Praatgroep - De vloek van Inutep

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Oktober 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Op mijn markt kan je hem voor 261.000 nu aanbieden. De prijs stijgt hier nog steeds.
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dank je wel, ik zit dus nog steeds op een slechte markt -.-xD
     
  3. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Op mijn markt is de cactusschimmel 512.000!:wuerg:
     
  4. jolanda13

    jolanda13 Teller

    thea1963,ik heb wac in de diamantenslot staan,maar wat is nu dan beterde eerste 3 heb ik wel en hebt ook nog een oogstbonus +3 maar weet niet of die ook geld voor eventgewas
     
  5. harriejose

    harriejose Forum freak

    Wolkenrij staat.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Teller

    gefeliciteerd,ik ben nog aan het ploeteren
     
  7. harriejose

    harriejose Forum freak

    Gaat je lukken
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. dutchie47

    dutchie47 Actieve auteur

    Ik heb de wolken binnen maar mis het sietitem Schat! Hoe kan dit??
     
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    Die krijg je maar bij 50 aan rechterkant
     
    dutchie47 vindt dit leuk.
  10. dutchie47

    dutchie47 Actieve auteur

    Dankje wel!!
     
  11. dit is een van de traagste events... voordat je genoeg hebt om het spel te spelen. ik zie wel hoever ik kom.. wolkenrij ga ik niet halen
     
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dan zou ik het eventgewas gaan verkopen ipv in te leveren. Dan kan je bij volgende events waar je iets bij nodig hebt wat je niet hebt het makkelijk kopen. Het gewas om de wolk vol te krijgen zal vast ook niet makkelijk voor je te halen zijn.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    bedankt voor de tip!

    Ik heb nog nooit zo gehandeld op de markt... verdien nu lekker wat boeren duiten! Das leuk
     
    Laatst bewerkt door moderator: 10 Oktober 2023
    vinc05 en pipelepo vinden dit leuk.
  13. jolanda13

    jolanda13 Teller

    gaan de prijzen gelijk lopen die van de rechterkant
     
  14. waar gaan die zadenzakjes naar toe die je aan linkerkant binnenhaalt? ik zie ze nergens...
     
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Die worden bij de overige zadenzakjes die je terug vind rechts naast het woord terug (dus terug naar speelveld 'waar je vandaan kwam, voordat je in het event kwam'.)

    De zakjes vind je op plaats 2, 4 en 6.

    Ik heb ondertussen zo'n 300 miljoen BD verdient met het verkopen van alle (event) zaadjes.
     
    jolanda13 en Tyrany vinden dit leuk.
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Op het eventscherm vind je onderop een zaadzakje met een ? Er op, als je daar op openen tikt dan openen je zaadzakjes en krijg je zaadjes.
     
  17. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    phew, laat begonnen, maar de wolkenrij staat al te blinken :)

    Nu links nog 2 keer spelen voor de wonderkist en rechts nog 25 x inleveren, dat zal misschien niet helemaal lukken, maar dat is niet zo erg.

    Ondertussen bij mij op de markt zijn de prijzen gezakt tot rond 100.000 - 150.000/zaadje - wat een verschil met een paar dagen geleden.
     
  18. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    o_Oooo, net de wolkenrij gehaald. Kom er helaas nu pas achter dat de sieritems in de andere kolom staan.. die haal ik niet meer..
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  19. pandabeertje52

    pandabeertje52 Gevorderde

    Ik ga hem helaas niet halen de wolkenrij, bij lange na niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.