Praatgroep - Dol op dieren #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ja, hier ook nog de salamander nodig, die komt heus nog wel. denk ik ???
     
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb een oranje zeehond, een extra axolotl en een roze geit binnen gehaald, prima uitslag!
     
  3. Hambo(er)

    Hambo(er) Forum-overlever

    Ik wou kijken of ik het kreeftenbad binnen kon halen ........ ik had niet zoveel SV ........ de eerste fokken liepen super.... bij de boom nog wat fokpakketten gekocht voor sterretjes ...............en ik heb uiteindelijk alle 3 de stallen en de wolkenrij binnen gehaald :inlove:.

    Nu hopen dat er uit de myst. stallen en stekjes nog leuke verrassingen gaan komen :music:....
     
    .babouska., LadyFamerieke, eevee60 en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    fijn hambo(er) en als er iets is kan je het altijd vragen happy weet een hoop
     
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook de quest van de olifanten afgerond. Yeah:music::inlove:8)
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die kreeft blijft waarschijnlijk een zeldzame stal. Het is goed dat je die gehaald hebt en in je schuur verdwijnen ze niet haha.


    Die salamander kon je verdienen met een fokevent. Ik vermoed dat hij de komende tijd niet langs gaat komen zoals met de krokodil wel kan gebeuren. Maar ooit, ooit zal ie wel in de verkoop gaan of bij de stallen komen.
     
  7. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Haha, doe dat. Maar opa is slim hoor. Ik heb een ganzenfluitje om deze te hypnotiseren dus dat werkt niet.
    @schaapje52 Tandenborstels te koop :music:
    @Sanham Sorry, dacht dat de wegwijzers voor mij bedoeld waren :p

    Ben trouwens klaar met het event.
    Ging sneller dan gedacht :music:
     
  8. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ben niet bang voor opa
    heb namelijk een waakschaap geleend van schaapje:p
     
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Event gisteren helemaal afgerond . Uit de stallen kwam een kroko :D
     
  10. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    :wuerg: Oeps dan is opa Slimmer en zullen we toch maar even een sterk plan moeten bedenken om opa op een afstandje te houden, Misschien alles opbergen in de gemaakte kluizen van de hamster:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.