Praatgroep - Dol op dieren #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Denk dat het eerder de bedoeling is dat spelers de volgende keer dat er mysterieuze stallen te koop zijn allemaal weer er meer gaan kopen. Of Ron bedoeld een ruilevent over een half jaar of zo, denk dat dit ruilevent (wat eind van de maand komt) er maar weinig aanbod zal zijn en zal de prijs er van zoals je al aangeeft hoog zijn.
     
  2. jule****

    jule**** Actieve auteur

    Hoe lang duurt zonne-energiecentrale en rood met water?
    weet misschien iemand, ik kan nergens vinden.
    vroeger stond bij nieuwe dieren , maar nu staat geen tijden en met zoeken krijg ik alleen over tandenborstel.
     
  3. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Hierbij de informatie FAC Salamander. Hij doet er 5.11 uur over.
     
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb hem afgerond. Ging best snel
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vertrouw er ook op dat het best snel gaat, maar wacht daarmee tot morgenavond. En ik twijfel nog of ik dan met alles erop en eraan de fokstal 2x wil legen, of dat ik de fokstal rustig vol ga zetten en de volgende ochtend weer ga legen. Ik heb van een vergelijkbaar event nog aardig gefokte bijen, dus 2, maximaal 3x fokken en ik verwacht het event ook af te hebben.
     
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik wacht op de babyboom:music:
     
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik fok maar zoveel als nodig is voor de badges.ik heb nogal wat dieren op voorraad en denk er voorlopig aan de rode stallen niet te nemen. (misschien als de BBB heel gunstig is, maar dan kan ik daar later over beslissen)
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Alle fokstallen zojuist gevuld. Nu vanmiddag hiermee op de handjes zitten, totdat babyboom begint. Ach, er is verder nog genoeg te doen op het farmpje :music:
     
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Hier ook de fokstal voor zo ver nodig gevuld, dus nu wachten tot de bbb begint:p
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De 5 badgets uit het event zijn binnen, dat scheelt toch weer 10SV en vele dieren om te fokken. Ben er wel blij mee. Verder heb ik gekeken wat ik nodig heb voor de basisstallen, zonder de rode upgrate en dat -5 gedaan. Daar heb ik mijn fokhotel mee vol gezet. Meestal krijg je er nog wel wat uit de andere categorieën. Daarna ga ik kijken of ik voor de rode variant ga. Al denk ik eigenlijk van wel, want ik zie nu met het huidige event dat het wel belangrijk is om de zeldzame stallen en werkstallen binnen te halen.
     
  11. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    klaar met dol op dieren, dacht dat vanaf 2 uur BB was, dommie:oops:. Nog 4 rugzakken en dan de vuurvliegjes ook klaar
     
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Jammer, hier bijna dezelfde fout.
    Ik dacht om 17:00 alle plantjes erop aangepast is het een uur later:oops: Gelukkig zag ik het op tijd.
     
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Van mij mogen ze die rode (werk)stallen ook houden, als er geen 2 events waren had ik ze misschien wel genomen.

    Wat ik ook nog steeds raar vindt is dat de overgebleven badges worden omgewisseld voor ep/bd en niet gewoon blijven staan in je inventaris. -.-
     
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat vind ik ook raar, je hebt ze toch verdient?
     
  15. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Was zo klaar met het event weinig doorslag toch nog eenmaal vol gezet met olifanten niet een goede doorslag.
    Dus 3 x het hotel vol gezet zonder een doorslag die opviel, ik stop wil geen melkkoe zijn.
     
    Laatste bewerkt: 14 Oktober 2017
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben ook bezig en heb de mys stallen binnen. Nu maar heel hard zingen: Sni- sna- snappie kom maar op mijn erf.xD

    Update: Alles aan stallen, werk, gewoon en rood gehaald. xD
    Tis nu echt een gekkenhuis op mijn erf, pfff. De tandenborstel vliegen over mijn erf op zoek naar de tandjes van Sni- sna- snappie. :wuerg: Hekje opengezet. Tandenborsteltjes met lekkere zoete tandpasta bij het hekje gezet. :music:Mmmmm ruikt zo lekker voor Sni- sna- snappie. :D
     
    Laatste bewerkt: 13 Oktober 2017
    eevee60, Sanham, daisy17858 en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dol op dieren af heeft me 386 sv gekost. Geen grote sprongen. Ik stop ook verder met Baby boom.
    Spaar sv voor events, fokquesten laat ik zo veel mogelijk links liggen ;)

    Iedereen veel succes.
     
    eevee60, .babouska., daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Kon met de eerste lichting net de stallen niet binnen halen, moest nog 2 keer fokken met de bijen. Dat even gedaan en hop de stallen waren binnen. Gezien ik zelden inlever bij mijn openstaande fokquesten heb ik best wat fokdieren op voorraad. Ik kon hierdoor makkelijk leveren. Omdat ik ook veel SV op voorraad heb en dankzij mijn koopburen nog 30stuks er bij heb gekregen ga ik toch maar voor de rode stallen. De laatste fok staat weer in het hotel.
     
  19. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier het event ook klaar. had 1x het fokhotel vol gezet, daarna nog een aantal gedaan om niet te veel badges over te houden . Ben precies uitgekomen en alles is hier binnen. Zo de stallen gelijk opzetten. wel een paar overslag gemaakt maar niet zo heel veel. wel ongeveer 17x een dubbele badges gehad dus dit scheelde weer suppervoer:p
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    die duurt 4 uur en 40 minuten met gewoon voer en water en ik heb slechts 1 salamander stal rood dat levert
    elke 10 uur en 40 minuten salamanders op hoe zal ik de zonne energie centrale dan runnen?
    Je eet dan je voorraad salamanders op, als je die al hebt.
    Daar is naar mijn idee onvoldoende over nagedacht
     
    Laatste bewerkt: 13 Oktober 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.