Praatgroep - De winter komt er aan!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Inmiddels 1200 eventgewassen en 245 DI bij elkaar gesprokkeld...nu duik ik lekker m'n bedje in :sleepy:...welterusten allemaal!!
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    2115 eventgewassen en 188 drops .Ondanks dat ik het druk had toch opgeschoten met het event .Morgen zien we wel weer .
     
  3. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    heb je maximaal 35 rugzakken nodig?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dan ben ik al goed op weg. Heb de eerste 10 gemaakt
     
  6. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    eerste 10 rugzakken in de molen. had vanochtend 202 drops. dus nog kleine 900 te gaan. met dit tempo moet ik toch een aardig eind kunnen komen voor een volle kaart.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Je gaat erg goed hoor. Ik heb net 4 rugzakken kunnen maken, toen waren mijn eventgewassen op. Maar over 2uur kan ik weer oogsten en dan kan de molen weer aangezet worden.

    De 4 zaken die uit de schuur geleverd moesten worden heb ik al ingeleverd. Die beloningen zijn al binnen.
    Dit keer kun je gewoon alle lantaarntjes aan steken toch? Zonder ergens rekening mee te houden? Geen 4 op een rij?
     
    daisy17858, kimmie2012 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier nog een uurtje wachten voor de volgende lading:music:
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Inmiddels heb ik 7 van de 16 lantaarntjes aangestoken...
    De gevraagde sinaasappels, koekoeken, bruine varkens en koeienmelk en de 2x 5 en 15 rugzakjes zijn ingeleverd.
    Nog 10.960 gloeibessen en 759 thermosflessen nodig incl. de benodigdheden voor de laatste 10 rugzakjes.
     
  10. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    De eerste 17 rugzakjes zijn in de maak.
    Opa mag niet klagen.
    Dit gaat iedereen wel redden denk ik. En dan straks ook nog de eventkalender.
    Wat een verwennerij :)
     
    rikmark, daisy17858, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier al 14 rugzakjes klaar gaat uitstekend...;)
     
    blackscorpion64, daisy17858 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    had al van alles ingeleverd, heb nu 7 rugzakken en zo hier en daar wat vakjes open gespeeld. Even weer een lekker rustig event, fijn!
     
    blackscorpion64, daisy17858 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Jep en gewas loopt gelijk aan malala gelukkig maakt het nog makkelijker:music:
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Anders gezegd: nu klaar op de boerderij tot kwart voor 5. Saai of rustig, het is maar hoe je het bekijkt.
    Vanmorgen een uurtje de markt op geweest. Ondertussen weer 124 miljoen, maar weer de markt op trekt me ook niet.
    Toch maar mee doen met de andere accounts, ik zie wel hoe ver ik kom. Iedere dag 1x oogsten op comfortvelden en dan leveren wat interessante prijzen oplevert. Ondertussen de cadeautjes van Bommel en vanaf morgen de adventskalender meepakken.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Regenwoud levert inmiddels geen drops meer......
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nee inderdaad was een foutje denk ik.... helaas ik heb niet bij iedereen op regenwoud DI gekregen
    S6 verder met event gaat lekker
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Als ik het dan goed begrijp kun je gewoon inleveren en zodra de kaart vol is dan krijg je de prijzen? Dus hoef je geen 4 op een rij te maken maar gewoon de kaart vol?
     
    BoerAnnelies, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ja de kaart vol is alle prijzen.
     
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga als eerste voor de 5 verblijven en 7 sterren. Dus ik ga heel bewust inleveren. Weet niet of ik helemaal ga halen.

    xxxx
    xx
    xx
    x
     
  20. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb nu 9 van de 16 lantaarns aangestoken en in totaal heb ik nog 6370 gloeibessen en 671 thermosflessen nodig.
    Dat zijn voor de gloeibessen nog 3 oogsten dus morgen kan ik m'n farmpje en de bahama's weer ombouwen naar "normaal" :)
     
    rikmark, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.