Praatgroep - De vloek van Inutep

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Oktober 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sow hoe hole je dat? ik haal die bij lange ns niej...
     
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Van het weekend had ik de sieritems al binnen. Nu nog de wolkenrij gehaald en aan de linkerkant alles gehaald. Alle gewassen staan er weer op met een geactiveerde Jack, 2 slots met oogstbonus en ik kan ook nog een +1 uit de seizoenswinkel inzetten. Die bewaar ik voor als de valleirozen erop staan, want die blijven voorlopig ver achter bij de andere 2.
     
  3. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Leuk maar te weinig zegelringen gehad ondanks goed gepland zaaien en dus ook oogsten...
     
  4. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Zoals hierboven ergens gemeld, grote akkers en sm en bonussen en al wat ik nog kon vinden lol

    Eerst zolang mogelijk di's verzameld zodat ik zoveel mogelijk spelletjes na elkaar kon spelen - zoveel mogelijk alle grote akkers vol zaaien - - opletten met het tijdstip van de 3 verschillende gewassen.

    Even de quote gaan zoeken, dus deze
    Nog een andere quote ergens - vind die niet direct - was hoogste groente zaaien op Baha, in mijn geval lablab 's nachts en overdag 2 x paksoi, met groenteversnellers.

    Edit: ik bewaar ook van elk event een lijstje met wat/wanneer/hoe :) ingeval er een soortgelijk event komt, weet je dan toch weer hoe het werkt.
     
  5. lennertels71

    lennertels71 Forumleerling

    Hallo,

    ik heb nog 1 spel te kort om mijn wolkenrij te kunnen bemachtigen. Zijn er die mij nog vlug een zegelring willen sturen?

    Alvast bedankt
     
  6. jolanda13

    jolanda13 Teller

    stuur maar even een duifje
     
  7. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Rechts gestrand op 55 - toch tevreden :)
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Helaas zelf de fout gemaakt om niet van tevoren te tellen. Ik heb nu de laatste gewassen erop staan (die zijn bijna klaar) en ben met leveren bij 67. Nu gaan natellen en ik heb een overschot van ruim 1000 cactusschimmel, maar kom van de andere twee straks bijna 500 tekort om alles uit te spelen. Als ik dit eerder had berekend, had ik zaadjes kunnen omwisselen. Nu zou ik het alleen nog kunnen oplossen door de laatste gewassen op de markt te kopen, maar de prijzen die daarvoor gevraagd worden, ga ik er echt niet aan uitgeven.
     
  9. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Idem.
     
  10. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    Hoi!
    Wat doe je om 1000 van die gewassen ver te hebben? ik kwam tot max 11 of 12 van een klein veldje...
    Heb je tips?
     
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het was al eerder in dit draadje genoemd, maar bj een event zoals dit waarbij je de gewassen die je oogst niet meer opnieuw kan inzaaien, had je het beste op grote velden kunnen spelen, uit een groot veld krijg je dan al snel meer dan 20 gewassen. Je moet dan alleen vaker inzaaien, maar dat houd dan in dat 1 gezaaid gewas dus ruim het dubbele oplevert, ten opzichte van 1 gezaaid gewas op een kwartakker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.