Praatgroep - Dol op dieren #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Tijd voor een spelletje...

    [​IMG]
     
    knoepertje, rikmark, owl. en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Sorry, een kreeft en een krab zijn 2 verschillende dieren.:wuerg:
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zie vele negatieve berichten over staak die mensen niet willen hebben, een kreeft wat een krab is, werkstal voor de krokodil waarvan de meesten geen krokodil hebben... Vele berichten zullen wel aangepast zijn want ik lees de FAQ anders (lees hem overigens nu pas).

    Ik ga zeker voor de kreeft, nieuwe stallen worden steeds zeldzamer zoals de geurkaarsen die ik gelukkig wel heb. Voor de werkstal van de krokodil ga ik ook wel ondanks dat ik de krokodil nog niet heb en die andere werkstal ga ik ook voor. Of ik doorga voor de staak weet ik nog niet. Het gaat mij vele fokdieren en dieren kosten en dus ook SV en de bonus vind ik nog al tegen vallen, vooral omdat ik weinig fok.
     
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De eerste heb ik af. Straks werken en dan vanavond nog 1tje doen en de laatste morgenvroeg.
     
  5. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    zal er ook nog een BBD komen met dit event?
     
  6. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    De wolkenrij is ook echt niet om naar huis te schrijven: Want wanneer gaat iemand nu nog fokken . De meeste wachten een fok af voor een event en daar laten de meesten het daarbij. Het supervoer dat is het probleem . Kijk als dat nu is te winnen is i.p,v. Parfum dan word het leuk om daar voor te gaan .
     
    knoepertje, Sintra98, owl. en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nog geen officiële informatie, maar er is altijd wel een babyboom tijdens een fokevent.
    Ik had hem vandaag/vanavond wel verwacht.
    Maar in ieder geval in het weekend.
     
  8. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Klopt het dat er bijen/ kikkers en kameleons gefokt moeten worden?
    Sorry hoor, maar ik raak helemaal boekie zoek met zoveel events.
    Moet ook werken en voor mijn dementerende moeder zorgen, geen tijd om het hele forum door te spitten, vandaar
     
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Yep helemaal goed buuf.
     
  10. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Mijn eerste Crocotandenborstel is nu in de maak en het kreeftenbad is binnen, verder zie ik wel als er een babyboom komt.
    Ga ook proberen om die zonne-energie centrale binnen te halen. Ik had 45000 aan dieren ingeleverd bleef de boel weer hangen, na opnieuw opstarten mag ik opnieuw beginnen. Het is toch altijd in het nadeel van ons hé, nooit eens andersom.Ik heb een ticket verstuurd ik ben benieuwd :(
     
    knoepertje, eevee60, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    De insecten en de reptielen heb ik af, maar nu moet ik wat kikkers bijkweken want ik heb nog 10 amfibie-badges nodig (+5 van het vuurvliegjes-event).
     
    knoepertje, eevee60, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Danjk je buuf. Help af en toe maar met een berichtje want mijn hersenen en lichaam maken overuren.
    Heb de beesten in het fokhotel en wacht nu op de BB. Verder nu druk met gewas en drops van de vuurvliegen.
     
    knoepertje, eevee60, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    bij het event vuurvliegjes word geurkaars gevraagd welk dier maakt dat
     
    knoepertje, eevee60, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Het kaarsenatelier van de stinkdiertjes. Er is ook een rode.;)
    Opa heeft snel 50 geurkaarsen op de markt gezet want de prijzen zijn erg aantrekkelijk.:music:
    De fokdieren staan rustig te wachten tot de BB die ik verwacht komend weekend.
    Suc6 allen die wel meedoen :) want ik twijfelde ook om mee te doen :sleepy:
     
    knoepertje, Reggaefeeks, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb de missie voltooid :inlove: en alle stallen binnen geharkt :pen het kreeften voer in de molen gezet.:wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 12 Oktober 2017
    knoepertje, rikmark, eevee60 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik heb ook het event afgrond :inlove:
     
    knoepertje, eevee60, tinus138 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    dankjewel voor je antwoord en succes met de events
     
  18. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik heb inderdaad wel de gewone kaarsenatelier maar ik kan nergens een rode vinden jammer want ik heb er geen 1
     
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

  20. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur


    Das mooi te horen :)

    Gaan we nu een roze werkplaats krijgen van BP, zodat we hem dan ook kunnen betalen? :oops:

    P.s. Doe mij maar een roze hangmatfabriek, die heb iknog niet :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.