Praatgroep - De winter komt er aan!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -kwiebus-

    -kwiebus- Actieve auteur

    Net gered hoor...echt super bedankt voor je hulp!! ik hoor wel wat je er morgen voor terug wilt!
     
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Graag gedaan hoor en zoals ik al schreef ik hoef er niets voor terug!! Geef je cadeautje maar aan iemand die het harder kan gebruiken, maar bedankt voor je aanbod! ;)
     
    blackscorpion64, Katinka1700 en -kwiebus- vinden dit leuk.
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Voor iedereen die mij geholpen heeft. Ik kwam met de laatste gewassen 6 DI's tekort maar deze heb ik gelukkig nog voor TG in de stad kunnen kopen. Ik heb het event gelukkig net op tijd kunnen afronden. :D Dankzij jullie hulp heb ik het dus kunnen redden. Ik had dan anders lang niet genoeg TG gehad om de resterende DI's te kunnen kopen. Ik ben heel erg blij met de hulp die ik heb gekregen. Nogmaals dank daarvoor.
     
  4. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hoera ik ben klaar. het hele event is af.
    Ik zie nu pas dat ik vergeten ben dit berichtje te versturen.o_O
     
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Toch altijd fijn om te zien dat iedereen elkaar zo helpt :).
    Zelf eergisteren al afgerond, omdat ik wist dat ik gisteren geen tijd had, heel de dag druk en gisteren laat in de middag nog 1x snel op het spel geweest om alle stallen en stekjes te checken. Daarna gezellig avondje gehad, georganiseerd door puberdochter, die wekenlang voor de rest van het gezin aan het inkopen, knippen en plakken is geweest:inlove:.
    o_Ok nog blij met uitslagen van stallen en stekjes:
    nijlpaard en doerian (die ik nog niet had), een tweede rode panda. Veel rode en oranje stallen en XXL bomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.