Praatgroep - Dol op dieren #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is de laatste tijd vaker zo met de werktstallen. De werkstallen eten 2-3 dieren en doen er korter over dan de stal zelf. Je hebt dus al 2 oranje of hogere stallen nodig om de werkstal te voorzien van de dieren.
    Mijn nieuwe werkstal gaat er wel even op, je weet nooit waar ie goed voor is. Dan maar wat minder voorraad van de salamander.

    Alle stallen en rode upgrates zijn hier overigs binnen.
     
    eevee60, daisy17858, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa heeft tijdens de BB het fokevent ook geheel afgerond. :inlove:
    Strakjes de nieuwe stallen er maar opzetten om een voorraadje op te bouwen.
    Zal binnenkort wel naar gevraagd worden in een of andere nieuwe quest ;)
     
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Met skateboardfabriek is dat ook zo, met nog wel meer werkstallen. Kwestie van even voorraad opbouwen en in de gaten houden..
    Hier is het event ook afgerond, en valt me ook echt op dat er bijna geen overslag meer in zit. Jammer
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hier ook héél pover met de overslag. BP is zuinig geworden
     
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ga niet voor de rode stallen, verder alles afgerond. Ik zou nog zo'n 45 - 50 x moeten fokken om de laatste badges binnen te halen en heb nog maar 132 supervoer op voorraad. Deze bewaar ik liever voor een volgend fokevent.

    o_Ok ik mis snappie nog en ook de salamander heeft de weg naar mijn farm nog niet gevonden. Heeft iemand de wegwijzers soms verstopt :oops:
     
    eevee60, daisy17858, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De salamander heb je volgens mij alleen nog maar kunnen verdienen met een event. Dat kan met de kreeft die nu te verdienen is dus ook zo gaan. Die rode stallen vind ik dus wel prettig. Veel ep en dubbele dieren voor 1 voer.
     
    eevee60, daisy17858, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Op dit account geen rode stallen. Zuinig op het supervoer.
    Op mijn oude account wel alles gehaald wat er te halen was.
     
  8. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Even een vraagje! Ik heb de kreeftenstal en de krokodillenstal tot rood behaald zodat ik ook de gouden bananen heb gekregen allen weet ik nu niet wat ik moet kiezen om voor mijn goede bananen te nemen heb er 71. Ik twijfel of ik eerst het bittergember voor 30 bananen zal kopen of eerst zorgen dat ik 80 bananen heb voor het stukje extra eiland. Weet iemand wat ik het beste kan doen?:eek:
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Ik zou, in jou geval, doorsparen voor extra ruimte maar anderen denken daar misschien anders over.
    Extra ruimte betekent toch dat je meer bomen, stallen of gewassen kwijt kan en daardoor gaat het levelen ook sneller.
     
    eevee60, daisy17858, balletdanseres en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik zou gaan voor het extra stukje land. Daar kun je weer dieren of gewassen of zelfs TEP op zetten zodat je sneller GB krijgt.
     
    eevee60, daisy17858, HannyBalleke en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    o_Ok opa zegt land.
    Dan kan ik langer op rooftocht 's nachts ;)
     
    LadyFamerieke, eevee60, daisy17858 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hier ook voor uitbreiding land gegaan;)
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :cry:geen Sni- sna- snappie gekregen. Zolang de werkstal maar in de opslag doen. Wel tapijt geel, pindakaas geel, stokjes geel, luiaard XXL classic ++. Op de farm kreeg ik een vleermuis guano geel en een koe rood.
     
  14. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Hartelijk dank voor jullie reacties @BoerAnnelies @Batsheba en @HofvanDromen. Ik ga doorsparen voor extra ruimte en dan komen de kreeftjes later wel. Alleen nu maar oppassen voor opa zijn rooftochten :wuerg:xD ik zal zorgen voor meer bewaking!!!
     
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    event toch helemaal uitgespeeld. heb wel nog geen salamander maar die komt ooit wel eens langs (denk ik)
    succes voor zij die nog naarstig verder werken
     
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Bij mij ook niet :cry:. Had allemaal lekkers neergezet en wegwijzertjes. Dacht als ze mij vinden, dan ook mijn buuf. Ben bang dat opa tijdens zijn strooptochten alles heeft weggehaald >:(
     
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zou opa een Sni- sna- snappie farm zijn begonnen? xD Alle tandenborstels zijn bij mij ook verdwenen, raar toch! :wuerg:
     
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Event gedaan behalve de rode werkstallen.
    De rode kreeft vond ik wel interessant.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Helaas geen krokodil of giraf, maar wel een roze bij!:inlove:
     
  20. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ik heb alles binnen geharkt. Ik heb van BP mijn inzet van 45000 kikkers terug gekregen en ben voor alles gegaan, je weet maar nooit.
    Nu heb ik nog wel een salamander nodig.-.-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.