Praatgroep "Deugnietenrit"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik denk dat ik het ook snap. Zal hier nog wel een paar keer langs komen:oops:
     
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ziet er weer leuk uit we gaan er in ieder geval weer voor......snap het nog niet :oops:
    Maar meestal wijzigt zich het vanzelf.
    S6 maar weer allemaal
    Gr Tineke;)
     
    daisy17858, voesje en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ja, hier hetzelfde. Regenwoud leeggehaald en alles op de plantage gezet Moet nu wachten tot stallen en bomen klaar zijn en dan weer terug zetten. Zo blijven we bezig met dit mooie weer......
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het is helemaal niet moeilijk hoor. Gewoon zaaien en oogsten tot je heul veul gewas hebt en alleen maar op knoppie 3 drukken. :wuerg:
     
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja daar komt het eigenlijk wel op neer:inlove:
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat was ik dit keer ook van plan. En dan maar inleveren. Ga niet liggen vechten als met het ene laatste event:)
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou das duidelijk. Schaap snapt het, hihihi. xD De rest kijken we gewoon overheen. xD
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Als je alleen voor de rij gaat en zoveel mogelijk prijsje mee wil pikken tegelijkertijd dan de aap alleen level 1 doen
    Zei een medefarmer tegen mij :inlove:
     
    beereekhoorn, voesje, BoerAnnelies en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaap gaat eerst voor alle 4 de vriendjes naar level 1 voor de cowboy en de zeer leuke sticker. Dan ga ik verder met het lammetje naar level 5 voor de 5 stekjes. Daarna zie ik wel verder. Dit is mijn plan. :music:
     
  11. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Super 8)
    Opa is al druk aan het experimenteren om peperkoek suikerspinnen in de vorm van een ballon te maken op een stokje van een lolly. Hierna glinsterzaad erover strooien en maar hopen dat het smaakt. :wuerg:
    Je kan je bestelling alvast doorgeven hoor @schaapje52. Wel op eigen risico :music:

    In de nacht ga ik overigens wel voor comfortvelden van het langste gewas en overdag zoals @miekje9 altijd als tip geeft de veldjes gebruiken maar dan voor de kortere gewassen.

    Ik heb nog een rekenvoorbeeld liggen van een 8 uurs gewas die ik jullie wil geven... en ja, het langste gewas is nu 7 uur.

    Het is ter indicatie om te vergelijken.

    Voor je begint witte onschuld en stol eten (10% en 5% snellere supermest).

    Op een comfortveld had ik 8 uurs gewas staan. (ik gebruik comfortvelden ook om mest en supermest uit te sparen!!)

    dit duurt dan 32 uur
    met water 25.36 uur
    water en mest 23.02 uur
    water, mest, supermest (witte stol en onschuld) 5.46 uur

    als je dit op een kwartveld doet duurt het 1.27 uur

    Een 7 uurs gewas op comfortvelden moet nog sneller klaar zijn!!
    Heb je op je staak de kastanje rij vol dan werkt de supermest nog 5% sneller. Die heb ik niet en daarom ook niet meegerekend.

    Misschien handig om in de toekomst een tabelletje te maken voor op onze fansite?

    Suc6 maar weer allemaal, opa gaat snel weer de proefkeuken in ;)
     
    eevee60, Daxter1966, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Als je een level gehaald hebt gaat hij op slot tot een ander baby'tje levelt schaapje
    Dus wat je nu zegt kan niet
     
    blackscorpion64, daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende


    Ik kom proeven hoor en wel op eigen risico. Die suikerspin lijkt mij fantastisch. :music:

    @miekje: Ze gaan toch niet alle 4 op slot na level 1? Dan kan je niet verder.:oops:
    Zie je wel dat ik het snap, pfffff. Hoe kom ik dan aan die cowboy?
    Ik ga wel mest verbouwen. xD Dat snapt mijn hoofd op dit moment. :music:
    Ik haak af. Iedereen veel succes met dit event.
     
    Laatste bewerkt: 2 Augustus 2016
    Daxter1966, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    Nou de boswachter ziet even door de bomen het bos niet meer:wuerg:, maar weet het wel weer te bereiken als ie ermee bezig is:p
    Ziet er wel weer leuk en uitdagend uit.
    Ga maar eerst even met mijn vliegtuigjes een ronde vliegen om de route naar het bos te vindenxD
    en daarna naar de kermis voor een suikerspin bij @blackscorpion64 :music: en prijsschieten op de ballonnen in de kraam bij Renzo:)

    Iedereen succes ermee..

    en je weet als je 50.000 snel zegt......dan lijkt het niet zo veel:wuerg::cry:
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dank je wel Opa voor de tip. In de nacht comfortvelden gebruiken lijkt raadzaam. Denk dat ik dat ook maar doe. Zonder SM en dan het kortere gewas. De suikerspin lijkt mij ook heerlijk. Die wil ik ook wel proeven. :)

    Schaapje ik snap er net zoveel van als jij:oops:
     
    blackscorpion64, daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kunt niet 2 x achter elkaar hetzelfde beestje levelen. Dus eerst weer een ander beestje levelen, en dan kan je weer verder bij het 1e beestje.
     
  18. rikmark

    rikmark Forum freak

    Opa ik kom er morgen wel een halen, dan alles eens rustig doorlezen, Miekje haar schema uit draaien en hopelijk snap ik het daarna. :wuerg:

    Succes iedereen.
     
  19. PeterS**

    PeterS** Forumleerling

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Kunnen nooit geen 50000 eventgewassen zijn, dit is ook voor de geoefende speler niet te halen op 3 velden in 6 dagen.

    Miekje, weer heel erg bedankt voor je schema!!
    Ziet er weer goed uit!
     
    Laatst bewerkt door moderator: 3 Augustus 2016
    blackscorpion64, annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Een kleine opmerking, als ik zo vrij mag zijn.

    Wat iedereen lijkt te vergeten is dat de events van nu anders van opzet zijn dan die van vroeger.
    Het is doorgaans niet meer zo dat de hoofdprijs in de laatste stap zit, en je dus alle opdrachten moet doen omdat je die anders mist.

    De events van dit jaar zijn bijna allemaal zo opgezet dat de hoofdprijs te halen is en dat er daarnaast extra opdrachten zijn voor de spelers die meer kunnen en willen.
    'Het event uitspelen' zoals vroeger hoeft dus meestal niet meer, je hebt een ruime hoeveelheid aan extra opdrachten die zeker niet iedereen kan voltooien. Maar gevorderde spelers met alle hulmiddelen wel.
     
    LucieSchreurs, margo-64, eevee60 en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.