Praatgroep - De winter komt er aan!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    De teller staat vandaag op 4321 gewassen (alle velden vol met kwart akkers),
    304 drop items.
    Ik heb nog geen rugzakken gemaakt.
    Ik kijk nog 2 dagen hoe het loopt en dan goed kijken, afwegen en keuzes maken.
     
    kimmie2012, Daxter1966, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gewassen op 9419, drops op 410. Denk dat ik morgen genoeg gewassen binnen heb. Dan weer terugbouwen naar grote velden en met lange gewassen de laatste drops binnenhalen. Ziet er naar uit dat het dit keer erg makkelijk gaat :music:
     
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Hier nu 4146 gewassen en 342 di.
    We gaan er morgen maar eens goed voor zitten... land bemesten, gewas erop beetje water erbij... moet het goed komen :p
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb tussendoor een keer lang gewas gezaaid en 2 velden geoogst zonder WAC. Ik moet dus nog een paar keer oogsten. Nog 2 rugzakken, dan zijn die af. En 1800 gewas ingeleverd. Als ik het goed heb moet ik dan nog 3 oogsten. Vandaag wordt die dag me te lang, dus na de 2e ronde weer lang gewas erop, en dan morgen de laatste ronde en de boel weer verbouwen.
     
    blackscorpion64, rikmark en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Er branden inmiddels 12 lantaarntjes dus nog 4 te gaan, hiervoor heb ik nog 527 thermosflessen nodig.
     
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Laatste keer gewassen erop staan, zijn over 4.30 uur klaar en over 5.00 uur lopen knechten af. Dus goed de tijd in de gaten houden voor het oogsten en ombouwen naar grote velden:p. Dan nog even doorsparen voor de drops, die staan nu precies op 500.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier ook de laatste gewassen erop. Was een keer vergeten te oogsten:wuerg:
     
    blackscorpion64, Sanham en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    nog 4881 - t geen wat al is ingezaaid aan gewas en nog 771 drops te gaan voor een volle kaart. ik ga snel gewas afmaken en dan over op lange gewassen. hopen dat ik dan iets meer drops ga krijgen. maar er is nog tijd genoeg op t klokje dus... komt goed
    raak gewoon nog niet eens gestrest :D ook leuk voor de afwisseling haha
     
    blackscorpion64, rikmark, voesje en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    8 lantaarntjes staan te branden 8) het kruis is dus voor elkaar, heb 20 rugzakjes gemaakt en ondertussen 143 drops op voorraad het gewas is een makkie nu alleen nog zorgen dat ik genoeg drops binnen krijg en dat ga ik doen met comfortvelden vol met rozen dan gaat het een stukken sneller met drops wel met supermest anders moet ik te lang wachten.

    :music:Veel succes iedereen en een plezierige en verrassende adventstijd.:inlove:
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo m'n boerderijtje is weer volledig omgebouwd naar "normaal"...overdag ga ik verder met het eventgewas aangezien die best veel EP opleveren tov de standaard gewassen en dan in de nacht gaat er een lang gewas op.
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Bedankt had ik nog niet naar gekeken.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en sinkieboy vinden dit leuk.
  12. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Alle rugzakjes gemaakt en nu nog voor de drops en gewassen, kom morgen wel een eind met de gewassen, de drops komen wel en anders nog maar een keer veredelde anjers.;)
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Vanavond extra rondje gewassen kweken, rond 11 uur oogsten. xD
    Nu 25 rugzakken in de molen voor mijn 5 stallen en 7 sterren. Nog aan gewas nodig 3800 en 340 di.
    Dan heb ik alles compleet om dit binnen te halen. :music:
     
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Nog 520 drops :wuerg: de rest is klaar.
     
  15. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Stand vanavond 11271 gewassen en 438 drop items.
    Nog steeds kwart akkers vol, niets ingeleverd en geen rugzakken gemaakt.
    Morgenavond bekijk ik het geheel.
    Volgens mij gaat het wel goed.8)
     
    blackscorpion64, eevee60, Rozie67 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. rikmark

    rikmark Forum freak

    Zo buuf dat hebben we goed gedaan.;)

    Gewas 12302 en 562 DI, ook nog geen rugzakjes gemaakt.
    Nu anjers erop voor de nacht.
    Morgen weinig tijd, dus kijk ook morgen avond hoe of wat.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier staan de laatste rugzakjes in de molen. Nog 60 DI op voorraad en nog genoeg gewassen om morgen mee verder te gaan. Vandaag 2 keer niet op tijd kunnen oogsten, waardoor een 3de keer er niet in zat. Heb nu wat kortere gewassen er op en op 1 veld rozenbottel. Morgen maar eens gaan rekenen hoeveel eventgewassen ik nog nodig heb.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende


    Zeg buurtjes, jullie gaan wel erg snel hoor. Schaap hobbelt zoals gewoonlijk er natuurlijk weer achter aan.
    Nu aan gewas en di ingeleverd voor de 25 rugzakken: gewas 5750 en 325 di. xD
     
  19. rikmark

    rikmark Forum freak

    Gaat vast goed komen. ;)
     
  20. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Hier moeten nog 2 lampen aan zijn 400 di heb er nog 45 moet dus nog 355 di. Nu overal xxl bomen gezet en mijn mammoets staan er weer. Was een makkelijk event.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.