Praatgroep - Dol op dieren #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :music:Tijdens dit event, ga ik dit dan maar zingen. xD Doe wel effe iets in je oortjes. 8) Ik zoek dus een Sni- sna- snappie.... wie o wie. :music:

    Vanavond zal ik dit niet echt zingen.:oops: Ik was vandaag bij zo'n Sni- sna- snappie dokter in het ziekenhuis en die haalt met zo'n Sni- sna- snappie tangetje je verstand uit je Sni- sna- snappie bekkie. Ik heb nu Sni- sna- snappie pijn en Sni- sna- snappie hamsterwang. :eek:
     
    Laatste bewerkt: 10 Oktober 2017
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het gaat toch om de salamander en niet om de watersalamander? De watersalamander kan iedereen voor stermunten bij het nog lopende event halen.
    Het was leuk geweest wanneer de krokodil en salamander op deze manier te krijgen waren geweest, voor 1000 stermunten bijvoorbeeld, dan kon iedereen die hem niet had bijelkaar sparen en hadden ze nu iets aan de werkstal.
     
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik heb drie van die groene beesten met staart en hap klaar bekkie in de slotgracht rond zwemmen. Ze houden rovende boeren aardig van mijn farm.xD
    Sterkte met je kiespijn buuf.

    Ik ga de stallen wel binnen halen maar de wolkenrij hoef ik niet zo nodig dan maar geen rode tandenborstelstal.
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Beterschap Buuf! Als je weer kan zingen, zullen we een koortje oprichten, wie weet vinden ze dan de weg naar onze boerderijtjes.;)

    Ik ga toch wel proberen de werkstallen te halen, ook al heb ik de krokodil en de salamander allebei nog niet.
     
  5. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ik heb die lelijkerds ook en ga dan in ieder geval voor die tandenborstel fabriek, als dat ik kan halen dan. Het is categorie zeer moeilijk.
    Verder lijkt mij die kreeft ook wel leuk, maar ach met geduld krijg je er op een dag 4 stuks uit mysterieuze stallen die je gewonnen hebt in een of ander event. En zo zal het ook gaan met krokodillen, zo heb je niks en zo heb je er twee, die ik overigens heb gewonnen met een quest. 8)
     
  6. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om aan dit event mee te doen.
    Iedereen die wel deelneemt veel succes en plezier!
     
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dank voor de Aanpassing en een goede nachtrust toegewenst:sleepy:

    Kroko heb ik er 1279 van de krap 611 dus ik zou het moeten kunnen halen :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 10 Oktober 2017
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    heb ook nog steeds geen krokodillke ( krokkodiltranen )....gaat hem dus nie worre.....:oops:
     
    Laatste bewerkt: 10 Oktober 2017
  9. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Op een dag komttie aanschuiven op een moment dat je niet verwacht en er eigenlijk geen tijd voor hebt, je hebt toch wel een watertje voor dat ding.
    Is het je wel eens opgevallen dat als je eenmaal een zeer gewenste item eenmaal hebt gewonnen of gekregen, dat je er na een poosje in om komt? 8)
     
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    nie echt
     
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je hebt gelijk hoor, sorry.
     
  12. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    beterschap
     
  13. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dank je wel, nu zit ik weer de hele dag met dit irritante liedje in mijn hoofd.
     
  14. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik ken de melodie niet :music: maar vond de tekst wel grappig
     
  15. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Kreeftenbad is toch wat anders als krabbenbad, ze hebben ander voer. Maar zie dat je nog geen kreeftenvoer kunt maken
     
  16. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Das jammer, misschien heb je daar niet opgelet?
    Misschien wat "voedsel" (aap, toekan) aan de waterkant zetten als lokkertje ;)
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hebben jullie gezien dat je bij het vuurvliegjesevent ook 5 amfibiebadges kunt winnen? (In de horizontale lijn met de geurkaarsen).
    Scheelt toch weer 10 supervoer....
     
    Laatste bewerkt: 11 Oktober 2017
  18. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Wees maar blij, ik weet het t is echt erg als dat liedje in je hoofd zit. Een echte oorworm.:music:
     
  19. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Net het vorige event afgerond en de java-appelboom kunnen aanschaffen om nu direct de FAQ van de komende 2 event te lezen. Ga het fokken in ieder geval doen, heb wel 400+ supervoer op voorraad. Ben altijd in voor zeldzame (werk)stallen ondanks dat ik nog maar 1 krokodil heb.......Zal binnenkort wel een 2e komen (wishfull thinking!)
     
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik had een babyboom verwacht. Nou ja, laat mijn fokstal maar vol staan. Die babyboom zal dit weekend wel komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.