Praatgroep 'De wereld rond' 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Ik heb geen eens een echte droom baan :p en ben ook pas op fase 5 (hoop deze straks te kunnen inleveren, zilver dan) Dus er zijn gewoon ploeteraars en vlugge spelers :D

2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Feli feli buuf. Dat is nog eens een mooi score. :music: Geniet er maar leuk van.

daisy17858, DarkDevilDude, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik wilde toch iets leuks melden over het event.Ik heb de sier items maar tijdelijk in de siertuin gezet.Wat schetst mijn verbazing, dat de grote zeppelin, die voorheen bij de stad langskwam, nu mijn siertuin aandoet.:inlove::):music:

4. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Dat heb ik ook gezien. Heel grappig ook de titel van het sieritem . . . aaaaaaaahhhhh.
    Ik hoop toch dat ie weer weg gaat, anders wordt ie snel geruild op het volgend ruilevent.
    Event klaar, wolkenrij geactiveerd. Zoooo benieuwd naar de stallen en stekjes!
    Altijd heel blij met deze mogelijkheid om iets bijzonders binnen te halen.

Eerste uitkomsten: nectarine, tamarinde XXL, flamboyant XL en XXL, papaja XXL, achacha. Niet slecht. Vooral blij met de tamarinde XXL. Helaas geen mangistan.

Laatste bewerkt: 4 April 2016
  5. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Hier vanavond op alle accounts het event afgerond.
    Was een mooi rustig event. Veel met comfortvelden met eventgewas gewerkt
    en dat ging goed. Gaf zeker ook veel DI's.
    Morgen gaan de stekjes en de stallen erop.
    Ik hoop op een mooie uitkomst, maar we zullen het vanzelf zien.

Wie klaar is "gefeliciteerd", wie nog bezig is "veel succes"

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik hoefde er geen lange gewassen meer op te zetten :D Event is afgerond. Morgenochtend stallen en stekjes klaar, duimen maar :music:

7. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Zo het event klaar op mijn gemak gedaan.
    Opbrengst uit de stallen een zwaan en 3 gele trompetbomen. Verder niets bijzonders (maar ik ben zeer en zeer en zeer tevreden)

Succes allemaal wie nog niet klaar is en aan het wachten is op de uitslagen van stekjes en bomen.

daisy17858, Daxter1966, eevee60 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. katbla

katbla Forum freak

feli met je zwaan en je bomen.....

hier helaas weer geen zwaan:cry:, wel een gele angora en zoveelste duif en egel...:(

uit farmstekjes 3 zwarte wilgen.......o_O
    met baha stekjes ben ik tevreden, heb mijn eerste grapefruit en acai XXL , en nog een aantal XXL die altijd welkom zijn...

9. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Ach er zijn ook mensen die nog niet zo ver zijn (zo als ik:), maar we gaan er gewoon voor!. Succes

10. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

ik moet nog 130 drops.
    als iemand toevallig buren heeft die al klaar is mag dat kompas evt wel naar mij als j hem kwijt wil hoor ;):p

voesje, Daxter1966, Snowdrops1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Zwieneparadies

Zwieneparadies Gelegenheidsauteur

Ik moet nog 99 kompassen dan ben ik klaar. Lukt mij vandaag niet meer dus. Gefeliciteerd voor iedereen die er klaar mee is.
    En een fijne dag op de boerdeij het is toch een geweldig spel.

12. sky57

sky57 Forum prof

Het is wel een voordeel als je langere gewassen (speciaal tarwe) kunt oogsten, dan vliegen de kompassen je om de oren. Nu nog 26 te gaan en dan is het event voor mij ook afgelopen. Ben supertrots...
    De di's mogen wat mij betreft naar iemand die ze nog goed kunnen gebruiken, ik red de rest zelf wel. :music:
    Uit de uitslagen van stallen en stekjes tot nu toe (er staan er nog een paar op het land);

Wolf
    Haan
    Egel
    Oranje vis
    Oranje ezel
    IJsvogeltje

4 x banaan XXL
    2 x palm XXl
    1 x tamarinde XXL en 1 XL
    2 johannesbroodbomen XXL
    2 flamboyant XL

Perzik XXL
    Olijf XXL
    Mispel XL
    Lijsterbes XXL

daisy17858, schaapje52, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

We gaan weer aardig gelijk op! :D Ik moet er nu nog 127, dus zullen we elkaar weer wat toesturen? xD

@sky57 Jij gaat echt super, sky 8) en een mooie uitslag!:inlove:

14. sky57

sky57 Forum prof

Jij gaat echt super, sky 8) en een mooie uitslag!:inlove:

Ik ben er ook zeer blij mee, vooral de boompjes, ben :p op boompjes.

15. debeus

debeus Doorzetter

wel leuk van al die stallen en stekjes maar het enigste wat je krijgt is oude troep die ik al voldoende heb nieuwe bomen of stallen krijg je niet wat schiet het dan op dat ik 12 of 15 stekjes krijg

DarkDevilDude en sky57 vinden dit leuk.
  16. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Fijn dat er zoveel mensen klaar zijn. Helaas ben ik nog niet zo ver, dus mocht iemand een kompas over hebben. Ze zijn welkom!!

DarkDevilDude, sky57 en Snowdrops1 vinden dit leuk.
  17. tinus138

tinus138 Teller

Hier helemaal klaar uitslag stallen:
    ooievaar 2
    egels 2
    duiventil 1
    koivijver geel
    perzik xxl 2
    mispel xxl 2 en xl 1
    olijf xxl1
    lijsterbes xxl 2
    eik xxl 1
    duindoorn 1 zwarte wilg 2
    En uitslag op Baha:
    cacaoboom xxl 2
    avocado xxl 3
    acai xxl 1
    lychee xxl1
    flamboyant xxl 2
    pitaya xxl 1
    johannesbroodboom xx1
    nectarine 1
    Alles op 1 na in het overvolle schuurtje gestopt. :( Iedereen die nog even doormoet/wil succes en voor die klaar zijn gefeliciteerd.

daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. hildemarc

hildemarc Forum-analist

Wolkenrij staat op, nu nog enkele kaarten en het event is volledig klaar.
    Uit de stallen niet bijzonder. Uit de stekjes Magistan:D had ik nog niet en een 2de grapefruit.

daisy17858, Borkie, DarkDevilDude en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Er zijn hier net 3 kompassen weggevlogen. Hoop dat jullie allemaal kunnen vangen :p

daisy17858, Borkie, Snowdrops1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Zo, de laatste landkaarten worden gedrukt en dan heb ik dit event ook af. :DDaarna de stallen en bomen erop en duimendraaien dat er wat leuks uit komt. Die bewaar ik altijd voor het laatst want dat is voor mij altijd de leuke afsluiting van een event.:inlove:

daisy17858, Borkie, tinus138 en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.