Praatgroep 'De wereld rond' 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ndvdschee

    ndvdschee Gelegenheidsauteur

    Voor zoon ook event helemaal klaar!
    Uitslag stallen/stekjes:
    stal Cygnus: 2x schildpad, duif, kiwi, eend oranje en struisvogel rood. Laatste heel mooi natuurlijk. Geen nieuw dier helaas.
    Yukon stekjes: peer xxl, duindoorn, 3x mispel xl, olijf xxl, amandel xxl, moerbei xxl, kweeboom xxl, suikeresdoorn xxl, aardbeiboom xxl
    en zwarte wilg. Laatste twee blijven staan.
    Tahiti stekjes: flamboyant xxl, papaja xxl, joh.broodboom xxl, sukade xl, tamarinde xl en xxl, kumquat xxl, pitoya xxl, cacao xxl, kakiboom xxl, nectarine en een grapefruit :D(z'n 4e en nu maar hopen dat ie ze snel eens met mij kan ruilen...). Laatste drie blijven staan.
    Groet en felicitaties aan een ieder die het gehaald heeft (van m.kreuning -de mama van-)
     
    sky57 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. jtkoehoorn

    jtkoehoorn Doorzetter

    pfff ik heb wel een schouderklopje verdiend! heb nog net alles binnen kunnen halen wat ik graag wilde hebben. De mysterie stal en de stekjes net geplant, en nu maar eens afwachten ...... Iedereen die me heeft geholpen dit event bedankt!!
     
    beereekhoorn, Borkie, m.kreuning en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. pupeluutje

    pupeluutje Actieve auteur

    Ziezo, event af. En nu zijn alle stekjes klaar, en de stallen: Roze paardenstal! De tweede maar roze is altijd geweldig, en verder een aanvulling op mijn voliere met ijsvogels, het vogelbekdierenparadijs (nu 8 of zoiets), nog een wolf voor het wolvenbos, een kiwi voor de fruitschaal en tot slot weer een haan voor de coq au vin

    De stekjes.... een voor een uitpakken: Geen klappers deze keer, 8 bekende xxl- bomen, 1 wilg en 3 xllen

    Tropenstekjes: achaia, johannes xl, tamarinde...johannes xl, MANGISTAN!, nectarine (paar geruild, is alweer onkruid aan het worden), flamboyant xl, flamboyant xxl.... Joepie: schroefpalm xxl!, GRAPEFRUIT!!! Mens, wat word ik weer fantastisch verwend. En de laatste twee: Papaja xxl, da's ook lang niet gek en flamboyant xxl.

    Van de flamboyanten heb ik onderhand ook wel een boomgaard vol :)

    Leuk event, 556 kompassen over (had meeste upgrade-stallen laten staan, is iedere keer zo'n gedoe om alles weer bij elkaar te zoeken)
     
    Laatste bewerkt: 7 April 2016
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Joepieeee zwanestal uit de stekjes.../.......
     
    beereekhoorn, Borkie, Snowdrops1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. voesje

    voesje Oudgediende

    WHOOPWHOOP!!! ik heb 2 ijsvogels gekregen en een oranje bijenkorf. En ben ook nog eens blij gemaakt met een XXL dennenboom,kan ik eindelijk mijn eigen vogelbekvoer maken. Niet alles af gekregen maar super blij met de uitkomst.
     
  6. sky57

    sky57 Forum prof

    Wij zijn samen geweldig.:p
    Gefeliciteerd met het zwaantje, wordt lekker dromen vannacht ;)
     
    Laatste bewerkt: 8 April 2016
    Borkie en annigjen vinden dit leuk.
  7. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Stallen en stekjes:
    - Gordeldier, Vogelbekdier. F: Duindoorn, 2x XL, 9x XXL. B: Nectarine, 2x Mangistan :inlove:, 2x XL, 7x XXL
    - 2x Ijsvogel, Schildpad, Vogelbekdier. F: 3x Zwarte Wilg :D, 5x XL, 4x XXL. B: Achacha, 2x XL, 9x XXL
    - Stallen :cry:. F: Gele Trompet :inlove:, 3x XL, 8x XXL. B: Grapefruit:inlove:, Achacha, 5x XL, 5x XXL
    - Stallen :cry:. F: Zwarte Wilg:D, Duindoorn, 3x XL, 7x XXL. B: Grapefruit:inlove:, 2x XL, 9x XXL
    - Stallen :cry:. F: Zwarte Wilg:D, Jenerverbes :D, 1x XL, 9x XXL. B: 2x XL, 10x XXL.
    Redelijke uitkomst, kan altijd beter natuurlijk;):p. De XXL bomen zijn ook altijd welkom, maar
    bijzondere bomen of stallen zijn nog leuker.
     
    sky57, Farmer121965 en annigjen vinden dit leuk.
  8. voesje

    voesje Oudgediende

    Waar huizen jullie als er geen event bezig is? Is er een kletstopic ergens?
     
    Snowdrops1 en sky57 vinden dit leuk.
  9. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Uitkomst stekjes: zwarte wilg (2de) voor de rest xxl bomen waar ik er al veel van had.
    Stallen: oranje hokken maar helaas weer niks nieuws.
     
    sky57 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    xDxDxD Ik heb de zwaan binnen :D
     
    hildemarc, Borkie, m.kreuning en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Morgen level ikxDxD
     
  12. vinc05

    vinc05 Forum freak

    En hier ook de zwaan binnen ,wat een bofkont ben ik toch
     
    beereekhoorn, hildemarc, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. stanharib

    stanharib Forumleerling

    Ik heb ook de zwaan gekregen uit de stallen, en een gele trompet uit de stekjes! En nog wat xxl bomen. Het geluk kan maar niet op.
    Denk dat ik maar een staatslot ga halen ;)
     
    Borkie, beereekhoorn, FarmerBroek62 en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.