Praatgroep 'De wereld rond' 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De sterretjes zag ik later pas, die gaan ook mee in het geheel. Ik kan beter maar gewoon voor alles gaan. :wuerg: Zitten altijd zoveel leuke prijzen in, dat ik soms moeilijk kan kiezen. :oops: De verblijven staan bij mij altijd op nr 1, daar hoef ik nooit over na te denken, daar ben ik gek op, ook al krijg ik gewoon een kip, dan vind ik het nog leuk, maar een schaap is nog leuker. :p

    Ik klik altijd op het karretje van miekje en dan kom je gelijk uit op de site. Nu kan ik ook nog niets vinden. Ik denk dat zij nog druk doende is. ;)
     
    daisy17858, kimmie2012, sproetje06 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    En met de steeds vollere bekers en een goede eventstart ga ik ervan uit dat jij alles prima kunt halen .:)
    Wel een wacje eten natuurlijk voor meer gewassen;)
     
    daisy17858, kimmie2012, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oh wat slecht, lees nu in een duifje dat er morgen al een event begint. Gelukkig kan ik er zo nog lange gewassen opzetten en morgen voor 14uur gewoon niet oogsten. Maar echt voorbereiden is het dus niet. Snel op blz 1 gekeken voor de totalen, iemand bedankt :p Direct naar mijn schuur gehold om te kijken of ik de markt af zou moeten struinen voor de juiste producten, maar gelukkig is hier alles op voorraad, mager, maar wel op voorraad.

    Ga zo lange gewassen plaatsen en dan morgen in de ochtend alles doorlezen, zodat ik om 14uur helemaal up to date ben.

    Dus eh.. tips zijn hier en via duifjes welkom :D scheelt 4 blz om te lezen op het forum! Hoop dat het event te doen is, want de 4de vlieg ik NL uit om voor een heerlijke vakantie!

    Zie ik het goed dat je alle sieritems 2 keer kan krijgen? Dus ik ga eerst snel (NOT) voor de staak bij 5.3 en dan de sieritems, dus 6 halen. Daarna verder kijken en alles wat ik extra binnenhaal is mooi meegenomen. Klopt dit zo snel?
     
    Laatste bewerkt: 31 Maart 2016
    daisy17858, sproetje06, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja hoor, dat zie je goed. Eerst level 6 en 5 helemaal, (en dus zilver van 1 t/m 4), en dan kiezen wat je nog meer wilt/kunt halen
     
    daisy17858, sproetje06, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  6. dito27

    dito27 Forumbeginner

    • flooden is niet toegestaan. Het gebruik van 1 of 2 smilies is voldoende
    De zeppelin komt terug xDxD*knip*
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 April 2016
    sky57 en sproetje06 vinden dit leuk.
  7. rewie

    rewie Gelegenheidsauteur

    Bedank voor de aantallen :)
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Invasie?! :eek:o_O
    [​IMG]
     
    Daxter1966, schaapje52, daisy17858 en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    je kan er ook op schieten! worden ze steeds kleiner. Net als in de tovenaarsleerling met de bezems.
     
    Daxter1966, schaapje52, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Zwieneparadies

    Zwieneparadies Gelegenheidsauteur

    Goedemorgen allemaal ik zie net de zeppelin op mijn boerderij. Maar wat kan ik daar mee doen. Of is dit alleen voor de leuk.
    Ben hem nooit eerder voorbij gekomen zolang als ik speel. Zit in level 68. En vinden jullie het ook zo moeilijk om niet te oogsten voor 2 uur. vrgZ
     
    sky57, sproetje06 en Borkie vinden dit leuk.
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Daar kun je op schieten! Probeer maar :D
     
    Daxter1966, daisy17858, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. Zwieneparadies

    Zwieneparadies Gelegenheidsauteur

    Oja maar dan wordt het op den duur wel erg klein. Gaat dat ook nog ergens voor. Of alleen voor de leuk.
     
    Daxter1966, sky57, sproetje06 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Geweldig wat een stunt die zepplins.
    Lekker op schieten om de tijd te doden tot 14.00 uur.
     
    Daxter1966, daisy17858, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Daxter1966 en sky57 vinden dit leuk.
  15. Zwieneparadies

    Zwieneparadies Gelegenheidsauteur

  16. miex84

    miex84 Gevorderde

    lijkt me weer een leuk event die gezien de prijzen zeker de moeite waard is :)
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  17. Zwieneparadies

    Zwieneparadies Gelegenheidsauteur

    Wat is nu de beste aanpak voor de bekers en zijn ze echt zo belangrijk op de DI te halen. Er moet zo veel in gestopt zijn jullie daar eerst mee aan de slag gegaan ik bedoel gewoon alle dieren iedere keer er in stoppen.
     
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb dat niet gedaan omdat ik eerst niet beter wist.... Op mijn dochterfarm doe ik dat nu wel. Eerst de Tentoonstelling zoveel mogelijk, omdat je door het handelen op de markt flink BD kunt verdienen. Daarmee koop is dan weer goedkope boomvruchten (liefst onder de helft van de waarde) en lever die zoveel mogelijk in. Veeteeltwedstrijd is wat lastiger omdat dieren gewoon langer duren en over het algemeen ook duurder op de markt zijn.
    Het is wel zaak om je bekers zo snel mogelijk boven in de Boom der Wijsheid te krijgen, zodat je het optimale voordeel ervan hebt.
    Succes! :D
     
    Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. Zwieneparadies

    Zwieneparadies Gelegenheidsauteur

    dankje ik ben nu ook druk aan het sparen voor de 300 sterretjes die daar voor nodig zijn. Maar je kan ze daar dan al wel instoppen ook al zijn ze nog niet helemaal vol?
     
    daisy17858, Borkie en wilmaluna vinden dit leuk.
  20. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ja en je kunt ze later afmaken.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.