogdieren. Bij beide geen badges gehad van de volle maan. Als ik volle maan fok heb ik met die 30 die ik gedaan heb geen extra badges gekregen. Nu ga ik de overige 40 fokhotels van volle maan legen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    En onder dit stukje in de FAQ staat nog een stuk in vetgedrukte letters. Waarin staat dat Vollemaan badge alleen uit de fok van Zombieschaap komt.
    Weet niet hoe ik dat stukje tekst hier heen moet kopiëren en plakken.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Spijtig dat ik er net niet geraak.
    Te weinig stallen, slecht geteld en nu te weinig badges...4 tekort... balen...
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Heb je geen kistjes meer waar de zombieschaap uit kan komen als beloning?

    zoals

    kist vol volle maan-spullen II
    kist vol volle maan-spullen III
    kist vol heksenspulletjes s
    kist vol heksenspulletjes m
    kist vol heksenspulletjes I
    kist vol griezelspullen II

    Ik weet niet of je die 4 badges bij de opdracht ook nog kan afkopen voor een paar TG.
     
  18. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Heb je de 20 Zombieschapen al opgehaald uit de boom der wijsheid?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.