Praatgroep - De weg naar de gouden plaat

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Maart 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik moet nog 30 dropitems, ik vrees dat ik die niet ga krijgen uit 2 velden met cryptbewaker. Als iemand nog cadeautjes kan sturen hou ik me zeker aanbevolen.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Stuur me even een duifje, dan komt er een drop jouw kant op.
     
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Evernt vanmorgen afgerond.
    Ik had ruim genoeg dropitems, gewoon uit de eventgewassen, er hebben bij mij geen andere gewassen op de velden gestaan tijdens dit event. Maar heb er wel maar heel weinig gebruikt in de molen voor het maken van het bloeiend contract en de cryptbewaker. Daarvan heb ik van allebei maar 1 molen aangezet en het verder gewoon vermeerderd. Misschien dat dat de reden is dat sommige mensen nu drops tekort komen?
    Wie nog wat nodig heeft, mag me een berichtje sturen. Ik ben niet de hele dag op het spel, maar als ik het zie, stuur ik nog een drop.
     
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Gehaald...:wuerg:xD
    Geen tijd meer om na te denken en de velden gewoon vol gegooid met bomen en stallen...:oops:
    Zie volgende VM wel weer:music: nu werken...
     
  5. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Precies op tijd (ongeveer een uur voor het einde van het event) de laatste oogst gedaan en het event voltooid, eindelijk heb ik de middernachteik in mijn bezit :D
     
  6. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ha, leuk, dat de cooldowntijd voor de wolkenrij is aangepast naar 168 uur, maar de mijne duurt nu nog 303 uur!!
     
  7. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    leuk dat de prijs verhoogd wordt en cooldown verlaagd, na het event. -.-

    positief, er is naar de feedback geluisterd:).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.