Praatgroep - De weg naar de gouden plaat

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Maart 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Gewas is compleet, met dank aan de Jack's. Nu alleen nog de drops daar heb ik nog 697 van nodig. Maar dat gaat vast goed komen met nog 52u. op de klok.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe de gewassen zijn wel heel veel hoor. Van de madeliefjes moet ik de laatste stap nog, dus nog 5.000 gewassen :oops:. Van het volgende gewas, bloeiend contract heb ik voor stap voldoende gewassen. Die heb ik gisteren gemaakt en vannacht op 1 veld gezet, dus dat schiet wel mooi op.
    Maar dan moet ik het laatste gewas ook nog.... die duurt korter en we moeten er minder van. Maar de getallen zijn behoorlijk fors.
    Oh ja en dan nog ongeveer 400 - 450 DI!

    Mijn zoon heeft gisteren een +1 gedraaid voor 6uur, die in de avond gebruik en door een sieritem heb ik 10 uur lang +2 voor alle velden. Ik denk dat die uit een wonderkist komt en dat het jacks cadeau is, maar weet het niet zeker. In ieder geval is het wel fijn :music:
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    lekker hoor annelies
    ik ben hier aan het laatste gewas bezig en de drops heb ik geen idee van zie ik later wel


    effe geteld nog 50 drops erbij dus dat is wel lekker
     
    nientje1950 en janniekwak vinden dit leuk.
  4. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    en het event klaar
    weer verder met de schuur vullen
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  5. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Nog 1000 van het eerste gewas, dus ik denk dat ik het evenement niet ga behalen.
     
    vinc051 en janniekwak vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    dat gaat hem helaas niet worden.
    Hoe ben jij zo snel klaar dan?

    Vannacht het lange gewas er op gehad. Daar moet ik er nog 2700 van. Ben nu met het korte gewas bezig, nog geen 100 in de schuur, maar de velden staan vol. Door jack weer die +2 voor de komende 10uur en ik heb 9 seizoendingen ingezet waardoor ik 1uur +1 op alles krijg. Daarom allemaal ambachten gegeten, sm, suzi, water en mest. Is het gewas met 40min klaar. Met 10 per kwartveldje en 13 per grote veld ben ik met de volgende oogst mooi een stuk verder.
    Event kost me wel veel SM en suzi, dus de komende events weer sparen ;)
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier was het event gisteravond klaar. Met 1 keer een oogstbonus van 100% uit het rad, anders was het pas vandaag klaar geweest. Verder geen jack of wat dan ook ingezet.

    Ik heb de eerste dag, zodra ik genoeg gewas had, meteen de 2 molengewassen gemaakt, en vermeerderd op grote akkers met supermest tot ik er genoeg had om de velden vol kwartakkertjes mee in te zaaien. Dat kostte me rond de 80 supermest.
    In de nacht altijd het 8 uurs gewas erop gehad, dan hoefde die nooit overdag.
    Verder op tijd oogsten en vaak gewone mest gebruikt.

    Het was dus te doen met op tijd oogsten, ook met een normale nachtrust.
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Klopt... alleen heb ik me niet de tijd gegund om logisch na te denken:oops:
    Zal er waarschijnlijk net komen, maar gaat me wat meer supermest kosten:wuerg:xD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    de kwest is niet te halen zonder te kopen dat is bij de laatste ook het geval geweest dus het worden koop kwesten mij niet gezien
     
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Dankzij de oogstbonus kan ik het Event hoogstwaarschijnlijk toch halen:)
     
    -matthias1952-, janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik ben gestopt met het event. Gezien de hoeveelheden die er gehaald moeten worden is 't niet te combineren met m'n werk.
    Jammer.
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Over 1,5uur kan ik het laatste gewas oogsten. Dat staat er op met alles, alweer!
    Morgenvroeg heb ik denk ik geen tijd. De rest staat klaar in de schuur. Moet nog 3DI, die komen wel uit de laatste oogst. Dan zet ik er een gewas op voor een volgende keer.

    De staak is mooi, maar het ging hier voor een hoge prijs. De volgende keer kijk ik eerst even goed. Wat de beste techniek is en of het de moeite waard is. Deze heeft mij heel veel SM en suzi gekost om hem te halen. En.. ik ben niks verder gekomen met de questen, de dieren eten wel door en het voer draaien voor deze dieren is duur, die gewassen heb ik eigenlijk ook gewoon nodig...
    Volgend volle maan dus maar goed benutten voor de dingen die ik echt nodig heb voor mijn openstaande questen.
     
  13. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Zie nu pas dat het morgen al eindigd …. Oeps….
     
  14. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik heb net uitgerekend dat als ik morgen gelijk als ik wakker wordt ga zaaien en op het juiste moment ga oogsten en dan de laatste ronde erin doe dat ik nog kans maak op die middernachteik (moet ook nog 190 dropitems als ik me niet heb vergist met tellen). De griezelevents waarbij leuke dingen in de laatste ronde zijn te winnen die je nodig hebt voor het voltooien van quests en niet op een andere manier kunt krijgen zouden van mij echt wel een dag of 2 langer mogen duren
     
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nog 1 oogst dan is het hele event klaar, maar ik heb wel een oogstbonus gebruikt.
     
  16. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik krijg met geen mogelijkheid die plectrums bij elkaar. Ik vertik het om te gaan fokken zonder fok event, zeker niet met de schildpaddenfok op komst... Jammer, niet gezien dat ik de laatste twee levels de plectrums niet bij elkaar ging krijgen...
     
  17. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het event gehaald:) dankzij een oogstbonus uit de molen, anders was het hier niet gelukt.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  18. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier vandaag pas ivm de drops het event afgerond.
     
    bjorke-annika en hendrika73 vinden dit leuk.
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    En ook hier vanochtend genoeg drops om het event af te ronden. :D
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  20. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    ik heb niet meegedaan met het event . Alles weer aangevuld.
    Heb aldoor op tijd geoogst met gewassen en de nacht bomen.
    Daarmee 1207 drops binnen gehaald,
    dus vermoeden dat het event hier niet gelukt was zonder hulpmiddel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.