Praatgroep - Dol op dieren #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Sterker nog, ik heb die werkstal wel, en heb maar 15 geurkaarsen. Dus zelfs met supervoer ga ik er geen 30 bij elkaar krijgen :p
    Dus maar hopen dat er wat op de markt gaan kopen. Voorlopig geen kaars te vinden.
     
  2. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb besloten om toch voor die waardeloze wolkenrij te gaan. Ik heb 1 keer een wolkenrij overgeslagen, de 5 procent snellere supermest, kastanje mannetje, omdat ik dat toen onzin vond. Zoveel SV voor 5 procent snellere SM. Dat was achteraf gezien met die veredelde anjers dus wel balen. Stel dat er een fokevent komt, waar je een minimaal aantal EP's moet halen, ipv badges of dieren, dan kan ik mooi mijn wolkenrij inzetten. Tot die tijd gebruik ik hem gewoon niet.
     
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Zo waren er meer als jou. Ik las toen gelukkig op tijd op een van de Duitse fansites van wat je kon met die wolkenrij en heb hem toen ook toch maar binnen gehaald (vond het eigenlijk ook zonde van de fokdieren die je er voor in moest leveren)

    Deze wolk zal ik ook binnen halen, ook al is het alleen omdat ik anders de rode werkstal niet krijg. Hoop dat er bij BP word gerealiseerd dat deze wolk toch wel heel erg onaantrekkelijk is en dat ze dit nog aanpassen.
     
  4. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    nee hoor is een nw stal
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  6. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Hebben jullie gezien wat er voor compensatiepakket komt!!:inlove:xD
    Kijk even bij de officiele aankondigingen.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ondertussen is de wolkenrij aangepast, maar je hebt wel gelijk. Het gaat erom dat je bedenkt hoe je wilt fokken of die wolkenrij waardeloos was of niet. Vanwege de huisdieren en een bloem die ik heb, oogst ik de fokstal altijd 2x per dag bij een babyboom. Slechts een enkele keer dat ik op een avond doorfok. Dus rij activeren en oogsten en dan maakt de tijd niet uit, binnen 10 uur is de stal toch wel klaar. Het ontmoedigt alleen veel meer mensen om op 1 avond te fokken, dus volgens mij helemaal niet slim van BP.
     
  8. cadams1944

    cadams1944 Forumleerling

    Om alles af te maken heb je 420x supervoer nodig
    en 3x 265000 tegenwaarde aan fokdieren inlevevern
     
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Krabbel nog eens even achter mijn oortje.

    Hier weet ik het nog niet maar schaduw zeer zeker niet voor de wolkenrij.
     
    knoepertje, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik sla deze over . Ik mis de positiviteit om enthousiast van deze wolkenrij te worden . Misschien dat ik nog wel voor de werkstallen ga
     
  11. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik was van plan dit event zonder wolken rij te spelen maar nu zal ik het overwegen of ik dit event ga spelen,
    omdat het negatieve deel daarvan is komen te vervallen.
    Er staat ook nog een foutje in de enge kuipersmand daar staat in dat je als onderdeel daar van
    15 Vogelbadges o_O krijgt maar die komen in dit event helemaal niet voor. Tenzij ik iets gemist heb.8)
    Ik verwachte Geleedpotige badges in die mand, misschien nog een kleine aanpassing van de FAQ?
     
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Met de aangepaste wolkenrij ga ik het fokevent helemaal doen. Niet voor de wolkenrij, maar de andere prijzen zijn wel leuk. Ik heb graag de zeldzame werkstallen, die er te verdienen zijn.
     
  13. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik weet hellemaal niet wat de bedoeling is ga eerst de voelhoorns eens uit gooien
     
  14. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik wil even zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben.
    Ik had op zijn minst verwacht dat er een krokodil te winnen zou zijn in
    dit event.:cry:
    Naar mijn mening, als je een werkstal invoert in het spel, voer dan ook de stal zelf in.
    Net als ik , zijn er een hele hoop farmers die nog geen krokodil hebben.
    Dit is echt een gemiste kans voor BP.:oops:
     
  15. tinus138

    tinus138 Teller

    Ik vind de stal van de salamander gewoon lelijk,het beest loopt steeds met zijn kop onder de voerbak door. Ik laat deze fokevent ook lopen.

    Even voor de duidelijkheid ik bedoel de werkstal van de salamander de Zonne-energie centrale. Die salamander rechtboven verdwijnt dus steeds voor de helft onder de voerbak door.
     
    Laatste bewerkt: 11 Oktober 2017
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jammer dat erg geen krokodil te winnen is. Die heb ik nog niet en nu kan je wel een werkstal winnen. Maar het sieritem de barbier is wel errug leuk met de 2 schaapjes.
     
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Krokodillestallen zijn waarschijnlijk in overvloed te krijgen bij een volgend cadeau- en ruil-event.
    Dus zonde de werkstal nu te laten schieten, zelfs al komt ie voorlopig in de inventaris.
    Maar we zullen dit kritiekpuntje (ook over de salamander) zeker doorgeven - we geven altijd alles door wat we tegen komen op het forum als het hout snijdt.

    Aangepast.
    Met duizend mails en tickets zijn onze ogen ietwat vierkant geworden, dus vandaar dit gemist.
    Gelukkig heeft het geen gevolgen voor de werkelijke aankoop.
     
    Laatste bewerkt: 10 Oktober 2017
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik laat de werkstallen ook niet schieten, zijn veel te leuk al die stallen. :music: Mits ik het ga halen met fokken. xD

    Iemand nog zo'n groot groen lang ding met staart en hap klare bekje extra over? xD
     
  19. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    sla dit event over,l heb ik wel een krokodil op mijn farm.

    hou mijn supervoer liever voor een babyboom zodat ik weer wat kan leveren aan de qeusten
     
  20. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    sorrie schaapje heb er maar 1
    heb wel als een beetje troost voor je dit liedje

    Ik ben Snappie, de kleine krokodil
    Kom uit Egypte, met m’n zonnebril
    Ik kom uit een pikkedonker ei
    En toen sni- sna- snapte ik me vrij
    Refrein
    Sni- sna- snappie, snappie snappie snap
    Sni- sna- snappie, snappie snappie snap
    Ik ben Snappie, de kleine krokodil
    Heb scherpe tanden, ik bijt je in je bil
    Ik snap alles wat ik snappen kan
    Ik snap jou, omdat ik dat goed kan. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Refrein
    Ik ben Snappie, de kleine krokodil
    Snappen dat is, het liefste wat ik wil
    Ik kruip tegen mammie aan
    Dan ziet zij hoe goed ik snappen kan
    Refrein
    Ik ben Snappie, de kleine krokodil
    Al dat snappen dat is een peuleschil
    Als je begint, dan gaat er wel iets fout
    Omdat je veel te veel van snappen houdt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.