Praatgroep 'De wereld rond' 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerinrebekka

    boerinrebekka Actieve auteur

    Ik heb weer zin in het event!!
    Veel plezier allemaal
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Zekers! En dan de gewone bananenbomen en niet de XL of de XXL... Als je die voor 18.00 uur hebt staan, zijn ze morgen met het begin van het event klaar om geoogst te worden.
    Niet per ongeluk gaan oogsten morgenochtend, hoor! :eek: Dat vind ik altijd het lastigste...:wuerg:
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    *geeft rol ducktape aan borkie *
    zo handjes vastplakken
     
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt, miekje! 8) [​IMG]
     
    herma1234, rikmark, sproetje06 en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    succes allemaal ,al was het wel een beetje laat om coforvelden te kunnen zetten of je moet er alles overheen gooien en dat is ook zonde ......
     
    sproetje06, daisy17858 en sky57 vinden dit leuk.
  6. sky57

    sky57 Forum prof

    Dan moet ik maar op mijn handen gaan zitten of niet inloggen, maar of dat gaat lukken.o_O
     
    sproetje06, Snowdrops1, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    of laat boodschappen halen , markt enz kom je even voor 2 uur thuis, grote klus met schoonmaken doenxD

    tip, als je bananenbomen hebt geoogst, haal ze niet direct van je akker, maar laat ze staan, heb je overmorgen extra drops en je moet toch de eerste dag van 10 hele velden je gewassen opbouwen naar voldoende om al je akkers te voorzien voor de tweede dag
    veel succes
     
    sproetje06, Snowdrops1, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. sky57

    sky57 Forum prof

    De boodschappen heb ik al speciaal vandaag gedaan, dus dat is geen optie meer.
    Klus in huis, ie, je mag geen lelijke woorden zeggen hoor xD
    De bananenbomen, die tip neem ik van je aan. het was een hele rib uit mijn lijf, maar als die morgen di's opleveren ben ik dat allang weer vergeten.

    Jullie ook allemaal heel veel suc6.
     
    sproetje06, Snowdrops1, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    opende net mijn account. Kreeg een hele reeks meldingen: aantal mlf.item. is omgeruild voor EP/BD
    Weet iemand welke items dit kunnen zijn?
    Dit kan niet alleen van het paasevent zijn, want daar hebben we alleen plantjes en DI.
    In totaal heb ik meldingen gekregen van minimaal 250 verschillende items.

    Ik zie echter geen wijziging in het saldo.
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    eventjes opnieuw inloggen en anders rustig afwachten
     
    sky57 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    @RON: even over het probleem met de upgrade. (zie Technische aankondiging)
    Hij springt inderdaad op 0 maar plaatst de upgrade wel over de basis op de akker.

    Groetjes
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook weer zin in het event. Mooie prijzen te winnen. Ik ben er bijna klaar voor. Nog even de FAQ goed bestuderen waar ik als eerste voor ga spelen.

    Iedereen morgen veel succes en speelplezier. :music: Ik begin zoals gewoonlijk wat later.xD
     
    sproetje06, kimmie2012, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Boerke

    Boerke Forumbeginner

    Dit keer mag ik ook pas 's avonds beginnen xD maar ik verheug me op dit evenement:)
     
  14. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    o_Oh spijtig kan ik niet meedoen... Vertrek vannacht naar St-Petersburg voor 5 dagen... Ga mijn boerderijtje moeten missen...
     
    sproetje06, Borkie, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Mijn informatie komt van BP. Maar ik zie in eigen testen dat hij inderdaad nog wel 1 upgrade per keer doet.
    Dan gaat handmatig nog steeds vlugger ;)

    Dank voor de aanvulling.
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo de FAQ helemaal van voor naar achter en weer terug gelezen en vooral bekeken. Pff wat een mooie prijzen aan bomen, stallen en wolk met sieritems te winnen. xD Wat ik persoonlijk zo fijn vind, is dat je weer eens lekker zelf kan kiezen. Dus ga eerst maar eens vol speed aan de slag voor al het zilver, dan struin ik af op de verblijven, bomen en wolk. Daarna zie ik wel verder hoeveel tijd ik nog over heb voor de andere leuke dingen. :music: Nu nog even kijken of miekje iets leuks gemaakt heeft en dan ga ik vast aan de start staan.8)
     
    sproetje06, sky57, kimmie2012 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Er zitten ook weer sterretjes in, ik ga daarvoor wil de boom weleens vol krijgen:music:
     
    sproetje06, Borkie, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Waarom kan ik dat nooit vinden:cry: Zoek zoek zoek , nope.
     
    Borkie, sky57 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    ik ga eerst voor de wolkenrij (ehehe verslaafd aan wolkenrijen xD ) En dan voor bomen en stallen. dan zie ik wel weer verder
    maar ik hoop hem natuurlijk gewoon af te krijgen ;)
     
    sproetje06, Snowdrops1, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wanneer je na de wolkenrij met sieritems de bomen en stallen het leukst vind, kun je ook het beste eerst alle zilveren levels doen en dan vanaf fase 6 terug werken. Bij fase 6 zitten alle sieritems en de bahamarama bomen, bij fase 5 de stallen en de wolkenrij en bij fase 4 dan het eerste dubbele sieritem met de Farmeramastekjes.
    En voor de sterretjes, het supervoer en de rest is het dan leuk om de eerste 3 fases ook nog vol te krijgen.
     
    boemer49, sproetje06, Snowdrops1 en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.