Praatgroep "Deugnietenrit"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dank je Ron. Deze opmerking is wel belangrijk. Nu is het voor spelers opletten wat ze echt willen. Dit is echt verhelderend. Ik ga ervoor
     
    rikmark, beereekhoorn en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hoi ik moet het altijd eerst allemaal zien dan snapt ik het meest wel anders vragen ;)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    wil je iets halen komt de bios voor de t g weer van pas....als hij niet leeg is ..maar we gaan er weer voor ...succes allemaal....
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Idd zoals jouw lijst maar dan aangepast aan het event.
    o_Ok met de ambachtsproducten witte onschuld en stol en kastanjestaak erbij.
    En dan ook voor het comfortveld.
    Kwartveld hoeft niet want die is hetzelfde als een gewone grote akker.
    Worden wel een hoop vakjes dan denk ik :)
    Heeft opa niet alleen zijn leesbril nodig maar ook 2 jampotten xD
    Dat is prima hoor.
    Ik hoop wel dat ik wat tijd over houd want ik moet ook nog op Pokemons jagen xD

    Graag gedaan hoor ;)
    Ik zet de suikerspin voor je klaar ;)
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Eerst de items en de staak binnenhalen, onderweg kijken wat ik het beste mee kan pakken en als ik nog tijd en zin heb ga ik natuurlijk voor alles. Tot nu toe voor alles gegaan en meestal lukte dat ook. Inmiddels iets minder tijd, maar mijn doel is de staak. Hij levert super veel op maar heeft een cooldown van 120uur dat is ook niet niks.

    Weet iemand waar Coco is? Op vakantie misschien? Heb er al lang niks van vernomen.
     
    rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yes..Coco is op vakantie :)....maar undercover soms aanwezig. 8)....niet vertellen..is geheim..-.-
     
  7. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Ik zie zelf heel goed dat `n event als deze anders van opzet is maar waarom ??
    Als ik me probeer voor te bereiden en de FAQ & praatgroep doorlees zoals nu, begint hier alles te tollen. o_O
    De FAQ geeft inderdaad een 'beknopte' uitleg en is vaak al bij voorbaat verwarrend omdat spelers nog geen zicht hebben op het aanstaande event, event moet nl nog beginnen.
    Wanneer ik vervolgens de praatgroep door probeer te nemen zoals nu is de chaos compleet wat verschillende meningen betreft die geheel uiteen lopen, dus ik kan er deze keer helaas geen chocola van maken.

    Is het de bedoeling dat dit spel ontspanning geeft of koppijn ?
    In dat laatste geval, dan stop maar wat XXL dozen paracetamol tussen die prijzen
    want die gaan velen met mij hard nodig hebben.
    Er zullen vast spelers zijn die deze opzet wel aangenaam vinden, maar de vraag moet zijn of die andere groep hiervan de dupe moeten worden ?
    Het vliegevent vond ik redelijk begrijpbaar maar werd beoordeeld en aangegeven als 'Moeilijk'. Dit event krijgt een moeilijkheidsgraad 'Medium' toegewezen al doet de toegewezen moeilijkheidsgraad er eigenlijk niet toe, uiteindelijk lijkt het in vergelijking met elkaar niet te kloppen.
    Uitdagingen in het spel toevoegen heb ik persoonlijk geen enkele problemen mee, maar dan wel liever met een wat meer duidelijke opzet en een behoorlijke uitleg.
    Het gaat er ook niet om om alles tot de laatste stap te kunnen halen, maar kunnen begrijpen en mee kunnen doen is het belangrijkste lijkt mij.
    Hopelijk kan hiermee ook wat rekening worden gehouden, ;)

    Misschien valt het achteraf wel meer mee dan gedacht, ik wil vooral alleen maar duidelijk maken dat zoveel onduidelijkheid en verwarring en de koppijn die `t me oplevert, dat ik daar eigenlijk niet op zit te wachten.
     
    Laatste bewerkt: 3 Augustus 2016
    blackscorpion64 en japie08 vinden dit leuk.
  8. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb mij niet verdiept in wat het aan (event)gewas gaat kosten maar van de prijzen die erbij vermeld staan dan doe ik wel de aap en laat ik het biggetje op level 1 staan. Maar dat is mijn persoonlijke keuze. Ik ga gewoon alle 4 de gewassen maken en kijk wel hoever ik ga komen.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    @blackscorpion64 OK daar ga ik over puzzelen wordt dus aanpassen van de rekenformules in de rij......:wuerg:

    Dat heeft tijd nodig misschien bij een volgend event:music:
     
    rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Wac aangezet. Bos bijna leeg. Nog een paar bomen oogsten. Wachten op 14.00, start voor het event en dan wachten op 16.000 om te gaan werken
     
    blackscorpion64 en beereekhoorn vinden dit leuk.
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo alles gelezen en weer helemaal bij.

    Vanmiddag begin ik gewoon en kijk dan wel op de tabel van Miekje.Mijn ervaring is dat als ik het voor mijn neus heb het zomaar ineens een heel stuk duidelijker wordt. En net als Ron zegt je hoeft niet voor alles(wil ik wel natuurlijk)
    Als je het hoofddoel kunt halen zonder extra sm vind ik het een zeer geslaagd event.

    Zo nu lekker naar Opa voor een suikerspin en de draaimolen kan nog mooi even;)
     
  12. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    En ik snap er nog niks van, begin gewoon en zie wel waar het schip strand
     
  13. Trix00

    Trix00 Actieve auteur

    ik lees hier niets over de snoeppunten die je zou kunnen verdienen waardoor je baby's een level omhoog kunnen gaan, daar zou je dan heel veel event gewassen mee kunnen besparen.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Nu wil ik straks een mandje kopen. De grootste, daar zitten 6 fopspenen in. Daarmee kan je de baby laten levelen. Betekent dat dan dat je dan minder gewassen nodig bent? Hoe moet ik dat zien?
     
    rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Ik stap gewoon in de draaimolen en laat alles gewoon over me heen komen en ga het zien en beleven! @miekje9 heeft weer een hele mooie lijst gemaakt waar ik erg blij mee ben!
     
    blackscorpion64 en margo-64 vinden dit leuk.
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    nu lees ik over of sta er nergens de Rijden maar, cowboy in de tabel
    je hebt bij de baby geitje onderaan lollykist en bij het lammetje ook
    Maar de cowboy zie ik nergens staan?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. fablim

    fablim Oudgediende

    hier heb ik wat aan :D
     
    rikmark, voesje, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    In F.A.Q. staat dat je 4 vrienden op level 1 moet hebben om de cowboy te verkrijgen.

    Aantal vrienden
    op level Beloning
    411 Rijden maar, cowboy!
    321 Lollykist
    341 Ballonnenexpress
    361 Slaapsterretje
    381 Wolkenrij Deugnietenrit
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Klopt had ikook al gevraagd is correct de cowboy krijg je als eerste als je eerste bij 4 baby'tjes in level 1
    Deze is maar 1 keer te krijgen
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. tinus138

    tinus138 Teller

    Ik wens iedereen veel plezier en succes met deze event. Ik laat deze lopen door in RL bezig met een andere Event wat ze een verhuizing noemen,dus even te druk met verven,behangen,en vloertjes leggen.:wuerg:
     
    rikmark, Daxter1966, beereekhoorn en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.