Praatgroep "Deugnietenrit"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

OO dat scheelt weer. Ik heb het gevoel dat ik aan het inleveren ben en niet veel verder kom8)

2. tootster

tootster Gelegenheidsauteur

Ik heb helaas bij 3 dieren als hoogste(3 stappen)de ballonnen en de peperkoeken,ik moet dus wel alle gewassen doen.Heb nu de 7-en 6-uurs gewas `s nachts en overdag 2 keer op baha,op de andere 2 doe ik morgen de ballonnen-staat nu nog glinsterbloem vanwege de opening van de O.S. Zit nu op 2-1-1-1.

daisy17858, beereekhoorn en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Grijs haar?
    Je bedoeld natuurlijk SPANNEND BLOND xD

leni1955, brittenmees, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Haha ik zit pas op 2-2-3-4

5. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ik zit op 4-3-1-1het gaat wel goed hoor alles staat weer vol event gewas ;)

daisy17858, Huhmmie38, beereekhoorn en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier 4-1-3-2. De aap ga ik zo laag mogelijk houden maar als ik wat boomvruchten of gewassen uit mijn schuur kan inleveren voor een mooie prijsje, dan doe ik dat wel. Nu moet ik bij de aap eventgewassen en dat laat ik nog maar even, want die heb ik niet.
    Morgen ga ik weer gewassen zaaien, glinsterzaak en peperkoekbloemen. Daar heb ik er namelijk erg weinig van. De lolly's heb ik er nu voor de nacht op staan, jammer van de tijd maar ja we hebben nu geen DI nodig en dit scheelt mij overdag weer een gewas verbouwen :)

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

[
    Bij de aap krijg je alleen groenten en eventgewas te leveren.
    Ieder diertje heeft zijn eigen soort gewas (naast wisselend eventgewas): geitje vraagt vruchten, biggetje vraagt bloemen, lammetje vraagt granen en aapje vraagt groenten. Je zult dus nooit vruchten tegenkomen bij het aapje.
    Ik heb 's nachts nu altijd eventgewas staan, anders schiet het echt niet op.
    Succes!

8. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb nu 3-3-5-2.....schiet nie op...:oops:

9. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Ik weet niet hoe ik de fokspenen bij de diertjes krijg. Ik had er 3, geklikt op het tekentje erboven, maar er komt geen groen hokje bij.De teller staat nu wel op 2. Je zou toch wat moeten zien gebeuren? Ik hoor het graag. Ik vind het een heel ingewikkeld event. Heb meerdere keren willen stoppen ermee. Ik speel dit spel nu al meer dan 6 jaar en dit is de eerste keer dat ik er zo over denk.

blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

6-5-5-4 sta ik nu, net de peperkoekbloemen geoogst en de ballonbloemen gezaaid.
    morgen zal ik heel snel gaan naar 8-7-7-6 denk ik gaan

11. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik zit inmiddels op 6-5-7-6 en ik ben dus onderweg naar de wolkenrij. De ballonbloemen staan op en nu lekker m'n mandje in en dromen over ritjes in de draaimolen en suikerspinnen xD...slaap lekker allemaal! :sleepy:

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Dat extra hokje krijg je als je bij dit dier inlevert. Dan krijg je in plaats van 2 groene hokjes er 3 en bij het gewas waar je 3 hokjes zou krijgen dat worden er 4.

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je moet nog een keer klikken op het fopspeentje boven het dier waar je het dit level gebruiken wilt.
    Als je 0 fopspeentjes hebt laat die knop je eerst kopen en moet je er dus twee keer klikken, 1 keer om te kopen en 1 keer om te activeren. Als je 1 of meer fopspeentjes hebt is 1 keer klikken op de knop boven de voortgangsbalk van het dier genoeg om te activeren.

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  14. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Zo de Wolkenrij is binnen en geactiveerd :inlove:en nu maar kijken wat ik nu nog allemaal nog binnen hark en iedereen veel succes met het event Deugnietenrit .xD

15. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

De olympische spelen zijn begonnen, de heren hier in huis liggen al even op 1 oor, de ballonnen staan op het land (tja die heb ik als volgende nodig), de parkieten zitten op stok, dus ik denk dat ik zelf mijn bed ook maar eens ga opzoeken, ben toch wel een beetje moe :sleepy:. En ik wil morgen een beetje fit zijn als ik ga proberen de wolkenrij binnen te halen ;)
    Oh ja, ik sta ondertussen op 6-7-7-2

16. enk52

enk52 Levende forumlegende

Sanham zou jij je handtekening aan willen passen. Deze afbeelding is te groot. Het mag maximaal 700x200 zijn. Dank je wel alvast:)

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Sorry, ik zal het aan mijn dochter vragen, zij had hem voor me gemaakt. Ikzelf ben niet zo goed in dit soort dingen :p

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  18. pino460

pino460 Forum-hertog

Hier ook de Wolkenrij binnen en geactiveerd en nu de rest maar eens vullen kijken wat ik nog binnen haal . En iedereen nog veel succes
    met het Deugnietenrit xD

19. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Jullie (en anderen) gaan maar snel hoor :) Ik heb nu 2 in lvl 3 en 1 in lvl 4 maar moet nu de hele dag 2 oogsten gaan wachten op ballon gewas om die andere 2 ook naar 4 te brengen......

20. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik sta op 4-4-5-2. De voorbije dagen mocht ik veel glinsterzaad leveren, vandaag worden de andere soorten gevraagd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.