Praatgroep "Deugnietenrit"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Het zal wel aan mij liggen maar ik snap niks van het spel mechanisme wanneer je welke nu weel of niet kan leveren en stapje verder kan krijgen.
    Dit is voor mijn gevoel niet in een tabel te proppen:wuerg:
     
    daisy17858, rikmark, voesje en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het ziet erg geweldig uit en volgens mij een leuk event. Moet het alleen nog eens een keer goed doorlezen, is wel veel informatie. Ik ga gewoon maar lekker draaien in de draaimolen en dan komt het vast wel goed. :music:

    Maar de cowboy is geweldig. :inlove:
     
  3. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Ik denk dat je gelijk hebt miekje9, heb het nu 2 keer gelezen en snap er niet veel van :(
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gelukkig ben ik niet de enige die het niet helemaal begrijpt. xD Nog maar eens goed lezen. ;)
     
    rikmark, beereekhoorn en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga een poging wagen om iets in elkaar te draaien maar zal niet makkelijk worden. Omdat je zelf het gewas bepaald en dus ook het aantal gewas. Verder staat niet van te voren vast of je er 2 of 3 vakjes voor krijgt......Dus is het niet uit te rekenen hoeveel gewas je meot maken
     
  6. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    deer kwam met een idee door te kiezen voor 1 2 of 3 vakjes kan je er voor kiezen om eventgewassen te leveren of iets uit je schuur
     
    beereekhoorn en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Volgens mij heb je gelijk, in F.A.Q. staat ook het volgende:
    "Vast staat welke eventplanten bij welk dier gevraagd worden.
    Echter, onder welke knop ze komen (voor 2 of 3 hokjes) is willekeurig en wordt ieder level opnieuw bepaald."

    Nou ja, ik ga gewoon glinsterzaad zaaien, duurt het kortst en ivm vakantie kan ik mooi vaak oogsten, dan maakt het ook niet uit of ik 2 of 3 stapjes tegelijk vooruit ga.
     
    astrid1960, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bij het biggetje komt geen glinsterzaad voor, dus je zal toch ook wat anders moeten zaaien om daar in te kunnen leveren.
     
    beereekhoorn, blackscorpion64 en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  9. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Jawel, maar dat is maar voor 1 level. Alhoewel:

    In lvl 0 wordt bij het biggetje om bloemen gevraagd om in lvl 1 te komen. Dat zou dus betekenen dat je niet per se 2 gewassen hoeft te zaaien, 1 eventgewas zou voldoende moeten zijn( om wolkenrij en items te verkrijgen, niet om alle 11 levels met 4 dieren te halen)
     
    Laatste bewerkt: 2 Augustus 2016
    eevee60, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    En wat nou als ik alles wil.......
     
    riekje111, beereekhoorn en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je moet toch meerdere keren alles doen om aan de vriendjes te komen en de eventgewassen staan vast bij de dieren toch? Dan krijg je bij een volgend level toch weer geen glinsterzaad of begrijp ik er nu werkelijk helemaal niets van?
     
    rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Opmerking voor een mod....
    In level 11 zit als beloning 2 keer de lollykist en de rijden maar cowboy ontbreekt?
    Is dat een foutje in de faq
    Ik denk dat het de bedoeling is dat we alle items uiteindelijk 2 keer halen

    @schaapje52 Je kan als er event gewas is elke keer kiezen tussen de 3 die bij dat babydier horen. Maar ze staan niet elke keer op dezelfde plek. Het kan dus zijn dat je de ene keer 3 stapjes krijgt voor je glinster en de andere keer 2. Ze staan wel per level elke keer op dezelfde plek.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  13. haughty9846

    haughty9846 Forummeester

    kan ik je hand geven schaapje maar als event er staat kom ik er wel uit mischien klein foutje maken onderweg
     
    blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    In level 0 kun je bij alle vier de dieren leveren.
    Ieder dier heeft drie knoppen met daarin een artikel en hoeveel je moet leveren.
    De eerste en tweede knop leveren vult twee hokjes, de derde knop leveren 3 hokjes. Daar ben je vrij in, je kan dezelfde knop meerdere keren gebruiken om voort te gaan.

    Zodra je bij een dier twaalf hokjes hebt gevuld gaat dat dier level-up. Je kan dan ook daar niets meer leveren totdat een ander dier levelt.

    Bij ieder dier is het om-en-om eventgewas/categorie of categorie/eventgewas.
    Dus een stap eventgewassen wordt gevolgd door een stap met knoppen uit betreffende categorie en een stap met orders uit de categorie wordt gevolgd door knoppen met eventgewas.

    Ieder dier heeft twaalf levels maar voor de wolkenrij en items hoef je maar drie dieren in level 8 te brengen en het vierde in level 1.

    Let op dat de regel dat je tijdelijk niet kan leveren bij het dier dat het laatste geleveld is betekent dat je niet per dier omhoog moet gaan, want hou je bijvoorbeeld 8-8-6-1 over kun je het derde dier niet ineens van 6 naar 8 brengen.
    Dan moet je naar 8-8-7-1 eerst een van de anderen doen voor die naar 8 kan.

    Nee hoor, de faq is correct, je kunt de cowboy maar één keer winnen.
     
    Huhmmie38 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Miekje dat begrijp ik. xDMaar bij het biggetje wordt geen glinsterzaad gevraagd, dan moet je daar toch een ander gewas inleveren? Dan kan je toch niet alleen maar glinstergewas zaaien?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Klopt schaapje ik ga nu eerst maar aan mijn tip werken en dan de level en prijs/vraag tabel maken:music:
     
    blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Dan wordt het veel zaaien en 2 gewassen gebruiken. Ik vraag mij af of je dan ook dubbele items krijgt, dat is mij niet duidelijk( je krijgt ze bij level 1 alle dieren en level 8 3 dieren, maar ook bij lvl 11?). Update: laat maar, Ron heeft zojuist al antwoord gegeven over de items;)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Succes hoor!
     
    beereekhoorn en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ik heb het inmiddels 3x gelezen maar mijn snapper is denk ik kapot want ik begrijp er weer eens niks van ....
     
    Tisi74, ienemienie, riekje111 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mijn snapper xDleest net dat de cowboy maar 1x te winnen is. :oops: Voor de rest staat mijn snapper op niet actief, dus in vakantiemodus. xD
     
    Laatste bewerkt: 2 Augustus 2016
    ienemienie, -mikmak-, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.