Praatgroep 'De wereld rond' 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

nog 35 dropjes te gaan. denk dat ik die morgen ochtend wel uit mijn rozen krijg :)
    hele mooie uitslag van bomen en dieren :inlove: ik ben super blij!!!!

mispel xxl 2x
    lijsterbes xxl 2x
    trompet xxl japanse esdoorn xl
    duindoorn 2x
    walnoot
    aardbeienboom xxl
    amandelboom xxl (had ik nog niet)
    zwarte wilg (had ik ook nog niet)

flamboyant xl 4x
    mango xxl 2x
    kiwi xxl
    grapefruit
    achacha 2x ( had ik nog niet)
    nectarine 2x (had ik nog niet)

ooievaar
    schildpad
    kiwistal
    kip rood (ik ben blij met alle rode of roze)
    koivijver geel
    en
    een ZWAAN :inlove:

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hele mooie uitslag, het is je van harte gegund, na al je harde werken op de akkers :)

3. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Laatste keer papyrus geoogst, alle landkaarten zijn nu klaar.
    Drops nog 14 stuks, dus die komen morgenochtend bij het oogsten wel! :p
    Ik duik eerst mijn nestje in... :sleepy:
    @kimmie2012 Hoef morgen geen dropje meer, hoor!:D Stuur maar naar iemand die het nog nodig heeft;)

Edit: Goedenmorgen! :D
    Heb het event afgerond... kreeg 41 drops vanmorgen, precies het omgedraaide van wat ik nog nodig hadxD
    Nieuwe stekjes en stallen die ik mocht ontvangen, waren een oranje vis, geel angora, amandel XXL, 2 pruim XXL, kwee XXL, tamarinde XL en 2 sukade XXL. De rest had ik al, maar is een welkome aanvulling op mijn veestapel en boomgaard :inlove:

Laatste bewerkt: 6 April 2016
  4. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

ik heb ook t event afgerond :D

Dus Snowdrops1 je was net even eerder :D gefeliciteerd!

5. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

o_Ok gefeliciteerd, kimmie! En ook met je prachtige zwaan... 8)

6. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Gaat je dat lukken? Ik heb nog 4800 papyrus nodig en nog 135 kompassen te gaan maar ik zie het niet helemaal zitten. Misschien heb je een paar tips? Succes!

Boerinwendy24 en sky57 vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

Als je alle akkers openhebt (incl. Regenwoud), en alles met kwartakkertjes volzet, haal je ruim meer dan 2500 eventgewas per oogst binnen, met WAC. (wortel appel chutney, te koop op de markt of zelf maken bij de ambachten).
    Dus eventgewas zou geen probleem moeten zijn, als je vandaag 2 x kunt oogsten.

De drops kan je dan vannacht voor een aardig deel binnenhalen met een lang gewas. In ieder geval iets dat je morgenochtend kunt oogsten, zodra je achter de computer zit. (Dus geen gewas van 16 uur, dat is te lang).
    Nu in ieder geval geen lange stallen en bomen meer op de akker.
    Ik zou alles volzetten met kwartakkers gewas. Eerst eventgewas, en daarna ander gewas, dat met je agenda zo uitkomt, dat je het direct kunt oogsten als het klaar is.

Ik zal je in ieder geval van 3 accounts een dropitem sturen, hoop voor je dat andere boertjes dat ook doen.
    Je kunt dagelijks 20 kadootjes ontvangen, het kan echt nog wel.

Succes!

8. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Als er nog spelers zijn die een kompas nodig hebben, stuur maar een duifje naar annigjen1961 allemaal kleine letters.
    Ik kan nog 7 kado's weg geven

9. Zwieneparadies

Zwieneparadies Gelegenheidsauteur

Ik heb het gehaald!!!!! Leuk event was het. Helaas voor vandaag alle kompassen al vergeven. Maar kan morgen vroeg nog wel 5 versturen. Fijne dag allemaal en hoop dat degene die nog niet klaar is het ook lukt het zijn nml leuke kadotjes die je kan winnen.
    Heb mijn boerderij eerst weer gewoon ingericht en alle stekjes en stallen van het event er op gezet. Nu maar wachten wat er uit komt.

mamiagk, Boerinwendy24, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Bedankt! Ga het meteen doen. En de drop-items zijn binnen

mamiagk, Boerinwendy24, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb je weer een kompasje gestuurd. Succes nog!!
    Voor wie nog kompassen nodig heeft: stuur maar een duifje

Boerinwendy24, sky57 en annigjen vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

Als de dropitems nu al binnen zijn (dat doe je snel!) heb je het hele event vanavond klaar! Super!
    Wel een WAC opeten, voor 2 extra gewas per akkertje bij het oogsten.

13. Zwieneparadies

Zwieneparadies Gelegenheidsauteur

Gelukkig en de rest lukt vast ook.

14. balletdanseres

balletdanseres Regelmatige auteur

OOOOH was balen ik kon gisteren mij eventgewassen niet oogsten alles onkruid. Ik hoop dat ik het event nog af krijg. Moet nog aardig wat plattegrondjes. Maar ik blijf positief:)

15. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

@ jtkoehoorn ik heb j een kompas gestuurd ;)

weet je waar ik nou wel blij van word. zodra j iets verder in t spel bent en je eerste events hebt weten te spelen, heb j door de prijzen meer 20 uurs bomen wat de start van j volgende event beter maakt en ook heb j daardoor meer boomvruchten en die kan j weer in j beker stoppen waardoor t nog weer wat beter gaat uiteindelijk :D
    erg fijne gedachten dat die DI dus in principe steeds makkelijker moeten gaan komen hahaha

weet iemand trouwens al wat meer over t volgende event?

16. rewie

rewie Gelegenheidsauteur

Nog 6 zilver, goud en diamant te gaan. Reeds 11 landkaarten, 7 proviand en 452 kompas in schuur. Nu wachten op mijn laatste oogst, die nog 4 uren zal duren. Dan zit t voor mij ook op :) Vreesde dat ik t niet zou halen, maar nu zie ik de einde al naderen :D
    Nog nu toe uit mijn stekjes: aarbeienboom xxl, olijfboom xxl, 2 walnootboom xxl, japanse esdoorn xxl, sinaasappelboom xxl, lijsterbes xxl, moerbeiboom xxl, mispel xxl, zwarte wilg, amandel xxl en suikeresdoorn xxl .
    Helaas niets nieuws, maar wel veel xxl bomen erbij dus ben zeer tevreden. De stallen zet ik op nadat ik het event af heb en de stekjes voor bahamarama moet nog binnen gehaald worden.
    Succes allemaal.

17. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Fijn dat je een kompas hebt gestuurd!

18. farm-club

farm-club Forumbeginner

nog 47 kompassen te gaan in de komende 24.00 uur, gaat lukken om het event binnen te halen

DarkDevilDude en Snowdrops1 vinden dit leuk.
  19. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Sorry! alleen de drop items voor fase 1 t/m vijf zijn binnen, foutje.

20. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

stekjes van baha vergeten op te zetten....snel maar gedaan, ben erg benieuwd. Uit de andere stekjes veel XXL bomen en 2 zwarte wilgen, blij mee. Stallen: haan, duif, wolf, oranje kameleon, oranje ezel en rood konijn, afgezien van het konijn allen in de schuur voor het volgende ruilevent ;)

Borkie, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.