Praatgroep "Deugnietenrit"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Daar heb ik deze keer ook last van. Ik ga in elk geval beginnen met eventgewassen te zaaien en dan kijk ik wel hoe en wat ik nodig heb. Ik denk dat het wel duidelijk wordt als we eenmaal aan de gang zijn. In elk geval ga ik nu mijn boerderij nog niet ombouwen, want we hebben geen dropitems nodig.
     
    daisy17858, schaapje52 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ziet er leuk uit. Ik ga morgen maar gewoon beginnen en zie wel hoever ik kom.
     
    eevee60, daisy17858, beereekhoorn en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. riamariska

    riamariska Junior expert

    volgens mij klopt dit niet staat ook beschreven als je iets terug scrolt en het klopt dat er niet staat wat je uit de schuur nodig dat blijft een verrassing
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. riamariska

    riamariska Junior expert

    Ik vind het niet correct dat je de speen alleen kunt kopen daarnaast waarom niet alle velden ik vind dit erg lastig en zoals al gezegd is als je in een hoger level speelt dan moet je ook meer inleveren dus waarom niet wat mikj betreft is het geen medium maar moeilijk niet iedereen bezit de capiciteteiten om het goed bij elkaar te brengen vraag me af of het inmiddels alleen een spel voor volwassenen is geworden
     
    daisy17858, blackscorpion64 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hou je een plaatsje voor mij vrij in de draaimolen?
    Ga ik vast suikerspinnen maken :p
     
  6. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    ik snap er ook geen bal van,maar dat zal wel goed komen,ik begin gewoon met zaaien en oogsten en we gaan natuurlijk voor alles:D

    gelukkig geen di,daar ben ik wel blij mee,en die speen hoef je niet te kopen en doe ik ook niet,dan maar wat meer zaaien.

    de events zijn niet verplicht om te spelen he,iedereen is vrij om ermee te doen wat zij of hij wilt.;)net als dat ik altijd ga voor allesxD
     
  7. hambo26

    hambo26 Forumleerling

    Het ziet er weer heel leuk uit :D ,als de hoeveelheden en soort in te leveren gewas afhankelijk is van je level kan ik het event misschien ook uitspelen:p.

    Ik ga in ieder geval mijn best doen ;)
     
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als ik het goed gelezen heb en je wilt alle fases totaal inleveren dan heb je 9900 peperkoekbloem.
    9900 lolly,s
    14850 ballonbloem en
    14850 glinsterzaad nodig
    Je hoeft natuurlijk niet alles te doen om de wolkenrij te halen ,maar het zijn toch pittig veel gewassen op maar 3 velden
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Lekker suikerspin. Plaats is gereserveerdxD
     
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zo zie ik het ook, dus wel veel eventgewas. de aantallen zijn voor 2 of 3 (max 4 stapjes, met speentje) en er zijn 12 stapjes per level!!
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Event ziet er mooi en leuk uit, stallen en bomen te winnen. Daar hou ik wel van!

    Geen DI of lees ik dat verkeerd? Is dit keer zaaien en oogsten en zaaien en oogsten!
     
  12. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Ik ben blij dat je op de bahama plantage het eventgewas kan doen, ik heb net het regenwoud vol stallen gezet :)
    @BoerAnnelies ja klopt geen DI dit keer :)
     
    daisy17858, blackscorpion64 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  13. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Bijna 50.000 eventgewassen als je voor alles gaat en dat noemen ze moeilijkheidsgraad medium. Volgens mij zijn ze knettergek geworden :wuerg:
     
    blackscorpion64, sanne1000 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Nou dan kunnen we elkaar een handje geven, want eerlijk gezegd....ik snap er ook geen hout van. Of misschien een heel klein houtje dan: eventgewassen zaaien en inleveren, en ook voorraden uit de schuur (of de markt natuurlijk) leveren. en dan kun je met elk dier weer een level hogerop komen. Dat is dus de grote lijn, voor de details moet je dus niet bij mij zijnxD;)
     
  15. greja2009

    greja2009 Gelegenheidsauteur

    Lees ik net dat het eventgewas op de plantage van bahamara moet. Heb het regenwoud helemaal leeggehaald. Dat stond vanmorgen op de Faq. Baal als een stekker.
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb nog 1 vraagje. Dan is de uitleg en tabel helemaal klaar. En zou ik het dus moeten snappen...:p

    Als ik 4 baby'tjes in level 1 heb. Krijg ik een extra prijs.
    Houd dat dan in dat bij allemaal 1 keer de 12 vakjes zijn gevuld?
     
    daisy17858, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Een goede tip gevonden op het Poolse forum: voor de nacht comfortvelden neerleggen, glinsterzaad met water duurt dan 12:47, met water en mest 11:31
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hoeveel opbrengst heb je dan per comfort akker???
    4 kleintjes met wac doen al 16 stuks.....
    En dan kost het geen mest....
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb er weer zin in maar heeft iemand naast blikjes geduld ook snappers want ik geloof dat ik die snapper hard nodig heb! o_O
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.